zij niet meerquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:08 schreef Youssef het volgende:
Sjonge jonge, er wordt wat af en aan geëdit hier in MC
Maargoed, volgens de Swarzwalder statistieken zul jij jezelf idd niet meer doodrijden.
ik hoop het ook voor jequote:Op donderdag 19 mei 2005 16:42 schreef bwt het volgende:
Ik heb mijn fair share aan ongelukken inmiddels ook wel opgebruikt.
Salto's, schuivers, aantikkers en zo. Is mij meer als genoeg geweest
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:02 schreef Youssef het volgende:
Heb een naheffing van de Megameet gekregen109 meetcorrectie -> 105 waar 100 is toegestaan of ik even 30 euro wil doneren
![]()
(1,5 tank of leuke goodie
) Het was op de A12 om 11:35, was jij er toen niet bij Lars?
Ik ga maar even de flitssites en vooral trajectcontroles even doornemen. Afgelopen maanden de schijt aan gehad, maar ik ben bang dat ik nog een berg krijg.En aangezien ik al wat bekender met het wegennet ben geworden kan ik het ook wat beter onthouden
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:54 schreef bwt het volgende:
zowiezo de laatste reeks.
Heb net nog gekeken wie er uit de toon vallen.
Hollander, makster, ondeugend en hicham.
quote:
U bent vergevenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:57 schreef bwt het volgende:
Foutje, "stinkie" bedoelde ik.
En mis ook nog RB
Helemaal dolletjes vind ik hetquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
het begint nou echt wel op een "homo"clubje te lijken![]()
![]()
![]()
Hahahah en terecht schurft woutenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:07 schreef Youssef het volgende:
http://images.flitsservice.nl/juridisch/html/weetjes.htm
Handige info![]()
Ik wil de foto opvragen
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:07 schreef Youssef het volgende:
http://images.flitsservice.nl/juridisch/html/weetjes.htm
Handige info![]()
Ik wil de foto opvragen
Duitsland flitsen ze ook de besuurder, das wel ff ruk als ze dat ook in Nederland gaan doenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zou ik ook gedaan hebben, vergeet niet dat je misschien op motor duidelijker herkenbaarder kan zijn
Niet, middelvinger uitsteken en nooit meer wat van horen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:23 schreef bwt het volgende:
Als ze van voren flitsen, hoe willen ze dan je motor kenteken registreren??????
Klopt, ooit eens met de HOLEC'ers 10 keer om gedraaid om met zijn alle flink te posen voor de cameraquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Niet, middelvinger uitsteken en nooit meer wat van horen.
Zie niet vaak een agent naast een flitspaal staanquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:28 schreef bwt het volgende:
Die middelvinger kun je beter niet gebruiken als er een agent bijstaat, das belediging van ambtenaar in funcie. Dan kunnen ze je wel eens achterna komen.
quote:
Zeg !quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:33 schreef Youssef het volgende:
[..]FokMC'ers staan toch altijd voor elkaar klaar.
Wij gaan daar dus gewoon heen en Bianca, Raus en ondeugend doen de rest van het werk
![]()
Zie profiel.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:54 schreef bwt het volgende:
zowiezo de laatste reeks.
Heb net nog gekeken wie er uit de toon vallen.
Hollander, makster, ondeugend en hicham.
wat is er 5 juniquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:36 schreef Youssef het volgende:
Misschien moeten we al een locatie kiezen voor de meet van 5 juni![]()
quote:
Hoor jij niet in Onzin te zitten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:01 schreef FlyingFox het volgende:
hahahah.
Waaro, en vooral wie en watquote:
Dat zeg ik toch, dat moeten we de komende dagen alvast gaan bepalenquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Waaro, en vooral wie en watDoe is zeggen
Ik hoor het al, strak planquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, dat moeten we de komende dagen alvast gaan bepalen
Waar ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |