De eerste cd doet het ook bij mij. De derde cd vond ik al niet meer zo en toen was ik ook al wat ouder, de echte fanatieke fan in mij was toen wel dood.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:25 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hee, ik was ook lid van de fanclub...alleen die is later opgeheven ofzoIk heb alle cd's op mijn mp3-speler gezet...luister er dus elke dag nog naar. Toch roept vooral de eerste cd leuke herinneringen op, zulke zoetsappige liedjes over dingen waar ze geen verstand van hadden. Nick die 15 ofzo was en zingt over sex en de liefde...
![]()
Toevallig ga ik binnenkort verhuizen en moeten alle spullen dus mee...die videobanden, ik zie het nu alweer voor me...stapelsWaar ga ik het allemaal laten!!
De eerste cd was vooral hippe nummers, geen kwijlerige lovesongs...die kwamen op de latere cd's wat meer naar voren. Hoewel ik Millenium dan wel weer beter vond dan Backstreet's back. En black & blue viel bij mij al teveel tegen eigenlijk...daarna nog wel de greatest hits gekocht vanwege 1 nieuw nummer dat erop stond...maar toen was het toch wel over.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
De eerste cd doet het ook bij mij. De derde cd vond ik al niet meer zo en toen was ik ook al wat ouder, de echte fanatieke fan in mij was toen wel dood.
De eerste CD heeft ook leukere nummer, de tweede cd ging helemaal over liefde en al. Arme jochies, ze hebben ook geen jeugd gehad ook.
Ja, wel die harde hoesjes, niet die papierenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
Haha ja Nick die over meisjes zingt met z'n piepstemmetje, 'Let's have a paaarty'
Elke keer als er een single uitkwam elke platenwinkel afstruinen voor de special edition (Get down en Anywhere for you!), of de versie van Quit Playing Games met Christmas Time erop.. inderdaad de b-kantjes (en het hoesje) daar ging het om
Toen de 2e cd uitkwam was ik niet eens meer fan.. Millennium heb ik later nog eens gekocht in een melancholische bui, vond 'm nog best leuk..
Ik weet dat ik die op videoband had, maar heb nog niet zo lang geleden al me videobanden de deur uit gesmeten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:57 schreef Sjimmie het volgende:
Ik zoek al een tijdje het concert dat de jongens in een winkel gaven ter promotie van Backstreet's Back. Het was live op TMF bij Fabienne ().
Wie oh wie heeft daar opnames van?
Tja, ik moet nog zien hoe ik erheen moet enzo...en hoe laat. Het liefst ga ik echt gewoon weer vroeg. Lekker die gezelligheid van vroeger enzoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:05 schreef stess het volgende:
ik had expres een (waarschijnlijk) rustig kantoor uitgezocht ik heb nu 4 zitplaatsen bemachtigd. Ik ga met 3 vriendinnen (jaja die heb ik zo gek gekregen) die liever wilde zitten. 1 heeft ook een kindje dus ik kan toch niet vroeg weg en als je staat, sta je helemaal achteraan als je laat komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |