mag hij wel zo tegen je praten??quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:17 schreef Waxxer het volgende:
Zegt de meneer van de provider: ,,Hahaha, niet zoveel drugs gebruiken mijnheer Waxxer!"![]()
Geen idee, ik was ontslagen als ik dat had gedaan bij Unlv3 (waar ik vroeger werkte). Dus als zijn chef heeft meegeluisterd.... Ik zat nog te denken: kent hij mij soms, omdat ik soms best wel vaag uit de hoek kan komen, en misschien ben ik nu nog vaag door de combi verkouden-verhuisstress.....quote:
Ik ben ook wel eens brutaal aan de foon tegen leveranciers/klanten. Meestal merk je wel bij wie je dat kan maken en bij wie niet. Jonge mensen bv kan dat, dus waxx... hij dacht dat je een jong blaadje wasquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:22 schreef Waxxer het volgende:
Hoe langer ik er over nadenk.............
Hahaha nou ja hij zegt maar, maar ik had m'n tas kunnen pakken en verdwijnenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens brutaal aan de foon tegen leveranciers/klanten. Meestal merk je wel bij wie je dat kan maken en bij wie niet. Jonge mensen bv kan dat, dus waxx... hij dacht dat je een jong blaadje was
Nu de fles nog en je lijkt op je avatarquote:
Die staat naast me.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu de fles nog en je lijkt op je avatar
Deuzige?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:26 schreef creno het volgende:
ryan ! deuzige !
ik ga je de film via yousendit sturen vanavond
Alleen knippen is volgens mij al 33 euro. hier in U. dan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand enig id hoe duur het is om te kleuren en knippen bij de Kinki Kappers?
TEEERINGquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:04 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Alleen knippen is volgens mij al 33 euro. hier in U. dan.
Kun je beter naar eeng ewone kapper gaan met wat hippe kappers, die kunnen ook wel wat kinky's knippen,maar dan voor de helftquote:
Kleuren, weet ik niet. Wassen en knippen was voor mij ongeveer 25 euro een paar jaartjes terug. Best wel prijzig, maar ze doen hun werk wel goed.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand enig id hoe duur het is om te kleuren en knippen bij de Kinki Kappers?
da is een beetje een....domme filmquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik zit al een uur te twijfelen of ik ga sportenik ben er nog niet uit
en vanavond naar kingdom of heaven
Ik waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik zit al een uur te twijfelen of ik ga sportenik ben er nog niet uit
en vanavond naar kingdom of heaven
weet ie het zeker?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:51 schreef Prego het volgende:
ik heb een hele leuke en lekkere franse collega
Alex
![]()
de lijer is hetero![]()
Pak gewoon wat liters van die leuke campingwijn in literpakken en hij is zo overstagquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:51 schreef Prego het volgende:
ik heb een hele leuke en lekkere franse collega
Alex
![]()
de lijer is hetero![]()
Hey jerre! Wat zeg je trouwens altijd weinig tegen me op MSN? Vind je me niet leuk? Mag je me niet? Nou? He? Ben ik soms niet goed genoeg? Waarom zeg je niks? Je ziet dat ik online ben? Maar je blijft stil!! Je zegt echt nooit iets! Waarom vind je me niet leuk?!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:28 schreef Jerruh het volgende:
wat schattig trouwens..... dat mensen lopen te klagen dat ik zo weinig zeg op msn enzvoorts en dat ik dat van iemand anders moet horen. Top!
Ik heb zojuist w.o.w. gekochtquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
"ik heb tóch met janneke gespeeld!"
-moeder kijkt boos
"door 't glas heen!"
-dan lacht moeder weer
omg! kom op al'akir spelenquote:
quote:Alright, I have to agree with all the other people that reviewed this DVD. It IS in fact amazing, there are guest stars musicians from all over the world, the asian guy singing three notes at a time, the indian precusionist. and many things more, jus plain amazing.
quote:If you only own one concert DVD, this has to be it! I cannot stress enough how amazing the Flecktones are as a live act. I've seen them once and it changed my life.
quote:I would deduct a star for the lackluster quality of the video production and editing, but this disc doesn't deserve less than 5 stars. This band has gone so far beyond its component parts, its roots and influences, that they are shining a big bright spotlight into the future. It's a future where any genre, any sound, any ethnicity, any technology become simply part of an overarching musical language that the Flecktones have mastered and speak fluently.
quote:I've just returned to Amazon to purchase 12 of these DVD's by Bela Fleck and the Flecktones. I will give them to friends and clients. The talent and genius of these guys is UNBELIEVABLE! Everyone I have played this DVD for can't pry themselves away from it. Buy another for a friend, you won't regret it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |