Van het concert niet, wel de soundcheck en de ontmoeting.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:18 schreef ivetje het volgende:
De show schijnt ook rustiger te zijn...niet meer zoveel gedans en wat volwassener
Overigens vriendinnie...heb je toevallig foto's van het concert of de ontmoeting??
Grappig om al die clips die ik vroeger zoquote:Op zondag 5 juni 2005 22:03 schreef -Angel- het volgende:
Zo dat was daarnet wel de ultieme top 10.
* ivetje herkent het...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik was de eerste jaren ook helemaal fan, van m'n 12e tot m'n 14e ofzo.. Hele kamer vol posters, incl plafond, elke week alle bladen doorspitten (idd al die duitse bladen, daar stonden ze elke week wel in, giga posters in de Bravo) Alles wat op tv kwam opnemen ('snachts tot 3 uur opblijven om concerten op de duitse tv te kunnen zien) etc.. heeft me bakken met geld gekost en nou zit ik met die troep
Ik hoop dat ze weer flink populair worden, kan ik misschien nog wat zooi verkopen, vind er echt geen hol meer aan
![]()
Ze komen woensdag 14 oktober naar Nederland! En wel in de Ahoy´. Aanstaande zaterdag begint de voorverkoop!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:38 schreef Ereshkigal het volgende:
maar mochten de backstreetboys een rondje nederland doen
dan neem ik mijn zusje en vriendin van mijn zusje gezellig mee !zeker weten !
dan is er de internationale poppen en beren beus in ahoyquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:27 schreef Sjimmie het volgende:
[..]
Ze komen woensdag 14 oktober naar Nederland! En wel in de Ahoy´. Aanstaande zaterdag begint de voorverkoop!
Haha, ik zie een beschrijving van mezelfquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:13 schreef Silmarwen het volgende:
Ik was ook zo'n ziekelijke fan die om 4 uur snachts voor het postkantoor lag, alle bladen kocht waar ze in stonden ongeacht de taal. Mijn muren zag je niet meer tussen de bsb door, alle singles kopen alle cd's, naar concerten etc etc.
Ik was stapel verliefd op Nick, maar nu zijn ze oud en niet zo cute meer. Ben wel heel erg benieuwd naar hun nieuwe cd, of het nu anders is geworden (ik mag hopen van wel)
Ach als ik eraan terug denk... hihi wat vreselijk
Maar ze waren toch wel erg leuk
Vooral die Duitse bladen ja. Ik liet mijn moeder het vertalenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:16 schreef ivetje het volgende:
[..]
Haha, ik zie een beschrijving van mezelfZiekelijk verliefd op Nick, als je hoordde dat hij een vriendin had haatte je dat mens meteen. Ook al kende je haar niet...muren helemaal dicht, plafond beplakt, idd alle singles ook want daar stond weer een extra nummer op dat niet op de cd kwam
Duitse bladen waarvan je geen idee had wat er stond, maar de foto's zijn zo leuk
Wat een tijd...heb het er nog weleens over met een vriendin. Je had iig wel een hobby waar je uren mee bezig kon zijn, dat was wel een voordeel
Hee, ik was ook lid van de fanclub...alleen die is later opgeheven ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Vooral die Duitse bladen ja. Ik liet mijn moeder het vertalen
Haha, echt erg ik ga zo eens de cd's weer luisteren, ik heb ook nog ene videoband van een concert en ik was lid van de fanclub. Ik heb ze zelfs ooit een grote kaart gestuurd. OMG echt erg
De eerste cd doet het ook bij mij. De derde cd vond ik al niet meer zo en toen was ik ook al wat ouder, de echte fanatieke fan in mij was toen wel dood.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:25 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hee, ik was ook lid van de fanclub...alleen die is later opgeheven ofzoIk heb alle cd's op mijn mp3-speler gezet...luister er dus elke dag nog naar. Toch roept vooral de eerste cd leuke herinneringen op, zulke zoetsappige liedjes over dingen waar ze geen verstand van hadden. Nick die 15 ofzo was en zingt over sex en de liefde...
![]()
Toevallig ga ik binnenkort verhuizen en moeten alle spullen dus mee...die videobanden, ik zie het nu alweer voor me...stapelsWaar ga ik het allemaal laten!!
De eerste cd was vooral hippe nummers, geen kwijlerige lovesongs...die kwamen op de latere cd's wat meer naar voren. Hoewel ik Millenium dan wel weer beter vond dan Backstreet's back. En black & blue viel bij mij al teveel tegen eigenlijk...daarna nog wel de greatest hits gekocht vanwege 1 nieuw nummer dat erop stond...maar toen was het toch wel over.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
De eerste cd doet het ook bij mij. De derde cd vond ik al niet meer zo en toen was ik ook al wat ouder, de echte fanatieke fan in mij was toen wel dood.
De eerste CD heeft ook leukere nummer, de tweede cd ging helemaal over liefde en al. Arme jochies, ze hebben ook geen jeugd gehad ook.
Ja, wel die harde hoesjes, niet die papierenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
Haha ja Nick die over meisjes zingt met z'n piepstemmetje, 'Let's have a paaarty'
Elke keer als er een single uitkwam elke platenwinkel afstruinen voor de special edition (Get down en Anywhere for you!), of de versie van Quit Playing Games met Christmas Time erop.. inderdaad de b-kantjes (en het hoesje) daar ging het om
Toen de 2e cd uitkwam was ik niet eens meer fan.. Millennium heb ik later nog eens gekocht in een melancholische bui, vond 'm nog best leuk..
Ik weet dat ik die op videoband had, maar heb nog niet zo lang geleden al me videobanden de deur uit gesmeten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:57 schreef Sjimmie het volgende:
Ik zoek al een tijdje het concert dat de jongens in een winkel gaven ter promotie van Backstreet's Back. Het was live op TMF bij Fabienne ().
Wie oh wie heeft daar opnames van?
Tja, ik moet nog zien hoe ik erheen moet enzo...en hoe laat. Het liefst ga ik echt gewoon weer vroeg. Lekker die gezelligheid van vroeger enzoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:05 schreef stess het volgende:
ik had expres een (waarschijnlijk) rustig kantoor uitgezocht ik heb nu 4 zitplaatsen bemachtigd. Ik ga met 3 vriendinnen (jaja die heb ik zo gek gekregen) die liever wilde zitten. 1 heeft ook een kindje dus ik kan toch niet vroeg weg en als je staat, sta je helemaal achteraan als je laat komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |