Eindelijk komen we ergensquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is altijd de schuld van de vrouw.Wat zijn het toch ook een waardeloze wezens.
Dit soort praktische oplossingen heb je vrouwen voor nodig.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mannen afschaffen natuurlijk. Dan hebben ze ook geen last meer van ons.
Nou ja, je kan dus zeggen 'mijn type is het niet' of zeggen dat je hem een tering achterbakse vuile achterlijke hufter vindt. Ik kies meestal voor het eerste hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het ging in dit geval wel om liegen in antwoord op een rechtstreekse vraag. Dat vind ik nog wat anders dan er gewoon niets over zeggen.
Uiteindelijk heeft het op mij weinig invloed wat iemand van mijn relatie vindt, maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet geïnteresseerd ben in wat degenen om wie ik geef vinden. En natuurlijk ga je niet zitten schelden, maar kun je gewoon op een normale manier zeggen dat je iemand niet zo graag mag. Dat maakt de situatie volgens mij alleen maar makkelijker.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou ja, je kan dus zeggen 'mijn type is het niet' of zeggen dat je hem een tering achterbakse vuile achterlijke hufter vindt. Ik kies meestal voor het eerste hoorSowieso snap ik de vraag 'want vind je van hem' niet, want mij boeit het helemaal niks wat een ander van mn relatie vindt
Maar vaak IS dat ook wel zo. Er zijn weinig mensen aan wie ik echt een schurfthekel heb. Meestal is het inderdaad dat ze een karakter hebben waar ik minder goed mee overweg kan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, je kan dus zeggen 'mijn type is het niet' of zeggen dat je hem een tering achterbakse vuile achterlijke hufter vindt. Ik kies meestal voor het eerste hoorSowieso snap ik de vraag 'want vind je van hem' niet, want mij boeit het helemaal niks wat een ander van mn relatie vindt
Daar lijkt het wel op. Jammer, want ik heb hetzelfde meegemaakt als topicstarter (alleen ben ik man en was het dus mijn vrouw die haar heil zocht bij een ander). Ik kan topicstarter misschien nog wel wat advies geven en/of wat ervaringen vertellen. Heb alleen geen zin om alles (weer) op Fok te gooien, dus stuur maar een mailtje als je daar behoefte aan hebt (waterman1971@hotmail.com).quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:42 schreef janimie het volgende:
ligt het aan mij of heeft de TS allang afstand gedaan van haar eigen topic ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |