Psst Rima, je kan beter vanavond komen, want zaterdag komt er ook al iemand en ik verkoop hem liever aan jou.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Rima wilt komen kijken volgende week
mwah, er is nog iemand anders (3000 euro zonder stuurdemperquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Psst Rima, je kan beter vanavond komen, want zaterdag komt er ook al iemand en ik verkoop hem liever aan jou.![]()
Mits serieus.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah, er is nog iemand anders (3000 euro zonder stuurdemper) dus dat is niet nodig
das altijd afwachten...Rima is iig wel serieus dus wie weet, anders rijd en spaar ik gewoon nog even doorquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
![]()
een ZX6R is toch veel geilerdus de prijs moet echt niet meer zijn dan 2250 voor die ZZR...
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:55 schreef Youssef het volgende:
[..]Ik vind de groen/paarse wel veel meer waard dan zo een grijze of rode. Maar dat merk je denk ik ook wel op Marktplaats.
Martie, waarom eigenlijk een warme emmer water en een koude?![]()
Okquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
met warm water en sopje spoel je veel gemakkelijker vliegen en ander vies spul op je motor weg
dus inzepen met warm water en afspoelen met koud water
![]()
en wielen gewoon met WD40 doen![]()
Ik weet wel leukere dingen om in te zepen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
met warm water en sopje spoel je veel gemakkelijker vliegen en ander vies spul op je motor weg
dus inzepen met warm water en afspoelen met koud water
![]()
en wielen gewoon met WD40 doen![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:00 schreef stinkie het volgende:
woei!!!!!
net gebeld door advocaat, aanbod om contract op te zeggen is nu stuk beter. bijna verdubbeling EN maandag op gesprek
ff rook/koffie pauze tussendoor ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klinkt bekendeigen advocaat, of een vakbond kneus?
![]()
En wat doe jij op Fok! als BE een vrije middag heeft?
Of geen pauze, handen vrij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ff rook/koffie pauze tussendoor ?![]()
![]()
dat paarse is meer voor mensen/mannen van de andere kantquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:55 schreef Youssef het volgende:Ik vind de groen/paarse wel veel meer waard dan zo een grijze of rode. Maar dat merk je denk ik ook wel op Marktplaats.
Niet groene kawasaki's:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat paarse is meer voor mensen/mannen van de andere kant![]()
![]()
Zwijg isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat paarse is meer voor mensen/mannen van de andere kant![]()
![]()
eigen advocaat, maar kosten worden door werkgever vergoedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klinkt bekendeigen advocaat, of een vakbond kneus?
![]()
En wat doe jij op Fok! als BE een vrije middag heeft?
Ja joh, ben op een Amsterdammertje gaan zitten en toen zakt ik ineens er overheen, was opzich wel fijn hoor, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij de laatste tijd ook zo last van je reet hebt.![]()
Hahahahahaquote:
En dan vooraf denken dat je wat gemeen hebt met een aanstaande collega.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:29 schreef Makster het volgende:
Trouwens, er is hier een nieuwe komen werken. Komt hij met de motor naar het werk, ik kijk, ik zie, ik kwam niet meer bij.![]()
Komt hij aan op een of andere gare ruk Honda met mega veel koffers en een fucking TREKHAAK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zaten zelfs boxen in die motor, HAHAHAHAHAHAH en lelijk, ow ow ow. Zeg maar de schraap versie van een Goldwing![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TE ERG, zelfs voor OPM
![]()
Geloof mij, dat idee heb ik echt NOOOOOIT gehad. Voordat ik wist wat voor motor hij had wist ik gelijk al dat het er zo een zou zijn. Het is echt een stumpertquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dan vooraf denken dat je wat gemeen hebt met een aanstaande collega.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |