Er komen meestal na een week ofzo reserveringen vrijquote:Op zondag 26 juni 2005 23:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Staanplaatsen zijn toch allang uitverkocht? Toen ik ze anderhalve week terug wilde bestellen iig wel.
VERDOMME!quote:Op maandag 27 juni 2005 02:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er komen meestal na een week ofzo reserveringen vrij
Nick is opgepakt wegens dronken rijden, en moet een cursus doen. Hij wil dit voor 22 juli afhebben, aangezien dan de tour begint. Ik neem dus aan dat wij niks te vrezen hebben.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:15 schreef Foeske het volgende:
Er gaan geruchten dat het met een van de Backstreet Boys niet zo goed gaat en dat het concert misschien niet door kan gaan... Iemand hier meer over gehoord?
heb je gekeken of er nog kaarten zijn?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:41 schreef PetraV het volgende:
shit ik wist niet dat 12 oktober een concert kwam, had ik best heen gewild. Heb cd + dcd-versie inmiddels gekocht, oude nostalgie komt boven. Toen ik in januari 2003 8 dagen in Manhattan ben geweest,ben ik naar Chicago - musical geweest waar Kevin toen een hoofdrol in had. Daarna buiten nog met hem gesproken, volgende dag (we waren met zijn 3-en geweest), wilden allemaal andere studiegenoten mee voor een foto, we wisten hoe laat hij buiten zou komen na de show. Dan gaan al die lui daar handtekeningen zetten enzo. En toen hebben we weer met hem gesproken, erg leuke gast! Ik vind trouwens de dvd die bij cd zit, niet zoveel voorstellen...........
GE-WEL-DIG!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:07 schreef ivetje het volgende:
En de nieuwe clip is al bekeken hierHet is de clip bij "just want you to know" en de clip is hilarisch!! Helemaal jaren 80 stijl, lang haar, rockers met gitaren, lelijke wijven in leggings...en nick heeft een snor en blond punk-haar
De clip is te bekijken op www.VH1.com (ff zoeken en je komt er wel). Ik kan geen foto's vinden van hoe ze eruit zien, maar kijk die clip en je ligt gegarandeerd dubbel
Hahaha...dat zou echt hilarisch zijn! Ik leef er nu wel echt naar toe, nog minder dan 2 maanden!quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:37 schreef ivetje het volgende:
Ik ook!! hopelijk doen ze dit nummer in de kleren van de clip
Hoe kom je aan die beelden van het concert? Die wil ik ook!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:48 schreef NijntjesUk het volgende:
![]()
Ik was huge fan vroeger, en het is eigenlijk weer helemaal terug.
Ik heb het hele concert wat ze gaan geven al in mp3 formaat, grotendeels de show al gezien,
heb de cd (natuurlijk), koop de singles weer, en heb alle unreleased nummers ook gedownload.
Ze hadden er namelijk ongeveer 50 opgenomen voor "Never gone" en dus maar 14 gebruikt.
Ik heb nu ongeveer iets van 23 unreleased nummers, waar imho ook echte juweeltjes tussenzitten (zoals: Set it off; Last night you saved my life; Welcome to my heart; Divine Intervention).
Ik heb zelfs vrijgenomen van mn werk om meteen concertkaartjes te gaan halen, en kwam ook oude bekenden tegen..![]()
Het feit dat mensen het 'kinderachtig' vinden dat ik weer naar het concert ga en dat mn iPod er vol mee staat, doet me weinig. Onder andere 73 miljoen verkochte cd's, uitverkochte concerten (ook nu weer) zeggen mij genoeg.
Overigens is de nieuwe video echt briljant.. De eerste keer zat ik zo:en tegenwoordig alleen maar zo
Ze zijn terug idd, en ik ben duidelijk niet de enige die er blij mee is getuige de verkoop van de cd en concertkaartjes.
![]()
Ik zou nie weten waarom dat raar is..quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hahaha...dat zou echt hilarisch zijn! Ik leef er nu wel echt naar toe, nog minder dan 2 maanden!
Ik luister ook weer veel de liedjes om er helemaal in te komen.![]()
Is het trouwens raar als je met een jongen gaat? Enkel m'n beste vriend wilde met me mee, maar die schaamt zich nu al..terwijl ie stiekem alle nummers kent.
lol..quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die beelden van het concert? Die wil ik ook!
En Set if Off heb ik ook, supernummer, had echt op de cd gemoeten!
Ja, ik heb ook al veel nummers via Shareaza inderdaad. Lijstje mag altijd, linkje kan ook wel denk ik.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:52 schreef NijntjesUk het volgende:
[..]
lol..
Ik zit sinds n week of 3 op een megagrote Amerikaanse fansite waar je zo ongeveer alles kunt downloaden wat niet op de cd's staat.![]()
Die nrs heb ik gewoon gedownload via Shareaza/Limewire of ook van die site. Kan wel lijstje neerplanten indien gewenst.
Is linkje toegestaan?
Graag gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:06 schreef Shirley het volgende:
Ah, ik moet blijkbaar eerst reggen. Ik zal het op m'n gemak allemaal gaan doorbladeren. Bedankt!
Ik heb ook een aantal nummers hiervan al. Ga ook eens andere zoeken...quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:12 schreef NijntjesUk het volgende:
Ok, nrs die niet gereleased zijn:
- Het concert van Cleveland (21 nrs + 2 gesprekjes)
- All in this together
- Beautiful woman (iets andere versie)
- Best of my love (cover, heb echter alleen een ministukje)
- You keep giving me love (door Brian gezongen)
- Can we get back to love again
- Color my world
- Dance (Set it off, de complete versie, klinkt iets anders dan "Set it off", wat meer 'af' zullen we maar zeggen).
- Divine Intervention
- Do it all again (ook bekend als "Memories")
- Don't disturb this groove
- Free from within (door Howie gezongen)
- Forces of nature
- Just want you to know (Live @ Atlanta)
- Last night you saved my life
- Lift me up (samen met Darren Hayes, helaas ook nu weer slechts een gedeelte ervan)
- Love is
- Love knows I love you
- Loving you
- Money (klinkt ook als n cover, ook weer een gedeelte)
- Not no more
- Over her
- Rumors (slechts n stukje)
- Rushing through me (Zelfde nr als "Rush over me" maar het klinkt iets anders, al kan ik de vinger er niet psies opleggen)
- (Wanna) Shout (slechts n stukje, Live)
- Tell me
- The unloved (slow version)
- Welcome to my heart
Niet in NL gereleased, ik dacht wel in de VS maar ben er niet zeker van:
Brian - In Christ alone (ok, dat komt van zn solo-album wat volgend jaar uitkomt, en het spreekt zelfs mij, een atheïst, aan. Waarschijnlijk vanwege zn stem en de manier waarop hij het zingt).
Dat was ie, voor nu tenminste, wat er komt steeds weer wat boven water.
Ik probeerd het gewoon en het lukt me nog ook!quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:14 schreef NijntjesUk het volgende:
Wat denk je, als ik het concert heb?
Maar ja dus.
Zal dat maar als spoiler neerzetten, omdat er misschien mensen zijn die het niet willen weten.
1 probleem, hoe doe ik dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:23 schreef NijntjesUk het volgende:
Spoiler hieronder bevat info over het concert..
Bedankt! Ziet er goed uit, toffe nummers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Back in business.
Mooi zo. Vroeger was dat leuk, nu niet meer.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:25 schreef NijntjesUk het volgende:
Er is overigens wel wat meer interactie met t publiek heb ik het idee.
En er wordt wat minder hysterisch gedaan (gelukkig), de fans zijn nu meer echt aan het meezingen e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |