Ja naja, zo erg is het niet hoor
![]()
Maargoed, het verhaal....
Een oude meneer reed een deuk in een van de portieren. Schade: 600 euro.
Auto is 10 jaar oud, 286dz op de teller, kleine mini-deukjes ook nog en krasjes (vallende eikels, winkelwagentjes, je kent het wel). Dealer zei al, oude auto, veel km's, krijg je amper nog wat van terug bij inruil. Buurman heeft garage, zei vorig jaar tegen mij hetzelfde "oohhh die kunnen je ouders net zo goed aan iemand van jullie (ik+de meiden
![]()
) geven, daar geeft niemand meer wat voor!"
Oftewel: waxxer op stage = hij krijgt de auto in zo'n geval.
Maarja, die schade dus.
Pappawax ontdekt een auto die mammawax altijd al graag wilde. Nou, dus ik en mammawax kijken.
Ik belde vanmorgen even naar de garage (p + m weg namelijk), om te vragen of een proefrit mogelijk was, of inruil zin had enz. Die verkoper aandringen (hij had trouwens wel een
![]()
naam
![]()
) dat we tóch met die auto moesten komen, konden we altijd nog zien, maar néém hem mee.
Nou, z gezegd zo gedaan. Mijn moeder bladiebla al 30 jaar bij dezelfde garage bladiebla enz enz.
Dus zij en ik die auto bekijken, die jongen die C1i0... Maakt hij een offerte.... en ik zie in een ooghoek 295 staan, dus ik denk:
![]()
Bleken dat de kosten rijkl44r maken te zijn, en levert de C1i0 16OO euro op!!
![]()
en zonder inruil 75O k0rt1ng..... Dus dan is de keuze snel gemaakt... Dus die inruil in de HUIDIGE staat he!!
![]()
Maarja, die auto kan eigenlijk ook echt niet meer in de situatie waarin hij gebruikt wordt (m4mm4 rijdt 28dz p/j), ik studeer nog én verhuis naar de binnenstad... en afstuderen is één, werk hebben is twee. En ik ben gewoon te langzaam geweest, tja.... Dus het zij zo. En eerlijk gezegd gaat er ergens bij mij zelfs een last weg, aangezien ik niet meer het gevoel hoef te hebben dat ik als de wiederweerga klaar moet zijn omdat m4mm4 een andere auto nodig heeft....
![]()
Dat deden mijn ouders niet, maar dat gevoel "praatte" ik mezelf aan....
![]()
Maar hij is mooooiii
![]()
en dan kan ik daar gewoon in kachelen
![]()
In ieder geval, die garage heeft er alles aan gedaan om ze met de traditie te laten breken!