Psst Rima, je kan beter vanavond komen, want zaterdag komt er ook al iemand en ik verkoop hem liever aan jou.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Rima wilt komen kijken volgende week
mwah, er is nog iemand anders (3000 euro zonder stuurdemperquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Psst Rima, je kan beter vanavond komen, want zaterdag komt er ook al iemand en ik verkoop hem liever aan jou.![]()
Mits serieus.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah, er is nog iemand anders (3000 euro zonder stuurdemper) dus dat is niet nodig
das altijd afwachten...Rima is iig wel serieus dus wie weet, anders rijd en spaar ik gewoon nog even doorquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
![]()
een ZX6R is toch veel geilerdus de prijs moet echt niet meer zijn dan 2250 voor die ZZR...
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:55 schreef Youssef het volgende:
[..]Ik vind de groen/paarse wel veel meer waard dan zo een grijze of rode. Maar dat merk je denk ik ook wel op Marktplaats.
Martie, waarom eigenlijk een warme emmer water en een koude?![]()
Okquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
met warm water en sopje spoel je veel gemakkelijker vliegen en ander vies spul op je motor weg
dus inzepen met warm water en afspoelen met koud water
![]()
en wielen gewoon met WD40 doen![]()
Ik weet wel leukere dingen om in te zepen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
met warm water en sopje spoel je veel gemakkelijker vliegen en ander vies spul op je motor weg
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:00 schreef stinkie het volgende:
woei!!!!!
net gebeld door advocaat, aanbod om contract op te zeggen is nu stuk beter. bijna verdubbeling EN maandag op gesprek
ff rook/koffie pauze tussendoor ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klinkt bekendeigen advocaat, of een vakbond kneus?
![]()
En wat doe jij op Fok! als BE een vrije middag heeft?
Of geen pauze, handen vrij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ff rook/koffie pauze tussendoor ?![]()
![]()
dat paarse is meer voor mensen/mannen van de andere kantquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:55 schreef Youssef het volgende:Ik vind de groen/paarse wel veel meer waard dan zo een grijze of rode. Maar dat merk je denk ik ook wel op Marktplaats.
Niet groene kawasaki's:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat paarse is meer voor mensen/mannen van de andere kant![]()
![]()
Zwijg isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat paarse is meer voor mensen/mannen van de andere kant![]()
![]()
eigen advocaat, maar kosten worden door werkgever vergoedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klinkt bekendeigen advocaat, of een vakbond kneus?
![]()
En wat doe jij op Fok! als BE een vrije middag heeft?
Ja joh, ben op een Amsterdammertje gaan zitten en toen zakt ik ineens er overheen, was opzich wel fijn hoor, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij de laatste tijd ook zo last van je reet hebt.![]()
Hahahahahaquote:
En dan vooraf denken dat je wat gemeen hebt met een aanstaande collega.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:29 schreef Makster het volgende:
Trouwens, er is hier een nieuwe komen werken. Komt hij met de motor naar het werk, ik kijk, ik zie, ik kwam niet meer bij.![]()
Komt hij aan op een of andere gare ruk Honda met mega veel koffers en een fucking TREKHAAK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zaten zelfs boxen in die motor, HAHAHAHAHAHAH en lelijk, ow ow ow. Zeg maar de schraap versie van een Goldwing![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TE ERG, zelfs voor OPM
![]()
Geloof mij, dat idee heb ik echt NOOOOOIT gehad. Voordat ik wist wat voor motor hij had wist ik gelijk al dat het er zo een zou zijn. Het is echt een stumpertquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dan vooraf denken dat je wat gemeen hebt met een aanstaande collega.![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, dat neem je gewoon mee in de berekeningen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:20 schreef stinkie het volgende:
eigen advocaat, maar kosten worden door werkgever vergoed
Om daar even op terug te komen wat betreft laatste meet, toen vonden jullie het zo raar dat ik het het altijd over motor schoonmaken hadquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Krijg nou tieten, diequote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:41 schreef Makster het volgende:
![]()
[..]
Geloof mij, dat idee heb ik echt NOOOOOIT gehad. Voordat ik wist wat voor motor hij had wist ik gelijk al dat het er zo een zou zijn. Het is echt een stumpert![]()
![]()
![]()
Nou Mark toch, nooit van je eerste indruk uitgaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:41 schreef Makster het volgende:
Geloof mij, dat idee heb ik echt NOOOOOIT gehad. Voordat ik wist wat voor motor hij had wist ik gelijk al dat het er zo een zou zijn. Het is echt een stumpert![]()
![]()
![]()
Ban voor BE.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Krijg nou tieten, dieheb ik hierboven echt NIET neer gezet
Kwam er zelfs eentje tegen van 10,- met 10,- beltegoed en verzendkosten van 3,95?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beltegoed nemen zou ik zeggen, 15 euro x 12 maanden = veel geld.
Eenvoudigere telefoon met beltegoed heb je al voor onder de 50 euro, of voor een bestaande telefoon 5 euro voor een kaart.![]()
je oude werkgever????quote:Ik heb trouwens weer werk jullie raden nooit waar.
Was alleen om af en toe gebeld te worden, vage consument.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kwam er zelfs eentje tegen van 10,- met 10,- beltegoed en verzendkosten van 3,95?
Hmm zelden bellen moet ik iets nader specificeren denk ik, de keren dat ik zal bellen zullen op 1 hand te tellen zijn maar de duur zal minimaal 15 minuten zijn. (en dan ben ik echt snel klaareerder half uurtje per keer oid) Vandaar dus het abbo.
Dat ik met die telefoon games kan doen vond ik een vrij groot voordeel en als je nou ook nog kan gamen onder het bellen zou het helemaal ideaal zijn.
Schoonmaken bij Randstad?quote:Ik heb trouwens weer werkjullie raden nooit waar.
![]()
Nieuwe collega van Martiequote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:01 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb trouwens weer werkjullie raden nooit waar.
![]()
hehquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb een O2 abbo, 12.95 per maand en 500 vrije belminuten naar vaste nummers en andere O2 debielen.
Blijdorpquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:01 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb trouwens weer werkjullie raden nooit waar.
![]()
Klopt, 2 jaar geleden waren de telefoons en beltegoedjes nog niet zo voordelig als nu.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:10 schreef hicham het volgende:
[..]
hehjij was toch degene die 1x per week zijn telefoon aanzette onder de douche en verder niet?
Bij wijze van spreke
Dat zou ik nooit doen tenzij er een enorme loonsverhoging van 300% in zit oid.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:04 schreef bwt het volgende:
je oude werkgever????
Ben niet vaag.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:06 schreef Patrick281 het volgende:
Was alleen om af en toe gebeld te worden, vage consument.![]()
edt: ben er zo'n tijd uitgeweest dat ik niet eens wist wat O2 was.quote:Ik heb een O2 abbo, 12.95 per maand en 500 vrije belminuten naar vaste nummers en andere O2 debielen.
Je blijft ook hokjesproppen he?quote:Wat zal ik verder zeggen, over die Nokia ..
Telefoontje is een kamper waardig.
Warm maar je bent er nog niet.quote:Schoonmaken bij Randstad?![]()
Hmmm het werk is k#t maar de firma sponsort een groot deel van deze topicreeks.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:29 schreef bwt het volgende:
Nou, laat ons niet zo in spanning zitten, vertel,,,, vertel,,,,,
had ik ook op mijn uitlaatquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Om daar even op terug te komen wat betreft laatste meet, toen vonden jullie het zo raar dat ik het het altijd over motor schoonmaken hadMaar wil nog even zeggen dat het bij een supersport met kappen makkelijker is dan een naked het motorblok schoon te moeten boenen. En daar heb ik meteen een vraagje over
Bij het schoonmaken zitten er vaak van die zwarte pitjes op mijn uitlaatbuizen die uit het motorblok komen, hoe kan ik dat er makkelijk vanaf krijgen?
Met een spons lukt het voor geen meter, met een simpel schuursponsje wel. Maar ik vind het niet zo prettig om dat met een schuurspons te doenWD40 nog niet geprobeerd
![]()
Ah dan weet ik het alquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hmmm het werk is k#t maar de firma sponsort een groot deel van deze topicreeks.
Doe eens een gokje.........
Ik heb hem gewoon met een gratizz telefoon, zijn van die tijdelijke actie's.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:15 schreef hollander172 het volgende:
edt: ben er zo'n tijd uitgeweest dat ik niet eens wist wat O2 was.Telfort dus en die ken ik wel.
Dat abbo had ik ook gezien maar dat is simonly en moet ik er dus nog een mobiel bij hebben. Netto ben ik dan net zo duur uit. n-gage is 200,- los.
Heb ik van jou geleerd die term.quote:Je blijft ook hokjesproppen he?![]()
Weet ik, beide.quote:Warm maar je bent er nog niet.
Kawasaki lummel.......quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:32 schreef bwt het volgende:
SUZUKI
Tsja heb alleen geen telefoon liggen, kan natuurlijk die van een tientje nemen, activeren en sim verwisselen maar dan zit ik alsnog met de gesprekskosten.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:36 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb hem gewoon met een gratizz telefoon, zijn van die tijdelijke actie's.
Ook op[ beurzen doen ze dat vaak nog als trekkertje heb ik van derden.
quote:Heb ik van jou geleerd die term.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |