Wat houdt die actie nou in? De post kan zo ge-edit worden toch?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:18 schreef ivetje het volgende:
voorste vak is er niet...staplaatsen zijn gewoon wie het eerst komt, wie het eerst maaltkijk ff op marktplaats anders...wie weet
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:20 schreef ivetje het volgende:
1,5 uur is voorbij...helaas voor degene die het niet hebben gelezen...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:23 schreef PeRi het volgende:
Shirley ben jij Shirley83? Dan pm ik je ff daar.
Straks wil AJ niet meer optreden omdat hij niet aan die periode herinnerd wil worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:02 schreef ivetje het volgende:
Tja, ik vind het ook niet zo'n super actie...ben bang dat het de show misschien zelfs verpest in het begin
Het is ook een kud actiequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:34 schreef PeRi het volgende:
Ze vinden ons stom op het andere forum, omdat we onze twijfels hebben over die actie
Uiteraard was ik nieuwsgierig en ben ik gaan zoeken, maar volgens mij willen ze juist dat er zoveel mogelijk mensen meedoen en willen ze juist bekendheid geven aan de actie...quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:57 schreef NijntjesUk het volgende:
Haha ok..
Maar ze willen t n btje stil houden, om te voorkomen dat het gekopiëerd wordt, dus ik mag nix zeggen.
Lijkt me ook dat ze juist zoveel mogelijk mensen willen die meedoen, dus dan kan je het best hier neerzettenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:43 schreef Foeske het volgende:
[..]
Uiteraard was ik nieuwsgierig en ben ik gaan zoeken, maar volgens mij willen ze juist dat er zoveel mogelijk mensen meedoen en willen ze juist bekendheid geven aan de actie...
Nou ja, ik vraag me af of het allemaal gaat lukken, ik ben iig niet zo voor...
Zag net pas de clip van I want you to know trouwens, echt geweldig!! Had tranen in m'n ogen van het lachen. Zou idd gaaf zijn als ze zo op het podium verschijnen![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:17 schreef pfaf het volgende:
Oef, het nieuwe album wordt in de media tot op het bot afgekraakt. Één van de slechtste albums van dit jaar.
quote:60
All Music Guide
Never Gone [is] a solid adult contemporary album, which will please both BSB diehards and the dwindling ranks who wish that the glory days of Jon Secada never ended, but its relative strength does highlight one problem with the album: this kind of music doesn't sound quite as convincing when delivered by a group of guys as it does by one singer.
Read Full Review
50
E! Online
Even if they aren't Never Gone, their inspiration certainly is.
Read Full Review
50
Entertainment Weekly
This corny comeback is hardly a triumphant return. [24 Jun 2005, p.165]
40
Blender
Never Gone's rock ballads are painfully and sometimes powerfully earnest demands for meaning and redemption. [Aug 2005, p.108]
20
PopMatters
What stops the Backstreet Boys from being any fun is, I think, their inability/refusal to wink at their audience.
Read Full Review
20
Rolling Stone
The Backstreet men rarely accelerate beyond a mid-tempo thud. [16 Jun 2005, p.100]
En dat is het belangrijkste!quote:
Ach, smaken verschillen zullen we maar zeggen. En ik denk ook dat iedereen er erg veel van heeft verwacht en dat het dan een beetje tegenvalt. Het is ook een andere sound als we gewend zijn van BSB, dus misschien dat het daar aan ligt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:17 schreef pfaf het volgende:
Oef, het nieuwe album wordt in de media tot op het bot afgekraakt. Één van de slechtste albums van dit jaar.
Ja, 't is best wel mijn muziek, al hou ik ook van compleet andere soorten muziek...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dat is het belangrijkste!
Vind je het ook geweldig zonder jeugdsentimenten overigens? Puur uit belangstelling...
Mên. Neem een foto van Zlatan van een paar jaar terug en recht van voren en je ziet het verschil niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:35 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hmm...ik zie de gelijkenis niet maar goed
Dat krijg je als Nick iets te veel met Tommy Lee om gaat.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:45 schreef shredder het volgende:
Hebben jullie die nieuwe clip gezien, helemaal jaren '80 helemaal compleet fout met motley cruekapsels.
Leuk fout that isEcht iets voor _Angel_
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:56 schreef ivetje het volgende:
Over 2 weken en 1 uur is het zover!!!![]()
Ik ook!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |