Beautiful Woman is ook mijn favoriet. En ik ga ook naar het concert!quote:Op maandag 13 juni 2005 14:48 schreef ivetje het volgende:
Ik heb em eindelijk geluisterd
Heerlijk album...lekker stoer, favoriete nummer is nu al "My beautiful woman"Gelukkig niet teveel ballads, heerlijk dat ze weer terug zijn!!! Kan nu al niet wachten tot het concert
Ow, wordt dus lekker druk vooraanquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Beautiful Woman is ook mijn favoriet. En ik ga ook naar het concert!Ik weet alleen nog niet de precieze plaatsen, aangezien ik zitplaatsen heb.Staanplaatsen waren al uitverkocht
Ik heb er zin an!
Huh? Ik heb ook zitplaatsen en ik weet al waar ik zit... met stoelnummer en al!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Beautiful Woman is ook mijn favoriet. En ik ga ook naar het concert!Ik weet alleen nog niet de precieze plaatsen, aangezien ik zitplaatsen heb.Staanplaatsen waren al uitverkocht
Ik heb er zin an!
Dat d8 ik dus ook net...op je kaartje staan rij en stoelnummer vermeld als het goed isquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:47 schreef Aien het volgende:
[..]
Huh? Ik heb ook zitplaatsen en ik weet al waar ik zit... met stoelnummer en al!
Ik weet alleen dat ik 2e rang zit...ik zie het wel als de tickets binnen komen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:47 schreef Aien het volgende:
[..]
Huh? Ik heb ook zitplaatsen en ik weet al waar ik zit... met stoelnummer en al!
Same here!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:51 schreef 3st het volgende:
ik had die cd al gedownload! en nu die eindelijk uit is staan er weer andere nummers op! Weet iemand hoe dit nu eigenlijk zit?
ow okquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik 2e rang zit...ik zie het wel als de tickets binnen komen.
Ik heb alle nummers apart gedownload, dus zal vast de neppe zijn dan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 07:47 schreef Aien het volgende:
Wanneer had je die gedownload dan? Ik had hem ook gedownload zondag, en heb nu de cd, maar die zijn precies hetzelfde... Had je geen neppe versie? Ik weet dat die er zijn...
Ja Ticketservice idd. De kaartjes zijn trouwens vandaag binnengekomen. Ik zit op Vak CJ, rij 7!quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:30 schreef ivetje het volgende:
[..]
ow okje hebt ze via ticketservice ofzo...ik d8 al, als je ze bij het postkantoor ophaalt zie je toch meteen wat erop staat
fotocamera mag officieel niet. Alleen wegwerp-shit...ik neem altijd een rugzak mee met daarin een etui met een fototoestel erinquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja Ticketservice idd. De kaartjes zijn trouwens vandaag binnengekomen. Ik zit op Vak CJ, rij 7!Alleen ff een verrekijker kopen
Mag je trouwens een fotocamera meenemen?
Ik ben jaren niet meer naar een concert geweest. Wordt je gecheckt op camera's dan? Ik wil gewoon m'n digicam meenemen namelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:12 schreef ivetje het volgende:
[..]
fotocamera mag officieel niet. Alleen wegwerp-shit...ik neem altijd een rugzak mee met daarin een etui met een fototoestel erinKnuffelberen met fototoestel erin begin ik niet meer aan
Ja, je tas wordt doorzocht...blikjes en harde voorwerpen worden gewoon weggeflikkerd ivm gevaar dat je het gaat gooien en de boys verwond. Waarschijnlijk is dit ook 12 oktober weer zo, dus neem die digicam maar niet mee en als je het toch perce wil...verstop hem dan goed. Overigens staan er bij de deuren ook dames die flyers uitdelen...neem die 1 mee!! Dat is nl een aanvraagformulier voor foto's na te bestellen van het concert. Het is duur, maar heb het tot nu toe altijd gedaan en de foto's zijn echt erg mooi. Zo kan je ze zelf niet maken, dus dat is zeker de moeite waardquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben jaren niet meer naar een concert geweest. Wordt je gecheckt op camera's dan? Ik wil gewoon m'n digicam meenemen namelijk.
Hm...en jij neemt een weggooicamera mee? Misschien dat ik dat doe, en anders heb ik de foto/video functie op m'n foon nog, die nemen ze toch niet in beslag. En thanks voor de tip over die flyers!quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:50 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja, je tas wordt doorzocht...blikjes en harde voorwerpen worden gewoon weggeflikkerd ivm gevaar dat je het gaat gooien en de boys verwond. Waarschijnlijk is dit ook 12 oktober weer zo, dus neem die digicam maar niet mee en als je het toch perce wil...verstop hem dan goed. Overigens staan er bij de deuren ook dames die flyers uitdelen...neem die 1 mee!! Dat is nl een aanvraagformulier voor foto's na te bestellen van het concert. Het is duur, maar heb het tot nu toe altijd gedaan en de foto's zijn echt erg mooi. Zo kan je ze zelf niet maken, dus dat is zeker de moeite waard
Met je telefoon kan je weinig volgens mij...dat werkt nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm...en jij neemt een weggooicamera mee? Misschien dat ik dat doe, en anders heb ik de foto/video functie op m'n foon nog, die nemen ze toch niet in beslag. En thanks voor de tip over die flyers!
ik kwam er te laat achter dat er ook een cd met bonus-dvd wasquote:
die is idd ook wel egr tof! Vind er alleen wel beetje veel zeik-nummers opstaan eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:09 schreef PeRi het volgende:
Ik vind Climbing The Walls heel tof. Mn lievelingsnummer van de cd vooralsnog.
Die video heb ik ook nog!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:10 schreef ivetje het volgende:
Ik heb ook alle video's bewaard hoorAlleen nog nooit gekeken...heb ergens zo'n box van A night out with the Backstreet boys...dat was me toch een kwijl-concert!! Die cd heb ik ook nooit geluisterd eigenlijk
![]()
Deze is het :
[afbeelding]
Ik had de cd afgelopen zaterdag meteen gekocht bij van Leest, was de eerste winkel die hem had en die hadden de dubbel-cd nog nietVandaar...
quote:BACKSTREET BOYS HOOGSTE NIEUWE BINNENKOMER
Nieuwe cd binnen op nummer 3 in de album top-100
Het nieuwe album van de Backstreet Boys, ‘Never Gone,’ komt deze week binnen op nummer 3 in de Album Top-100. Hiermee zijn ze de hoogste nieuwe binnenkomer in de charts van volgende week.
Deze hoge notering komt niet helemaal als een verrassing. Met de eerste single van het album, ‘Incomplete,’ wist de band ook al een top-5 notering in de single top-100 te behalen.
5 jaar na de release van hun laatste studioalbum is dit het overduidelijke bewijs dat er in Nederland nog steeds een zeer grote groep fans aanwezig is.
Het hernieuwde succes beperkt zich niet alleen tot Nederland. Zo is het al bekend dat het album deze week in Japan op nummer 1 binnen gaat komen. Verder worden er ook in onder andere Duitsland, Engeland en Amerika topnoteringen verwacht.
Met allemaal van diezelfde apepakkies aan. Hopelijk is dat wel veranderd, maar dat zien we dan wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:00 schreef PeRi het volgende:
Ja! Dat valentijnsconcert. Dat is die ik heb.![]()
Ok thanks, ga ff kijken daar..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:00 schreef PeRi het volgende:
Ik heb de cd/dvd bij Bol.com besteld.
Stoer!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:03 schreef Twisted_TpaU het volgende:
Dit kregen we vandaag binnen als persbericht.
[..]
* ivetje heeft ze allemaalquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Die video heb ik ook nog!En heb ook ooit een Valentijnsconcert uit Duitsland opgenomen, die was toen op TMF te zien. Van deze video's hieronder, heb ik alleen die van rechtsboven niet
![]()
[afbeelding]
En die cd en dvd wil ik ook! Waar is ie te koop???
Staanplaatsen zijn toch allang uitverkocht? Toen ik ze anderhalve week terug wilde bestellen iig wel.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:52 schreef Foeske het volgende:
Vroeger was ik inderdaad ook mega-fan, en eigenlijk misschien nog steeds wel een beetje...
Millenium luisterde ik de laatste tijd weer best veel, voor ik hoorde dat ze weer op kwamen treden hier. Probeerde meteen wat te regelen natuurlijk, maar vriendin van me had al een kaartje gekocht met andere vriendinnen en mijn zusje ging met haar dispuut. Ten toen ik besloot dat ik dan maar met haar en het dispuut meeging, waren de staanplaatsen uitverkocht![]()
Kom ik er afgelopen weekend ineens achter dat mijn beste vriendin (waarvan ik nooit had gedacht dat zij nog mee zou willen) wel mee wil, maar ja toen waren er geen goede plaatsen meer beschikbaar, vrijdagavond in ieder geval niet. Want wat blijkt nu: vandaag kon ik toch gewoon twee staanplaatsen bestellen![]()
Dus ik ga toch!!!
Ben helemaal fan van Never Gone dus ik heb er zin in!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |