abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27739685
zit weer te denken aan mijn slaapkamer van 10 jr geleden. Woonde nog thuis en had van alle posters zo dicht bij elkaar gehangen dat het een behang was geworden, alleen had ik een muur die met strucktuur verf was behandeld, dus om de haverklap lag dat behang dus over de grond (pure nostalie hiero)
I'm not lost, i'm just geocaching
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:39:01 #127
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_27739805
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:25 schreef ivetje het volgende:

[..]

Hee, ik was ook lid van de fanclub...alleen die is later opgeheven ofzo Ik heb alle cd's op mijn mp3-speler gezet...luister er dus elke dag nog naar. Toch roept vooral de eerste cd leuke herinneringen op, zulke zoetsappige liedjes over dingen waar ze geen verstand van hadden. Nick die 15 ofzo was en zingt over sex en de liefde...

Toevallig ga ik binnenkort verhuizen en moeten alle spullen dus mee...die videobanden, ik zie het nu alweer voor me...stapels Waar ga ik het allemaal laten!!
De eerste cd doet het ook bij mij. De derde cd vond ik al niet meer zo en toen was ik ook al wat ouder, de echte fanatieke fan in mij was toen wel dood.

De eerste CD heeft ook leukere nummer, de tweede cd ging helemaal over liefde en al. Arme jochies, ze hebben ook geen jeugd gehad ook.
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:42:27 #128
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27739925
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:39 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

De eerste cd doet het ook bij mij. De derde cd vond ik al niet meer zo en toen was ik ook al wat ouder, de echte fanatieke fan in mij was toen wel dood.

De eerste CD heeft ook leukere nummer, de tweede cd ging helemaal over liefde en al. Arme jochies, ze hebben ook geen jeugd gehad ook.
De eerste cd was vooral hippe nummers, geen kwijlerige lovesongs...die kwamen op de latere cd's wat meer naar voren. Hoewel ik Millenium dan wel weer beter vond dan Backstreet's back. En black & blue viel bij mij al teveel tegen eigenlijk...daarna nog wel de greatest hits gekocht vanwege 1 nieuw nummer dat erop stond...maar toen was het toch wel over.
Afgelopen week nog wel de special edition cd+dvd van Nick z'n cd gekocht Alleen nog niet geluisterd, want heb alle dvd's en cd's al ingepakt...ben dus benieuwd, maar wat ik op de site heb gehoord van hem is het best lekker. Beetje meer rocky dan BSB
To infinity…and beyond!
pi_27747420
Haha ja Nick die over meisjes zingt met z'n piepstemmetje, 'Let's have a paaarty'

Elke keer als er een single uitkwam elke platenwinkel afstruinen voor de special edition (Get down en Anywhere for you!), of de versie van Quit Playing Games met Christmas Time erop.. inderdaad de b-kantjes (en het hoesje) daar ging het om

Toen de 2e cd uitkwam was ik niet eens meer fan.. Millennium heb ik later nog eens gekocht in een melancholische bui, vond 'm nog best leuk..
  woensdag 8 juni 2005 @ 17:11:49 #130
11458 ivetje
pi_27747452
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 17:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
Haha ja Nick die over meisjes zingt met z'n piepstemmetje, 'Let's have a paaarty'

Elke keer als er een single uitkwam elke platenwinkel afstruinen voor de special edition (Get down en Anywhere for you!), of de versie van Quit Playing Games met Christmas Time erop.. inderdaad de b-kantjes (en het hoesje) daar ging het om

Toen de 2e cd uitkwam was ik niet eens meer fan.. Millennium heb ik later nog eens gekocht in een melancholische bui, vond 'm nog best leuk..
Ja, wel die harde hoesjes, niet die papieren Helaas ben ik pas later singles gaan kopen ook, dus heb lang niet alles. Maar christmas time heb ik op casette
To infinity…and beyond!
pi_27748040
haha komen ze in oktober ?
nou ik zal me zusje en vriendinnetje eens een voorstel doen
lachen man
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_27751821
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=686

backStreetboys "never gone tour"Je hebt ze in alle soorten en maten, meestal opereren ze met z'n vieren of vijven en helaas zijn de meesten een kort leven beschoren. Maar er is maar één überboyband die alle wannabe's en one hit wonders heeft overleefd: met de ijzersterke hit Incomplete duiken de enige echte Backstreet Boys duiken anno 2005 opeens uit het niets op!

Ellenlange tournee's, uitverkochte shows, hysterische taferelen: in 2002 snakten de vijf boys naar welverdiende rust en verdwenen daarom uit de spotlights. Drie jaar later zijn Nick, Howie, AJ, Brian en Kevin mentaal en fysiek er helemaal klaar voor de -nu al- meest verrassende comeback van het jaar. Ouder, wijzer, maar nog steeds vertrouwd goed. Backstreet's back, alright!

Artiesten
Backstreet Boys
Zie ook
http://www.backstreetboys.com

12 okt 2005 backStreetboys "never gone tour"
Ahoy', Rotterdam
artiest(en) Backstreet Boys
aanvang 20:00 uur
start voorverkoop za, 11 jun 2005
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:57:27 #133
11458 ivetje
pi_27752688
nog even wat info van ahoy.nl

BACKSTREET BOYS “NEVER GONE TOUR” IN AHOY’
Na een rustpauze zijn de Backstreet Boys terug! Op woensdag 12 oktober geven Nick, Howie, AJ, Brian en Kevin een concert in Ahoy’ in Rotterdam. De kaartverkoop voor deze show start aanstaande zaterdag.

Met hun huidige hit “Incomplete” laten de Backstreet Boys horen dat ze terug zijn van nooit weggeweest. Het is de eerste single van het nieuwe album “Never Gone” dat op 13 juni verschijnt. “Never Gone” is de opvolger van het succesvolle “Black & Blue” uit 2000, dat met de hits “Shape of my Heart”, “The Call” en “More Than That” achtmaal platina werd en in één week wereldwijd 5 miljoen keer over de toonbank ging.

Wat kosten kaartjes :
Prijs

Rang 1
¤ 39

Rang 2
¤ 37

Rang 3
¤ 34

Rang 4
¤ 31

Rang 6
¤ 31

Rolstoel-/begeleiderplaats
¤ 39

Ok, 1e rang is dus staplaatsen neem ik aan...I'll go for that
To infinity…and beyond!
pi_27766403
welke rang is zitplaatsen dan?

En ik zag dat online je ook tickets kon kopen.. ben je dan wel op tijd, of moet je met een slaapzak voor ahoy gaan liggen ofzo?
  donderdag 9 juni 2005 @ 10:08:17 #135
11458 ivetje
pi_27766622
Online bij ticketservice kan idd ook. Waarschijnlijk gaat dat ook goed, je moet dan gewoon om 10 uur zaterdag ochtend online zijn en bestellen. Want dan gaan ze in de voorverkoop

Hoezo voor ahoy gaan liggen?? De kaarten worden op het postkantoor verkocht, zoals altijd...
To infinity…and beyond!
pi_27768431
thanks, maar weet iemand welke rang, er zitplaatsen zijn>?
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:13:06 #137
11458 ivetje
pi_27768471
Ik gok dat 1e en 2e rang staplaatsen zijn en de rest zitplaatsen, maar weet dat dus niet zeker. Kan je niet bellen met ticketservice en het even navragen, die zullen het wel weten. En anders toch even langs het postkantoor ipv bestellen op internet, bij het postkantoor kunnen ze het zo zien nl
To infinity…and beyond!
pi_27790554
Ik zoek al een tijdje het concert dat de jongens in een winkel gaven ter promotie van Backstreet's Back. Het was live op TMF bij Fabienne ( ).

Wie oh wie heeft daar opnames van?
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:12:31 #139
11458 ivetje
pi_27791055
Hmm, zag vandaag wel een videoband langs komen toen ik aan het opruimen was met een concert van tmf...of het die is weet ik niet zeker.

[ Bericht 12% gewijzigd door ivetje op 09-06-2005 23:18:44 ]
To infinity…and beyond!
pi_27800729
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:57 schreef Sjimmie het volgende:
Ik zoek al een tijdje het concert dat de jongens in een winkel gaven ter promotie van Backstreet's Back. Het was live op TMF bij Fabienne ( ).

Wie oh wie heeft daar opnames van?
Ik weet dat ik die op videoband had, maar heb nog niet zo lang geleden al me videobanden de deur uit gesmeten.
pi_27812019
ik kom niet uit het kaartje wat ze op de site van ahoy laten zien. ik kan die plaatsen niet linken aan de rangen en prijzen. Iemand die het wel snapt?
pi_27812038
en o ja, heeft iemand van jullie wel eens geprobeerd in het eerste staanvak te komen? zo ja hoe laat was je er dan?
  vrijdag 10 juni 2005 @ 18:46:53 #143
11458 ivetje
pi_27813339
Ik heb ooit vooraan gestaan Ook in ahoy overigens. Het begon denk ik om 20.00 uur en ik was er om 9.00 uur 's morgens. Tijdens het naar binnen gaan was het gewoon ellebogenwerk tot je vooraan staat

Die rangen, ik denk dat rang 1/2 staplaatsen zijn...maar weet dat niet zeker. De rest is dan automatisch zitplaats
To infinity…and beyond!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 09:14:20 #144
11458 ivetje
pi_27827812
* ivetje zit klaar om zometeen te gaan

Heb vannacht nog slecht geslapen ook, haha voel me weer 16.
Mijn grootste angst is alleen, dat ik daar zometeen bij het postkantoor aan kom en er een hele grote groep meiden zit te wachten Ik heb echt geen idee of het druk zal gaan worden of niet...vroegah moest je iig wel voor het postkantoor zitten om goede kaartjes te hebben Vaak genoeg meegemaakt...maar goed, ik meld het wel even of ik kaartjes heb of niet
To infinity…and beyond!
pi_27827954
Ik probeer het ff via Ticketservice...
pi_27828359
Ik heb kaartjes! en er was slechts 1 wachtende voor me! (ik was er om half 10) na mij kwamen nog wel wat meiden. Ik had ook slecht geslapen. Ik droomde maar dat ik geen kaartjes had of dat er inderdaad zo'n grote groep meiden lag!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:56:23 #147
11458 ivetje
pi_27828743
Ik heb 2 staplaatsen
Was er om kwart voor 10 (tilburg heuvelpoort) en er zaten gewoon 18(!!) meiden voor de deur Die waren er om 8 uur al...jemig, beetje overdreven vond ik het maar goed. Toen de deur openging gingen die ook naar de kassa rennen Daar wordt ik te oud voor hoor

Maar goed, ik heb dus kaarten en heb meteen bij van leest de nieuwe cd meegenomen
To infinity…and beyond!
pi_27828862
ik had expres een (waarschijnlijk) rustig kantoor uitgezocht ik heb nu 4 zitplaatsen bemachtigd. Ik ga met 3 vriendinnen (jaja die heb ik zo gek gekregen) die liever wilde zitten. 1 heeft ook een kindje dus ik kan toch niet vroeg weg en als je staat, sta je helemaal achteraan als je laat komt.
pi_27828910
op dit moment kom je de pagina van de bsb bij ticketservice ook niet op! Te veel gebruikers!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:17:55 #150
11458 ivetje
pi_27829044
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 11:05 schreef stess het volgende:
ik had expres een (waarschijnlijk) rustig kantoor uitgezocht ik heb nu 4 zitplaatsen bemachtigd. Ik ga met 3 vriendinnen (jaja die heb ik zo gek gekregen) die liever wilde zitten. 1 heeft ook een kindje dus ik kan toch niet vroeg weg en als je staat, sta je helemaal achteraan als je laat komt.
Tja, ik moet nog zien hoe ik erheen moet enzo...en hoe laat. Het liefst ga ik echt gewoon weer vroeg. Lekker die gezelligheid van vroeger enzo Maar ligt eraan of ik werk heb en of ik vrij kan krijgen etc.

Teveel gebruikers Zal het dan toch nog uitverkocht worden...
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')