In het midden van het plaatjequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef appelsientje het volgende:
En hier verder
en hier woon ik dus
[afbeelding]
Nee dat is de Maat... dit is ermelo west.... het spoor naar beneden gaat richting Putten...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
In het midden van het plaatje, maar ik herken het nu wel een beetje. Links(boven) van het spoor is het winkelcentrum of niet?
En dan kom het hier aan:quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dat is de Maat... dit is ermelo west.... het spoor naar beneden gaat richting Putten...
Wtf?!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:15 schreef JaWi het volgende:
[afbeelding]
Dit dus.
Misschien moeten we er maar een topic over openen.
Die lui daar zijn ook lang niet goed he..quote:De dolblije spelers van Flu, die de zege extra provocerend vierden als antwoord op Treze's feestje in Rio, werden vervolgens belaagd door hun tegenstanders. Ook het publiek liet zich met een regen aan projectielen niet onbetuigd.
Zoow dat is wel evenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Krankzinnige penalty-reeks duurt half uur
Nergens. Ik stond erbij en ik keek ernaarquote:
Hoelaat is je cursussie tongie?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:24 schreef tong80 het volgende:
Goedenacht.
't is verdomme net licht en ik zit al te typen. Ik snap niet hoe jullie dat doen.
Wel lekker al die jankende Portugesen gisteren.
Koffie graag, zwart.
Weirdquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nergens. Ik stond erbij en ik keek ernaar.
Die knekker schijnt ook zijn eigen magieschool te hebben in Amsterdam.
Ik ben echt benieuwd hoe het werkt.
13.00 uur. Moet een uur eerder al met de trein.quote:
Hey daar kom ik iedere dag langsquote:
Tering, ik ben nog later op dan tongquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:24 schreef tong80 het volgende:
Goedenacht.
't is verdomme net licht en ik zit al te typen. Ik snap niet hoe jullie dat doen.
Wel lekker al die jankende Portugesen gisteren.
Koffie graag, zwart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |