abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27147434
Doe eens niet zo ontzettend bot!

[ Bericht 90% gewijzigd door Copycat op 19-05-2005 13:25:56 ]
pi_27148123
Al ge-edit .

[ Bericht 84% gewijzigd door Copycat op 19-05-2005 13:26:50 ]
pi_27148159
Al ge-edit .

[ Bericht 65% gewijzigd door Copycat op 19-05-2005 13:27:13 ]
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:24:31 #104
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27148221
vervelende situatie allemaal.. sterkte ermee
p.s. denk aan de kids, ik weet hoe die zich kunnen voelen, ben der ook 1 namelijk
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:31:41 #105
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_27152959
Is bij mij thuis ook gebeurd, vermoed zelfs in ieder geval 2 keer. Van 1 keer weet ik het zeker. Maar dat besef kwam later pas. Ze hadden vreselijke ruzie, ik had toen niet helemaal door waarom.

Is uiteindelijk goedgekomen.

Het is achterbaks, etc, etc. Het is ook menselijk. Belangrijker dan die vrouw een hoer te noemen en hem een teringlijer is volgens mij een goede oplossing te zoeken waar beiden mee kunnen leven en waar de kinderen vooral geen slachtoffer van worden. Maar dat is uiteraard makkelijker gezegd dan gedaan.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 20 mei 2005 @ 09:27:23 #106
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_27175726
Hoe is het met TS ?
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
  maandag 23 mei 2005 @ 16:25:18 #107
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27278998
Tja... je moet er ook voor die kinderen niet aan denken.
Man.. wat een klote situatie..

Normaal gesproken ben ik ook de eerste die zegt.. vreemd gaan is end of story.. maar ja.. kinderen maken het toch altijd iets minder zwart wit he..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 24 mei 2005 @ 02:55:00 #108
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_27296956
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Gewoon geen relatie aangaan met mensen die niet goed communiceren.
Ja, of dus te goed... En altijd maar eerlijk zijn. Volgens mij kun je een relatie (met wie dan ook, en op welke manier dan ook) niet sneller om zeep helpen dan altijd de waarheid te spreken.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_27298050
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 02:55 schreef Hooghoudt het volgende:
Ja, of dus te goed... En altijd maar eerlijk zijn. Volgens mij kun je een relatie (met wie dan ook, en op welke manier dan ook) niet sneller om zeep helpen dan altijd de waarheid te spreken.
Dat hangt ervan af wat die waarheid is. Maar inderdaad, je kunt ook TE eerlijk zijn.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 08:34:52 #110
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27298067
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 08:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat hangt ervan af wat die waarheid is. Maar inderdaad, je kunt ook TE eerlijk zijn.
Het hangt ook af van het vermogen van de partner om de waarheid te relativeren.
pi_27298074
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 08:34 schreef Alicey het volgende:
Het hangt ook af van het vermogen van de partner om de waarheid te relativeren.
Ja.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 11:15:07 #112
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_27302196
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 08:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Er zijn altijd wel dingen die de ander niet moet weten om geen ruzie te krijgen. Stel dat mijn huisgenoot er achter komt wat ik echt van zijn vriendin vind.
pi_27302601
Hmmm ... En deze belofte dan:
'Ik zal niet om de goede vrede te bewaren mijn mond houden, maar op gepaste wijze vertellen wat ik ergens van vind, nadat ik erover heb nagedacht'
pi_27303462
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 11:28 schreef Bright het volgende:
Hmmm ... En deze belofte dan:
'Ik zal niet om de goede vrede te bewaren mijn mond houden, maar op gepaste wijze vertellen wat ik ergens van vind, nadat ik erover heb nagedacht'
Wat is daarmee? Ik doe dat doorgaans wel (eerlijk zeggen wat ik ergens van vind), maar het is niet altijd verstandig (en bovendien niet constructief) om de gedachten die zich in de donkere krochten van je geest voordoen te uiten.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 11:56:24 #115
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27303495
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Er zijn altijd wel dingen die de ander niet moet weten om geen ruzie te krijgen. Stel dat mijn huisgenoot er achter komt wat ik echt van zijn vriendin vind.
Hij houdt niet er van om te weten wat mensen werkelijk denken?
pi_27303596
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 11:56 schreef Alicey het volgende:
Hij houdt niet er van om te weten wat mensen werkelijk denken?
Sommige mensen hebben inderdaad liever leugens.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 14:36:23 #117
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_27308734
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 11:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Sommige mensen denken gewoon praktisch. Ik vind zijn vriendin vreselijk, maar met hem kan ik prima opschieten.
pi_27314136
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 14:36 schreef Hooghoudt het volgende:
Sommige mensen denken gewoon praktisch. Ik vind zijn vriendin vreselijk, maar met hem kan ik prima opschieten.
En dus verzwijg je wat je vindt. Maar zou je ook liegen als hij het op de man af vraagt, voor de lieve vrede? Ik zou er trouwens niet echt een probleem van maken als mijn beste vriendin mijn vriendje niet mag. Dat heeft toch niks met mij te maken? Het kan gewoon dat twee mensen elkaar niet liggen, nou ja, jammer, maar geen ramp ofzo.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 17:13:01 #119
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27314178
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 17:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

En dus verzwijg je wat je vindt. Maar zou je ook liegen als hij het op de man af vraagt, voor de lieve vrede? Ik zou er trouwens niet echt een probleem van maken als mijn beste vriendin mijn vriendje niet mag. Dat heeft toch niks met mij te maken? Het kan gewoon dat twee mensen elkaar niet liggen, nou ja, jammer, maar geen ramp ofzo.
Ik zou het probleem ook niet zo zien.. Vaak ben je sowieso geneigd om een partner te zoeken die heel anders is dan jezelf, dus is het niet zo gek dat als mensen jou aardig vinden, het voor je partner niet altijd opgaat..
pi_27314334
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 17:13 schreef Alicey het volgende:
Ik zou het probleem ook niet zo zien.. Vaak ben je sowieso geneigd om een partner te zoeken die heel anders is dan jezelf, dus is het niet zo gek dat als mensen jou aardig vinden, het voor je partner niet altijd opgaat..
Én ik zou het dus wél willen weten. Ik zou er ook gewoon naar vragen en dan wil ik een eerlijk antwoord. Ik hou niet zo van mooi weer spelen. Als je zoiets weet kun je er rekening mee houden (niet samen uitnodigen e.d.).
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:13:26 #121
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27315892
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 17:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Én ik zou het dus wél willen weten. Ik zou er ook gewoon naar vragen en dan wil ik een eerlijk antwoord. Ik hou niet zo van mooi weer spelen. Als je zoiets weet kun je er rekening mee houden (niet samen uitnodigen e.d.).
Ik ook hoor meid. Ik geef in mijn reactie zelfs aan dat het normaal is dat het voorkomt, en dat er dus geen reden is om zoiets te verzwijgen.
pi_27315994
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:13 schreef Alicey het volgende:
Ik ook hoor meid. Ik geef in mijn reactie zelfs aan dat het normaal is dat het voorkomt, en dat er dus geen reden is om zoiets te verzwijgen.
Ik zou waarschijnlijk zelfs boos worden als ik erachterkwam dat iemand vijf jaar lang net gedaan of 'ie mijn vriendje aardig vond terwijl hij 'm eigenlijk wel kon schieten. Het zijn ook van die dingen die in een ruzie o.i.d. ineens kunnen 'exploderen', omdat iemand zich al jaren zit te ergeren ofzo.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:27:43 #123
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27316334
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik zou waarschijnlijk zelfs boos worden als ik erachterkwam dat iemand vijf jaar lang net gedaan of 'ie mijn vriendje aardig vond terwijl hij 'm eigenlijk wel kon schieten.
Ik zou me denk ik ook bedonderd voelen..
quote:
Het zijn ook van die dingen die in een ruzie o.i.d. ineens kunnen 'exploderen', omdat iemand zich al jaren zit te ergeren ofzo.
Inderdaad, het kan spanningen opleveren..
pi_27316392
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 09:48 schreef jean19 het volgende:
jawel hij heeft gezegd dat hij verliefd op haar is geworden maar zegt ook dat het niks word
alleen weet ik niet of hij dit zegt om mij gerust te stellen
Dat laatste begrijp ik niet helemaal... Maar het kan natuurlijk gebeuren dat hij verliefd is geworden op iemand anders. Vraag hem zn motivatie en zet er een punt achter.
pi_27316419
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
Is bij mij thuis ook gebeurd, vermoed zelfs in ieder geval 2 keer. Van 1 keer weet ik het zeker. Maar dat besef kwam later pas. Ze hadden vreselijke ruzie, ik had toen niet helemaal door waarom.

Is uiteindelijk goedgekomen.

Het is achterbaks, etc, etc. Het is ook menselijk. Belangrijker dan die vrouw een hoer te noemen en hem een teringlijer is volgens mij een goede oplossing te zoeken waar beiden mee kunnen leven en waar de kinderen vooral geen slachtoffer van worden. Maar dat is uiteraard makkelijker gezegd dan gedaan.
  woensdag 25 mei 2005 @ 00:16:33 #126
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_27326146
quote:

[..]

Yep, dat zou ik. Wat schieten hij en ik er mee op dat hij dat weet? De Waarheid Vertellen is niet een doel op zich.
pi_27328415
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 00:16 schreef Hooghoudt het volgende:
Yep, dat zou ik. Wat schieten hij en ik er mee op dat hij dat weet? De Waarheid Vertellen is niet een doel op zich.
En het doel heiligt de middelen? Liegen tegen een vriend zou voor mij absoluut onacceptabel zijn.
  woensdag 25 mei 2005 @ 09:02:33 #128
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27329319
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 07:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

En het doel heiligt de middelen?
Soms wel.

Zo'n drama is het nu ook weer niet. Je liegt niet echt, je zegt er gewoon niks over. Vooral bij vrouwen kan het nogal een emotioneel drama opleveren als ze (direct of via via) te weten komen dat je ze niet mag .

Dan kun je beter je mond houden zolang ze niet in de weg zit. Haar voor rotte vis uitmaken kan altijd nog.
quote:
Ik zou er trouwens niet echt een probleem van maken als mijn beste vriendin mijn vriendje niet mag. Dat heeft toch niks met mij te maken? Het kan gewoon dat twee mensen elkaar niet liggen, nou ja, jammer, maar geen ramp ofzo.
Dat klinkt makkelijker dan het is. Het kan erg vervelende situaties opleveren enzo. Dat je beste vriend niet op je feestje wil komen als die 'kutvriendin' van je ook komt. En ander onderling gezeik.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  woensdag 25 mei 2005 @ 09:18:02 #129
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27329682
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 09:02 schreef Lemmeb het volgende:

Zo'n drama is het nu ook weer niet. Je liegt niet echt, je zegt er gewoon niks over. Vooral bij vrouwen kan het nogal een emotioneel drama opleveren als ze (direct of via via) te weten komen dat je ze niet mag .
Ligt dat er dan aan dat je ze niet mag, of ligt het er aan dat je mooi weer hebt lopen spelen?
quote:
Dan kun je beter je mond houden zolang ze niet in de weg zit. Haar voor rotte vis uitmaken kan altijd nog.
Je hoeft natuurlijk niet meteen het andere uiterste aan te grijpen..
quote:
Dat klinkt makkelijker dan het is. Het kan erg vervelende situaties opleveren enzo. Dat je beste vriend niet op je feestje wil komen als die 'kutvriendin' van je ook komt. En ander onderling gezeik.
Zou een "beste vriend(in)" niet zijn/haar vriend(in) respecteren, en dus ook zijn/haar keuze wie zhij te vriend neemt? Voor mij is dat toch wel een criterium..
  woensdag 25 mei 2005 @ 09:21:03 #130
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27329753
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 09:18 schreef Alicey het volgende:
Ligt dat er dan aan dat je ze niet mag, of ligt het er aan dat je mooi weer hebt lopen spelen?
Dat eerste. Sommige mensen voelen zich nogal aangevallen als je zegt dat je ze niet mag. En terecht.
quote:
Je hoeft natuurlijk niet meteen het andere uiterste aan te grijpen..
Als je iemand spuugzat ben, zou ik meteen korte metten maken.
quote:
Zou een "beste vriend(in)" niet zijn/haar vriend(in) respecteren, en dus ook zijn/haar keuze wie zhij te vriend neemt? Voor mij is dat toch wel een criterium..
Het ligt niet alleen aan die beste vriend(in) maar ook aan de andere partij.
  woensdag 25 mei 2005 @ 09:26:11 #131
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27329898
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 09:21 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat eerste. Sommige mensen voelen zich nogal aangevallen als je zegt dat je ze niet mag. En terecht.
Ik vind dat niet terecht. Iemand mogen of niet is ook een kwestie van smaak.
quote:
Als je iemand spuugzat ben, zou ik meteen korte metten maken.
Dan ben je iemand dus al zat, en is er waarschijnlijk aardig wat irritatie aan vooraf gegaan.
quote:
Het ligt niet alleen aan die beste vriend(in) maar ook aan de andere partij.
Uiteraard, het gaat om de relatie tussen 2 mensen, dus speelt dat mee. Iemand die zich daardoor laat leiden zou ik echter nooit een beste vriend(in) noemen.
  woensdag 25 mei 2005 @ 09:54:13 #132
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_27330682
Maar waarom is de waarheid vertellen nu zo belangrijk?
  woensdag 25 mei 2005 @ 09:58:56 #133
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27330794
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 09:54 schreef Hooghoudt het volgende:
Maar waarom is de waarheid vertellen nu zo belangrijk?
De waarheid vertellen denk ik niet zo zeer. De schijn geven van het tegendeel ophouden is een vorm van wantrouwen.
pi_27332602
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 11:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's niet echt een basis voor een relatie, lijkt me

De schijn geven van het tegendeel ophouden is gewoon liegen. 'Net doen alsof' is liegen, duidelijk zat. Als je vreemd gaat, maar doet alsof er niets aan de hand is, dan lieg je! En dat is bij TS het geval (om maar even terug te keren naar het onderwerp, want er wordt hier aardig afgedwaald...)
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:41:18 #135
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27334020
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 09:26 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik vind dat niet terecht. Iemand mogen of niet is ook een kwestie van smaak.
Het gaat er niet om of jij het terecht vindt of niet. Het gaat erom hoe mensen reageren als je ze niet aardig vindt.

Dus als jij tegen iemand zegt 'ik mag je niet', en die ander reageert daar nogal onsympathiek op, dan zeg jij 'ik vind dat niet terecht' ? Wie begon er hier nou eigenlijk?
quote:
Dan ben je iemand dus al zat, en is er waarschijnlijk aardig wat irritatie aan vooraf gegaan.
Inderdaad.
quote:
Uiteraard, het gaat om de relatie tussen 2 mensen, dus speelt dat mee. Iemand die zich daardoor laat leiden zou ik echter nooit een beste vriend(in) noemen.
Dus iemand die het niet goed kan vinden met jouw vriend, zelfs slaande ruzie met hem krijgt op feestjes, zou je nooit een beste vriendin noemen Zelfs als het niet aan die beste vriend ligt maar aan je partner?
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:44:35 #136
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27334145
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:41 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of jij het terecht vindt of niet. Het gaat erom hoe mensen reageren als je ze niet aardig vindt.

Dus als jij tegen iemand zegt 'ik mag je niet', en die ander reageert daar nogal onsympathiek op, dan zeg jij 'ik vind dat niet terecht' ? Wie begon er hier nou eigenlijk?
Een onsympatieke reactie kan betekenen dat het wederzijds is, hetgeen voordelig kan zijn.
quote:
Dus iemand die het niet goed kan vinden met jouw vriend, zelfs slaande ruzie met hem krijgt op feestjes, zou je nooit een beste vriendin noemen Zelfs als het niet aan die beste vriend ligt maar aan je partner?
Als die beste vriendin een "hij of ik" houding aanneemt dan geldt dat inderdaad. Het ligt denk ik niet zo zeer aan een persoon, het hangt af van compatibiliteit. Het zou dus ook niet volledig aan mijn partner kunnen liggen in dat geval.
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:47:57 #137
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_27334277
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 09:27 schreef Bendeleider het volgende:
Hoe is het met TS ?
Ja. Update is gewenst.
Niks moet, niksen mag.
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:49:19 #138
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27334338
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:44 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een onsympatieke reactie kan betekenen dat het wederzijds is, hetgeen voordelig kan zijn.
Als het niet wederzijds was, dan wordt het dat wel op het moment dat jij de aap uit de mouw goochelt.
quote:
Als die beste vriendin een "hij of ik" houding aanneemt dan geldt dat inderdaad.
Maar dat doet die beste vriendin dus niet. Die beste vriendin zegt gewoon: 'als jouw vriend, die klootzak waar ik elke keer slaande ruzie mee krijg, ook op het feest kom, dan kom ik niet'. En dat lijkt me een geheel legitieme reactie. Probeer de boel dan nog maar eens bij elkaar te houden als tussenpersoon .
quote:
Het ligt denk ik niet zo zeer aan een persoon, het hangt af van compatibiliteit. Het zou dus ook niet volledig aan mijn partner kunnen liggen in dat geval.
Al deze problemen kun je als vriend(in) ook gewoon vermijden door gewoon voor je te houden dat je de partner van je best vriend(in) eigenlijk maar helemaal niks vindt.
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:54:08 #139
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27334511
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Als het niet wederzijds was, dan wordt het dat wel op het moment dat jij de aap uit de mouw goochelt.
Dat kan, maar hoeft niet.
quote:
Maar dat doet die beste vriendin dus niet. Die beste vriendin zegt gewoon: 'als jouw vriend, die klootzak waar ik elke keer slaande ruzie mee krijg, ook op het feest kom, dan kom ik niet'. En dat lijkt me een geheel legitieme reactie. Probeer de boel dan nog maar eens bij elkaar te houden als tussenpersoon .
Als het zo ver is gevorderd (Wat volgens mij dus juist gebeurt wanneer er niets wordt gezegd en spanningen oplopen) wordt het inderdaad vrij lastig.
quote:
Al deze problemen kun je als vriend(in) ook gewoon vermijden door gewoon voor je te houden dat je de partner van je best vriend(in) eigenlijk maar helemaal niks vindt.
Ik wil toch wel een vrienden die eerlijk zijn. Ze hoeven het er niet bovenop te leggen dat ze hem niet mogen, maar in ieder geval geen blijk van het tegendeel geven wanneer dat niet zo is.

Maar misschien ben ik een rare op die gebied.
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:00:28 #140
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27334775
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:54 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat kan, maar hoeft niet.
Does es niet zo naïef. Als iemand jou te kennen geeft een schurfthekel aan je te hebben, vind je die persoon dan ook nog fan-tas-tisch?
quote:
Als het zo ver is gevorderd (Wat volgens mij dus juist gebeurt wanneer er niets wordt gezegd en spanningen oplopen) wordt het inderdaad vrij lastig.
Ook als het niet zover is gevorderd kun je gewoon hebben dat 2 mensen absoluut niet met elkaar door één deur kunnen en elkaar liever niet tegen willen komen. Toegegeven, erg kinderachtig allemaal, maar dit soort zielig gedrag zie je dan ook vooral bij vrouwen .

Vaak speelt jaloezie een rol. De vrouw die het bloed van de beste vriendin van haar vriend wel kan drinken. Zolang dat niet uitgesproken is gaat het allemaal nog wel, op wat achterbaks geneuzel na, maar als de geest uit de fles is, is de beer los .
quote:
Ik wil toch wel een vrienden die eerlijk zijn. Ze hoeven het er niet bovenop te leggen dat ze hem niet mogen, maar in ieder geval geen blijk van het tegendeel geven wanneer dat niet zo is.
Kijk da's heel wat anders. Maar er niets over zeggen is dus oke.
pi_27335667
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 09:02 schreef Lemmeb het volgende:
Soms wel.

Het ging in dit geval wel om liegen in antwoord op een rechtstreekse vraag. Dat vind ik nog wat anders dan er gewoon niets over zeggen.
pi_27335741
Ik ken eigenlijk niemand met wie ik 'absoluut niet door één deur kan'. Slaande ruzie is nergens voor nodig en meestal het gevolg van dom en kinderachtig gedrag. Je kunt elkaar ook gewoon links laten liggen als je elkaar niet mag...
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:54:14 #143
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27336497
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand met wie ik 'absoluut niet door één deur kan'. Slaande ruzie is nergens voor nodig en meestal het gevolg van dom en kinderachtig gedrag. Je kunt elkaar ook gewoon links laten liggen als je elkaar niet mag...
Dat moet je niet tegen mij zeggen, maar tegen diegenen die slaande ruzie hebben. Geloof me, het komt voor in de beste kringen .
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:57:32 #144
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27336614
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 12:00 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Does es niet zo naïef. Als iemand jou te kennen geeft een schurfthekel aan je te hebben, vind je die persoon dan ook nog fan-tas-tisch?
Je gaat nu uit van de uitersten. Als iemand zegt een hekel aan mij te hebben, betekent dat niet dat ik dan opeens die persoon niet meer mag als dat zo was. Ook zegt het niet dat ik met die persoon niet meer zou samenwerken. Het is trouwens iets dat in de ICT nogal voorkomt. Mensen die een schurfthekel aan elkaar hebben, maar toch kunnen samenwerken wanneer dat nodig is.
quote:
Ook als het niet zover is gevorderd kun je gewoon hebben dat 2 mensen absoluut niet met elkaar door één deur kunnen en elkaar liever niet tegen willen komen. Toegegeven, erg kinderachtig allemaal, maar dit soort zielig gedrag zie je dan ook vooral bij vrouwen .
Wat bedoel je met dat laatste te zeggen? (Open deur )
quote:
Vaak speelt jaloezie een rol. De vrouw die het bloed van de beste vriendin van haar vriend wel kan drinken. Zolang dat niet uitgesproken is gaat het allemaal nog wel, op wat achterbaks geneuzel na, maar als de geest uit de fles is, is de beer los .
Je hebt het hier denk ik wel over het soort vrouw dat graag macht over haar partner krijgt. Er zitten ook goede vrouwen tussen.
quote:
Kijk da's heel wat anders. Maar er niets over zeggen is dus oke.
Dat hoeft geen kwaad te kunnen, zolang er dus maar geen schijn wordt opgehouden dat het tegendeel waar is.
pi_27336702
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 12:54 schreef Lemmeb het volgende:
Dat moet je niet tegen mij zeggen, maar tegen diegenen die slaande ruzie hebben. Geloof me, het komt voor in de beste kringen .
Tja, de meeste mensen zijn nu eenmaal best wel dom.
  woensdag 25 mei 2005 @ 13:00:36 #146
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27336722
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 12:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Tja, de meeste mensen zijn nu eenmaal best wel dom.
"vooral vrouwen".
pi_27336740
Ik zou zeggen, heel jammer, als jij daardoor slecht of minderwaardig gaat voelen.
Soms doen mensen anderen pijn zonder te beseffen, dat ze allen zichzelf minder gaan voelen. Wijs blij, dat hij vreemd is gegaan.
Stel? Jij maakt het goed. Wat dan?
Hij zou vaker of misschien niet hetzelfde gedrag gaan herhalen.
Hoe zie je jezelf, na het goed maken?
Rond lopen zolas niks aan de hand is of was?
Zou jullie band net zo groot en hecht zoals daarvoor zijn?
Ga jij meteen stoppen met twijfelen?
Zou je het als gezonde relatie daarna zien? Voor jou en voor hem?
Gun jezelf en hem ruimte en kijk hoe alles loopt.
Breng je gedachten bij elkaar.
Denk diep na.
Was hij de echte man je dromen?
Setl je jezelf helemaal niet minderwaardig, zou zonde zijn.
Zet alles op een rij.
Kom dichtbij jezelf en jij ontdekt wonderen.
Alles heeft een reden.
Ik wens je alle geluk op aarde.
Ment 2 B
  woensdag 25 mei 2005 @ 13:02:49 #148
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27336802
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 12:57 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je gaat nu uit van de uitersten. Als iemand zegt een hekel aan mij te hebben, betekent dat niet dat ik dan opeens die persoon niet meer mag als dat zo was. Ook zegt het niet dat ik met die persoon niet meer zou samenwerken. Het is trouwens iets dat in de ICT nogal voorkomt. Mensen die een schurfthekel aan elkaar hebben, maar toch kunnen samenwerken wanneer dat nodig is.
Vind je? Ik heb ook in de ICT gewerkt, maar we hadden daar als mannen onder elkaar per definitie gewoon geen schurfthekel aan elkaar.
quote:
Wat bedoel je met dat laatste te zeggen? (Open deur )
Dat vooral vrouwen nogal eens moeite hebben hun emoties in bedwang te houden
quote:
Je hebt het hier denk ik wel over het soort vrouw dat graag macht over haar partner krijgt. Er zitten ook goede vrouwen tussen.
Jawel. En dat zijn vooral diegenen die liever hun mond houden om de goede vrede te bewaren. En het vuurwerk bewaren voor als het echt nodig is.
  woensdag 25 mei 2005 @ 13:05:01 #149
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27336879
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 13:02 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Vind je? Ik heb ook in de ICT gewerkt, maar we hadden daar als mannen onder elkaar per definitie gewoon geen schurfthekel aan elkaar.
Voornamelijk niet uitgesproken denk ik dan.
quote:
Jawel. En dat zijn vooral diegenen die liever hun mond houden om de goede vrede te bewaren. En het vuurwerk bewaren voor als het echt nodig is.
Hmm.. Zit denk ik wel wat in, alleen is dit ook weer een uiterste..
pi_27336917
Het is altijd de schuld van de vrouw. Wat zijn het toch ook een waardeloze wezens.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')