Die vind ik inderdaad cooler dan het origineelquote:
het is niet eens een persconferentie, maar gewoon een interviewtje met Gamespot die samen met Jak X en Ratchet: Deadlocked in een uurtje wordt uitgezonden. Ook een belangrijke reden waarom ik er niet echt meer in geloof.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:34 schreef Steeven het volgende:
Die persconferentie van Reggie is vanavond rond een uur of 8-9.
250 euro in je dromenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:30 schreef speknek het volgende:
"The Nintendo 64 debuted with a retail price of $199"
http://groups.msn.com/THE(...)storyonconsoles.msnw
Het lijkt me dan ook bijzonder stug als de Revolution boven de 250 euro gaat kosten, maximaal 300.
Tenzij ze echt revolutionaire (VR?) dingen gaan introduceren.
LOLquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:40 schreef R0nn het volgende:
[..]
het is niet eens een persconferentie, maar gewoon een interviewtje met Gamespot die samen met Jak X en Ratchet: Deadlocked in een uurtje wordt uitgezonden. Ook een belangrijke reden waarom ik er niet echt meer in geloof.
Klopt. Mijn lokale gameshop verkocht dat ding in de zomer van '95 voor 1200 gulden. Mario 64 kostte trouwens 400 gulden. Maar toen ik Mario 64 voor het eerst zag dacht ik echt dat ik gek werd. Dat is de allergrootste WOW-moment die ik ooit heb gehad.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:35 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
De import prijs van de nintendo 64 was 1199 gulden lees ik hier in de power unlimited
650!! ik heb er destijds zelf toen ruzie over gehad met een klas genootquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
De N64 was 499 gulden bij de launch, de Cube was 219 euro trouwens. Zijn we daar dan nu klaar mee?
Ik ook! ik zat iedere dag bij de videoland voor zo,n groot tv scherm te kijken naar mario 64quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:44 schreef nikk het volgende:
[..]
Klopt. Mijn lokale gameshop verkocht dat ding in de zomer van '95 voor 1200 gulden. Mario 64 kostte trouwens 400 gulden. Maar toen ik Mario 64 voor het eerst zag dacht ik echt dat ik gek werd. Dat is de allergrootste WOW-moment die ik ooit heb gehad.
Dan ben je wel opgelicht hey.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:44 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
650!! ik heb er destijds zelf toen ruzie over gehad met een klas genootdat hij hem van z,n
moeder,s geld kreeg
http://www.computable.nl/artikels/archief7/d02hb7km.htmquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan ben je wel opgelicht hey.
(en volgens mij heb ik hem ietsjes later voor 450 gekocht)quote:Dat is pijnlijk voor Intel, want PC's hebben juist flinke concurrentie gekregen van nieuwe game-machines zoals de Nintendo 64 (vanaf maart ook in Nederland voor slechts 499 gulden verkrijgbaar).
quote:# 512 MB RAM
500 voor de N64, 150 voor Mario?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:44 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
650!! ik heb er destijds zelf toen ruzie over gehad met een klas genootdat hij hem van z,n
moeder,s geld kreeg
Ongelofelijk dat ik dit nog weet en wel altijd vergeet waarvoor ik ook weer naar de supermarkt gingquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:49 schreef speknek het volgende:
[..]
http://www.computable.nl/artikels/archief7/d02hb7km.htm
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:43 schreef Tomasso het volgende:
Tijd:
36:15 --> Iwata: "Maybe we can look at this as a ... puzzlegame"
36:51 --> Iwata: "Our competitors have detailed the power of their core processor and display. But the advantages of our technology will also have no bearing on gameplay. I know, this is one of those mysterious comments"
37:40 --> Iwata: "Internet zal heel belangrijk worden voor Nintendo, meer dan Sony en Microsoft" Hoe de controller, console, tv en internet met elkaar communiceren staat centraal bij de Revolution.
38:35 --> Iwata: "The controllers will also be véry unique"
39:23 --> Iwata: "It is the game experience where the revolution will be different some it's competitors"
40:46 --> Iwata: "And with revolution, some will take to places never come before"
Dan komt opeens het nummer 3 op de schermen te staan en verdwijnt weer.
40:56 --> Iwata: "The key is not what you'll be playing, but how you will be playing"
43:22 --> Iwata: "Finally, I want to give you one piece of the Revolution puzzle I talked about." "BC" tot de NES![]()
45:00 --> Iwata: "blablabla, so let me tell you one more hint: blabla Internet blablabla wireless blablabla Game experience" Verstond er de helft niet van.
^ Dat dach ik ook al ^quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:55 schreef Cheiron het volgende:
Die 512 is flash, geen ram. Flash kan maar een gelimiteerd aantal keren beschreven worden, en is zodoende totaal ongeschikt als ram-geheugen.
Volgende TTquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:03 schreef MMaRsu het volgende:
er komt niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |