Wat voor hondje?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
suc6 ik mag straks hond gaan uitlaten waar ik absoluut geen zin in heb
Ik Dus!!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:52 schreef VeerMans het volgende:
Wie neemt dr dan ook een hond
Ik ook niequote:
Ach joh, gewoon bier en joint mee, lekker chillen in de zonquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
suc6 ik mag straks hond gaan uitlaten waar ik absoluut geen zin in heb
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik had 1 topic later![]()
Jij bent echt veel te laat! Jump en ik drukte ongeveer gelijk
Zo goed hebben we hem niet verstoptquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:03 schreef mvdlubbe het volgende:
Ah ja, dus hier is die DIG SC. Goed.
Nog steeds saaiquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja, ik heb hem ook wel eens eerder gezien. Maar toen vond ik hem saai. En was ik bevooroordeeld. Want ik modde US..
En daar 82 delen van.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog steeds saai
15 nerds die regelmatig slap lopen te lullen
Over hond uit laten, en wie dr eerder topic opend.
Niks spannend![]()
We durven nergens anders te komenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:08 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
En daar 82 delen van.
Nog een wonder dat het er 15 zijn.
Wat gebeurde er in 1600?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:12 schreef SHERMAN het volgende:
Damn heb allemaal jaartallen in mijn hoofd zitten stampen.
Van de koude oorlog.quote:
- BRD en DDR erkennen elkaar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef mvdlubbe het volgende:
1973?
Hoho, speak for yourselfquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:24 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
- BRD en DDR erkennen elkaar.
- Meeste Westerse landen erkennen DDR.
- VS trekt zich terug uit Vietnam.
Goeie shit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:24 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
- BRD en DDR erkennen elkaar.
- Meeste Westerse landen erkennen DDR.
- VS trekt zich terug uit Vietnam.
Volgens mij kun je voor elk jaartal bij Shermie terechtquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:56 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Goeie shit.
Mocht ik ooit nog iets moeten weten over de Koude Oorlog klop ik bij je aan.
Mogguhquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:06 schreef devzero het volgende:
Wat is het weer een lekker weertjeJammer dat ik volgende week en de week daarop in het koude Illinois zit
Goedemorgen iedereen![]()
taja volgens mij wilde we dat een heleboel jaen geleden... marja tis een aardig beest, beetje grumpy maar hijs al 13 jaarquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:52 schreef VeerMans het volgende:
Wie neemt dr dan ook een hond
we hebben hier een kruising van een duitse en mechelse herderquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat voor hondje?
Ik wil ook hond nemen, maar ik werk zoveel weet niet of het verstandig is.
Heb je foto´s? Ik hoop wel beetje grote hond
helaas hij laat zichzelf niet uit en laat em liever niet los lopen nou hij doof aan het worden is en nog altijd de neiging heeft om postbodes aan te vallenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon bier en joint mee, lekker chillen in de zonDie hond loopt wel...
![]()
Ik ben niet zo dol op kleine hondjes namelijk!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:27 schreef mschol het volgende:
[..]
we hebben hier een kruising van een duitse en mechelse herder
dus een flink formaat (duitse herder formaat en een beetje bruine vacht..
heb helaas ggeen digitale foto's hier, ik zal nog eff gaan kijken of ik er misschien 1 kan nvinde...
hmm wat gebeurde er in 1953 in nederland dan???quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:12 schreef SHERMAN het volgende:
Damn heb allemaal jaartallen in mijn hoofd zitten stampen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog steeds saai
15 nerds die regelmatig slap lopen te lullen
Over hond uit laten, en wie dr eerder topic opend.
Niks spannend![]()
Waternoods rampquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm wat gebeurde er in 1953 in nederland dan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |