Assumption is the mother of all fuckupsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
Lucida met een moslim praten, dat is net zoiets als Geert Wilders die zijn haar knipt....onmogelijk dus.
Fuckup is the mother of all assumptions.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuckups
Ben jij er zo één die de koran uit zijn hoofd kan opdreunen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Fuckup is the mother of all assumptions.![]()
Neen, ik ken wel een aantal verzen uit mn hoofd, maar thats about it.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ben jij er zo één die de koran uit zijn hoofd kan opdreunen?
Nou, petje af, I assume.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neen, ik ken wel een aantal verzen uit mn hoofd, maar thats about it.![]()
Sporadisch dat wel, maar op voorhand sluit ik niets of niemand uitquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:23 schreef Harry_Sack het volgende:
Zeg Lucida, Volgens mij las ik ergens dat je met Aboutaleb hebt staan praten. Jij komt toch niet ook op badzoutbijeenkomsten he?
O mijn god, ik zou je nog van gezicht kunnen kennen ookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:38 schreef lucida het volgende:
[..]
Sporadisch dat wel, maar op voorhand sluit ik niets of niemand uit.
Zo zout heb ik het nog niet gegeten. In feite reciteer jij de triviale toeschrijvingen van bepaalde users, zoals menig moslim de Koran 'leest'...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
Lucida met een moslim praten, dat is net zoiets als Geert Wilders die zijn haar knipt....onmogelijk dus.
Van aangezicht tot aangezicht - is het normaal God aan te roepen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O mijn god, ik zou je nog van gezicht kunnen kennen ook [afbeelding]
Jij schijnt toch ook wel eens om bijval te roepen middels klonenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:48 schreef lucida het volgende:
[..]
Van aangezicht tot aangezicht - is het normaal God aan te roepen?![]()
Afgunst? Op iemand die van 1981 tot 2001 uit zijn neus heeft lopen vreten? Die zich nu met het schrijftalent van een natte dweil loopt op te winden over het pamperbeleid van de overheid?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:23 schreef lucida het volgende:
[..]
Goede morgen, Ik denk dat het botte afgunst is gecombineerd met een nimmer aflatende zucht naar goedkope sensatie, waarmee Ryan3 zijn dagelijkse leegte tracht te vullen. Hetzelfde geldt ook voor Ollie-A-Wiesenthal - een beetje artistiek aangelegd maar een kunstenaar van niets..
En nu graag onderbouwd met concrete posts en links.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mwah, zo stellig zou ik het niet willen brengen.
Maar dat er hier op dit forum users rondwandelen met een nogal enge visie op de begrippen 'homohaat', 'holocaustontkenning' en 'antisemitisme', is inmiddels wel duidelijk. En dat deze Heren van het Welvoeglijke Woord, met deze Visie in de hand, anderen de mond pogen te snoeren, hebben we ook met eigen ogen kunnen waarnemen.
ABBah...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jij schijnt toch ook wel eens om bijval te roepen middels klonen
Tjonge, tjonge wat een vuilspuiterij van spuit elf.... De stiekeme bewondering druipt er van af...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:51 schreef OllieA het volgende:
[..]
Afgunst? Op iemand die van 1981 tot 2001 uit zijn neus heeft lopen vreten? Die zich nu met het schrijftalent van een natte dweil loopt op te winden over het pamperbeleid van de overheid?![]()
Ik heb het al eens vaker gezegd: jij bent echt gierend gek.
-->quote:
Alleen de OP van het topic waarmee dit hele gedoe allemaal begonnen is, Holocaust-ban., al:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:57 schreef OllieA het volgende:
[..]
En nu graag onderbouwd met concrete posts en links.
Eerlijk gezegd krijg ik de indruk dat jij een argument nog niet zou herkennen wanneer je er naakt door besprongen zou worden.
Lekker ventje, die Ryan3.quote:Ryan3 - vrijdag 22 april 2005 @ 02:42
Nogal wat users worden geband vanwege het ontkennen van de Holocaust. Kunnen we niet gewoon de Holocaust-ban invoeren (en ook opnemen in het Fok!woordenboek). Zo neemt men ons tenminste nog serieus.
PS en laten we hem op z'n minst op een maand gooien, first offense.
Betreft slechts de feiten zoals door jezelf omschreven, Marcel. Dus als je dat vuilspuiterij vindt...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:05 schreef lucida het volgende:
[..]
Tjonge, tjonge wat een vuilspuiterij van spuit elf.... De stiekeme bewondering druipt er van af...![]()
Geen zwijn van xenofobie. Die houden we er in.quote:Hallo Lodewijk in je laatste stuk op Lodewijk logt over rechtzaak tegen Ayaan,stond er een 1uur geleden nog reactie van Lucida,zoals altijd fraai indrukwekkend goed geschreven reacties.
Maar Lucida schijnt te lastig te pijnlijk maar zo begin ik zo langzamerhand echt te denken gewoon op te hoog nivo te schrijven,waar de webmaster teveel moeilijkheden mee heeft.
Nooit 1 onvertogen woord,geen zwijn vanxenofobie of zo,en toch telkens worden die verwijdert van de Pvda site.
Nou, volgens jou was er geen sprake van holocaustontkenning in dat topic, dus wat lul je nou? Als Marcel [containerbegrip voor kloontjesverzameling (skip007, lucida, silentio, ABBA, Ruijmgaart], de holocaust niet ontkent, vraagt Ryan geen ban voor hem aan, maakt ie hem niet monddood enzovoorts.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Alleen de OP van het topic waarmee dit hele gedoe allemaal begonnen is, Holocaust-ban., al:
[..]
Lekker ventje, die Ryan3.
Dat is het hem nou juist: volgens jullie was daar weldegelijk sprake van. Koppel die volstrekt ongefundeerde beschuldiging van holocaustontkennning aan de OP, en je weet precies hoe laat het is: namelijk de hoogste tijd (in jullie ogen dan) voor een maandban voor users als Aaaahikwordgek, lucida en sjun. En hoe dat afgelopen is, weten we intussen allemaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:15 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nou, volgens jouw was er geen sprake van holocaustontkenning in dat topic, dus wat lul je nou?
Ondanks dat Aaaahikwordgek, lucida en sjun de holocaust niet ontkennen, vindt Inquisiteur Ryan3 van wel, vraagt een ban voor hen aan, en er is altijd wel een admin te vinden die daar intrapt, aangespoord door uiterst dubieuze bewijsvoering. Op deze manier worden mensen dus monddood gemaakt.quote:Als Marcel (containerbegrip voor kloontjesverzameling (skip007, lucida, silentio, ABBA, Ruijmgaart), de holocaust niet ontkent, vraagt Ryan geen ban voor hem aan, maakt ie hem niet monddood enzovoorts.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:24 schreef Monidique het volgende:
Als je geband wordt, heb je dat slechts, alleen, en helemaal aan jezelf te danken.
Vandaar dat ik ook al enkele keren met succes bezwaar gemaakt heb tegen aan mij opgelegde bans, die overduidelijk waren ingegeven door de beïnvloeding door bepaalde moderators en users met een bepaalde ongeschreven status, zoals Verbal en gelly.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:24 schreef Monidique het volgende:
Als je geband wordt, heb je dat slechts, alleen, en helemaal aan jezelf te danken.
Herr Arschnase welke feiten? De stiekeme bewondering is groot. Alles wat Lucida schrijft wordt door Ollie-A-Wiesenthal verslonden. Maar als hij echt in de voetsporen van diens illustre voorganger wilt treden, moet hij nog heel wat jaartjes werken ipv te woekeren met zijn geringe artistieke talenten. Maar zoals zijn protegee al terecht opmerkte wordt Lucida meer gelezen dan hun lief is. De afgunst druipt er van af. Maar wat wil je als hij zelf nergens aan de bak komt. Broodnijd that's what it is... and nothing else...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
Betreft slechts de feiten zoals door jezelf omschreven, Marcel. Dus als je dat vuilspuiterij vindt...
Dit is trouwens inderdaad wel een groot compliment voor je:
[..]
Geen zwijn van xenofobie. Die houden we er in.
O, en met dat jaloezie-bewonderingsriedeltje kun je wel stoppen hoor. Dat ken ik nu wel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |