Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
smakelijk etenquote:
Ik ook nietquote:
quote:
Klopt hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
EN vond mijn titel leuker!
jammer dat het nummer niet klopte![]()
het is een triest verhaalquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het waren ook opeenvolgende nummers
Niet verteld maar viel me wel al opquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga wel ff uithuilen ergens
Had ik al verteld dat ik geen zin meer heb om te werken??
Veel plezier.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:00 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 gaat naar wijk aan zee
tot vanavond mensen
Neequote:Op donderdag 19 mei 2005 14:02 schreef Sjowhan het volgende:
Sjeez.. ik ben ook ff aan me huiswerk hoor, mag dat dan niet meer?
Ja ik zag het!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:10 schreef SHERMAN het volgende:
Je hebt een kloon Godt!
Ik hbe dr al gepostquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:25 schreef SHERMAN het volgende:
Command Line invoer met set /p
Schop hem!
jij kennelijk...quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hbe dr al gepost
Nu moet het nog reageren
Wie wil dr nou zo een lelijk plaatje![]()
Hey we hebben net nieuw topic!quote:
suc6 ik mag straks hond gaan uitlaten waar ik absoluut geen zin in hebquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey we hebben net nieuw topic!
En ik moet ook nog werken
Je kan niet alles hebben he.
Wel vervelende werkzaamheden
Wat voor hondje?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
suc6 ik mag straks hond gaan uitlaten waar ik absoluut geen zin in heb
Ik Dus!!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:52 schreef VeerMans het volgende:
Wie neemt dr dan ook een hond
Ik ook niequote:
Ach joh, gewoon bier en joint mee, lekker chillen in de zonquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
suc6 ik mag straks hond gaan uitlaten waar ik absoluut geen zin in heb
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik had 1 topic later![]()
Jij bent echt veel te laat! Jump en ik drukte ongeveer gelijk
Zo goed hebben we hem niet verstoptquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:03 schreef mvdlubbe het volgende:
Ah ja, dus hier is die DIG SC. Goed.
Nog steeds saaiquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja, ik heb hem ook wel eens eerder gezien. Maar toen vond ik hem saai. En was ik bevooroordeeld. Want ik modde US..
En daar 82 delen van.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog steeds saai
15 nerds die regelmatig slap lopen te lullen
Over hond uit laten, en wie dr eerder topic opend.
Niks spannend![]()
We durven nergens anders te komenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:08 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
En daar 82 delen van.
Nog een wonder dat het er 15 zijn.
Wat gebeurde er in 1600?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:12 schreef SHERMAN het volgende:
Damn heb allemaal jaartallen in mijn hoofd zitten stampen.
Van de koude oorlog.quote:
- BRD en DDR erkennen elkaar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef mvdlubbe het volgende:
1973?
Hoho, speak for yourselfquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:24 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
- BRD en DDR erkennen elkaar.
- Meeste Westerse landen erkennen DDR.
- VS trekt zich terug uit Vietnam.
Goeie shit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:24 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
- BRD en DDR erkennen elkaar.
- Meeste Westerse landen erkennen DDR.
- VS trekt zich terug uit Vietnam.