Mijn paardje is liefquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:00 schreef Ang3l het volgende:
pvpwattes?Hey ik ben een ontzettende leek in MMORPG hoor
Hij's nog aan het installeren. En als ie't op mijn pc niet doet (slechte videokaart) dan moet ie op de PC van Pup
Wat voor kleur heeft ie gekregen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik laat t wel lekker gewoon makkelijk in een mohawkje doen hier om de hoek
Ga ik mn haar ffies wassen
Nog nix..khad de nieuwe stage bep dus durfde DAT nog maar even niet aanquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat voor kleur heeft ie gekregen?.
Oh dear Lord.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey jerre! Wat zeg je trouwens altijd weinig tegen me op MSN? Vind je me niet leuk? Mag je me niet? Nou? He? Ben ik soms niet goed genoeg? Waarom zeg je niks? Je ziet dat ik online ben? Maar je blijft stil!! Je zegt echt nooit iets! Waarom vind je me niet leuk?!
Misschien een stomme vraag hoor, maare....wara vind ik de game card code van de eerste maand gratis?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Mijn paardje is lief
[afbeelding]
Ik heb geen idee over wie je 't hebtquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:25 schreef Jerruh het volgende:
[..].
ik neem maar aan dat ie stookt, en anders, tja.
wie gaat er naar Hotel California?
wat een toevalquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:36 schreef wizarddragon het volgende:
Goh ik word weer van wat beschuldigd op MSN van dingen die ik helemaal niet gezegd heb. Laat staan dat ik er wat van weet![]()
![]()
ik ook, samen met miss_bleu en angelic1 (ofwel, twee vriendinnen die ook op FOK! zitten.zatenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over wie je 't hebtmaar goed, dat maakt ook niet uit
pup gaat naar H californiaik niet
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ene triple X stookt er heerlijk op los. Ach ja ben het al gewend van hem.![]()
Ach.. hij weerquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ene triple X stookt er heerlijk op los. Ach ja ben het al gewend van hem.![]()
Alleen dat plaatje al he? Ik snap nu al niks van dat spel. Veeeel te veel icoontjes en zoquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Mijn paardje is lief
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:42 schreef Waxxer het volgende:
Goed, heden is mij een Cli0 ontnomen
Hai!
Awww...quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:42 schreef Waxxer het volgende:
Hai!
krijg je toch geen auto ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:42 schreef Waxxer het volgende:
Hai!
clitterdeclitquote:
sodemieter nou even snel op.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga op de bank klaar zitten voor t Songfestival
Het is net alsof Van Aartsen dat ook denkt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kakker meets kakker?
Opzich wel leuk koppie
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van?
En vergeet niet dat een autootje ook het een en ander kost aan bezine, verzekeringen en ouderhoud.quote:
Precies om 21:00 uur.... Songfestival?quote:
Idd, benzine, onderhoud, belasting, verzekering...... En ik ben nog niet zoooo bezeten dat ik me uit de naad wil werken voor een autoquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En vergeet niet dat een autootje ook het een en ander kost aan bezine, verzekeringen en ouderhoud..
Welke?quote:
Ken ik niet. Is het wat? Nu ik single malts ken, ben ik niet meer zo blendquote:
'k Vind 'm wel lekker.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:12 schreef wonderer het volgende:
Ken ik niet. Is het wat? Nu ik single malts ken, ben ik niet meer zo blend
*door neus uitadem*quote:Een malt is beter dan een blend
Dit is wat kort door de bocht. Toegegeven: een malt whisky heeft een uniek karakter, maar er zijn ook mindere malts. Daarnaast zijn er een aantal blended whisky's die zeer de moeite waard zijn, vooral de wat exclusievere blend's als Dimple en Chivas Regal. Het is ook een kwestie van persoonlijke smaak. Wanneer je geen liefhebber bent van de aromatische malt's dan ben je misschien meer in je nopjes met een zachter blend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |