quote:Needless to say, the car was attacked with a lot more than just bolt-ons. Out came the robust Subaru EJ20 quad-cam 16-valve engine and the Rigolis set to work working the magic that they're now dab hands at. The first step was to stretch the internal swept capacity from 2.0 to 2.4 litres (2.4, not 2.2 litres like the Rigoli vehicle). This was done using an atmo 2.2-litre block, which was then kitted out with a TRP (Tony Rigoli Performance) stroker kit. This incorporates a long-throw crank, forged rods, forged pistons (giving around a 7.5:1 CR, like the Rigoli's), heavy duty bolts rings and bearings. The rest of the engine received an O-ringing, copper head gaskets and all-important heavy-duty head studs. Subaru's effort with the 2 litre's DOHC, 16 valve alloy heads was pretty good, so these were bolted on standard - just like the Rigoli racer.
So lets get down to it. The Rigoli racer - at the time that Alfred had the work done to his car - was making 499hp at all-four-wheels on the TRP Dyno Dynamics dyno (on 42 psi boost). (And for our overseas readers, that's way, way more than this at the flywheel - the DD always reads far lower at the wheels than a flywheel figure!) Alfred's car is run at a more conservative boost level - ensuring heightened reliably. With its turbo set to push a relatively mild 25 psi, Alfred's beast has cranked out 405hp at all fours. Not at all bad considering how much harder it can be pushed!
Being a streetcar (yes, Alfred's WRX does get driven almost every day) the car hasn't yet run a quarter mile time - but you'd be a fool not to expect a 10 second pass. Looking at the power, the traction and the vehicle mass, that'd be a very safe guesstimate. Indeed, Alfred says it's a terrific weapon to drive on public roads, but - as you'd expect - there is the odd trade-off. That dog box can be a real stubborn bastard at times. If you want to change into a lower gear, you'd better be still rolling - or you're in for a big fight with the gear lever! Oh, and the dog box is a loud sucker too. Other than that though, it's safe to say that Alfred's Rex is pure ecstasy on wheels.
TMF = kansloosquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:06 schreef Spyronius het volgende:
En jezus wat een kansloos programma op TMF nu
Geheel irrelevante infoquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:06 schreef Spyronius het volgende:
En jezus wat een kansloos programma op TMF nu
Als je nu denkt dat ik ga vragen wat je niet mag zeggen heb je het misquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:07 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag niks zeggen van ijsmeis, anders mag ik 5 juni niet mee![]()
lekker belsletten tot 2 uur vannachtquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:07 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag niks zeggen van ijsmeis, anders mag ik 5 juni niet mee![]()
Dat zij je ruim 20min geleden op msn ook al en je bent er nogquote:
Jij zou ook naar bed gaanquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zij je ruim 20min geleden op msn ook al en je bent er nog
Ja, ik om 9u al zelfsquote:
Gezellig saampjesquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:12 schreef ijsmeis het volgende:
Als we nou eens allemaal gewoon naar bed gaan.
Vanavond niet, morgen weer een lange saaie dagquote:
lukt nooit hequote:Op woensdag 18 mei 2005 23:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is mijn plan ook al even...
eh... neequote:Op woensdag 18 mei 2005 23:12 schreef ijsmeis het volgende:
Als we nou eens allemaal gewoon naar bed gaan.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga nu ook écht.
Trusten Peu en de rest.
.
Hungaroring is ook super btwquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:26 schreef Fugie het volgende:
gumball filmpjesdat filmpje uit wenen, did you pay fine
ik ga alleen maar blowen, niet meer rokenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:37 schreef hermandeperman het volgende:
wel volhouden met je stoppoging eh
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik ga alleen maar blowen, niet meer roken
ahquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb het over vanavond
ik wil wel nokken met peuken hoor![]()
IK WIL HET!! IK WIL HET!! IK WIL HET!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ah
en wil je of vind je dat je wilt?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
IK WIL HET!! IK WIL HET!! IK WIL HET!!!![]()
[afbeelding]
wheheh ja idd, en die roze range roverquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
tering, ophet eind als ze bij die amerikaanse bak staan, die motor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mwa dat wijf dat achterin zat was volgens mij 3x beter, maar smaken verschillenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wheheh ja idd, en die roze range rovermaar wel een lekker wijf erin
Jij doet dan ook niet meequote:Op woensdag 18 mei 2005 23:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
mwa dat wijf dat achterin zat was volgens mij 3x beter, maar smaken verschillen
Overigens lijkt het me wel kut als er elke keer zoveel mensen bij die checkpoints zijn, 2x is leuk maar iedere keer zou ik echt schijtziek van worden
In een Eupfelquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
tot je mij smeekt om mee te mogen rijden
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee dan heb ik speciaal voor jou een lancia dedra
wanneer ie hem heeft hequote:Op donderdag 19 mei 2005 08:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we mooie grote foto's van je delta ?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:07 schreef t0n het volgende:
-verhaal-
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:07 schreef t0n het volgende:
-blaaah-
Kom je nou btw ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:05 schreef t0n het volgende:
'sterretje in 't ruitje gekopt'.
beter dan 'n ruit in je sterretje gekopt
Jamaar jij bent zo aso-gestoorde-yugo die gelijk heel amsterdam opbelt en alles overhoop schiet met je ak-47, als zoiets gebeurd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:42 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
Ik mag dan ook wel oppassen ik ga steeds asoscialer rijden met m'n Jeep![]()
weeknogniet, msn me ff 'n dag van te voren.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kom je nou btw ?.
Laatste keer dat ik het vraag.
lijkt me pijnlijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:05 schreef t0n het volgende:
'sterretje in 't ruitje gekopt'.
beter dan 'n ruit in je sterretje gekopt
Gast dat is bij mij om de hoek! Waar op de straatweg?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:00 schreef Hugster het volgende:
ik had gisteren ook wel een appart nachtje
we gingen met een Corolla van een vriend van me ff een een andere vriend van me ophalen in Utrecht, daarna ff langs de shop. Rijden we weg daar over de Amsterdamsestraatweg (lange grote winkelstraat) gangetje of 60 komt er ineens een Megane uit een oprit zetten
Vriend van me remmen, blokkeren, BAM, vol op linkervoorwiel. Was best een aardige klap
Hij wil compleet flippend uit stappen (die gast is nooit te houdenADHD enzo
) Zo van je moet wel kijkenj eh!!
Maar toen zag ie opeens dat et een meisje was en heeft ie zich gelukkig ingehouden
Alle 2 de auto's totallloss, de rolla had het blok 20cm naar achteren zitten en die Megane had het voorwiel 30cm naar binnen zitten. Ik zat rechts voorin zonder gordel, ik heb nu een mega dikke rechter knie en ik ik heb nog een sterretje in de ruit nog gekopt
Maargoed, wouten erbij, schadeformuliertje, bergingsbedrijf erbij en toen werden we opgehaald door een andere vriend van ons, en ondertussen is daat meisje niet meer gestopt met janken, die was echt geschrokken
Gofdommequote:Op donderdag 19 mei 2005 10:07 schreef t0n het volgende:
[..]
weeknogniet, msn me ff 'n dag van te voren.
die AK heeft hij nog niet... krijgt hij in bosnië ofzo pasquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:06 schreef t0n het volgende:
[..]
Jamaar jij bent zo aso-gestoorde-yugo die gelijk heel amsterdam opbelt en alles overhoop schiet met je ak-47, als zoiets gebeurd.
Nou er zijn een aantal nogal kenmerkende features op de adamse straatweg, en hij is serieus een paar kilometer langquote:
Ergens waar jij niet durft te komenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:08 schreef Youp het volgende:
[..]
die AK heeft hij nog niet... krijgt hij in bosnië ofzo pas
of waar was het bo?
Bij mij in de straat is t extreem veilig, als je 1x niest midden in de nacht gaan er 3 auto alarmen en 2 thuis alarmen afquote:
Bij ons worden er altijd logo's gejat.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij in de straat is t extreem veilig, als je 1x niest midden in de nacht gaan er 3 auto alarmen en 2 thuis alarmen af
Ik was zo die vent z'n huis binnen geredenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:06 schreef t0n het volgende:
[..]
Jamaar jij bent zo aso-gestoorde-yugo die gelijk heel amsterdam opbelt en alles overhoop schiet met je ak-47, als zoiets gebeurd.
Weet je zeker dat je niet bij Youp in de auto zat? Die kan ook al niet rijdenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:12 schreef Hugster het volgende:
bij de Hubo, we kwamen ook van Malabata
Vriend van me die we opgehaald hebben van z'n werk had nog een flesje hele goede champoepel kunnen rippen in z'n tas, dus we hebben nog even heerlijk een poaar uurtjes van de schrik kunnen bekomen met malabata + champagne
die gozer die reed heeft vorig jaar ook al z'n Sierra met 120 op een boom gezet, en daarvoor nog een andere auto, in z'n huis heeft ie de verkrompelde nummerplaten + autobadges hangen![]()
Ook van de rolla heeft ie nu een verfrommele nummerplaat + de Toyo badge
Hij mag wel een vitrinekast gaan plaatsen thuis
mooi dan kom ik daar eens met mn apenbrommertje door de straat scheurenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij in de straat is t extreem veilig, als je 1x niest midden in de nacht gaan er 3 auto alarmen en 2 thuis alarmen af
spreek voor jezelf knuppelquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet bij Youp in de auto zat? Die kan ook al niet rijden
Whehehe ik zal langs de crashsite fietsen straksquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:12 schreef Hugster het volgende:
Vriend van me die we opgehaald hebben van z'n werk had nog een flesje hele goede champoepel kunnen rippen in z'n tas, dus we hebben nog even heerlijk een poaar uurtjes van de schrik kunnen bekomen met malabata + champagne
die gozer die reed heeft vorig jaar ook al z'n Sierra met 120 op een boom gezet, en daarvoor nog een andere auto, in z'n huis heeft ie de verkrompelde nummerplaten + autobadges hangen![]()
hugoquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:12 schreef Hugster het volgende:
Neequote:Op donderdag 19 mei 2005 10:15 schreef Youp het volgende:
[..]
mooi dan kom ik daar eens met mn apenbrommertje door de straat scheuren
Heb je al een dikke bullbar voorop gelast?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik was zo die vent z'n huis binnen gereden![]()
nee hij kan echt serieus goed rijden, maar die vorige was aquaplanning, en bij deze kwam dat wijf echt zonder te kijken vol de straat oversteken...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet bij Youp in de auto zat? Die kan ook al niet rijden
T grootste gedeelte van auto's bij ons staan in garages, valt weinig te jatten dus. Verder staan er iig nooit auto's op straat (of t moet van een van de kinderen zijn) dus daar valt ook weinig te halen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij ons worden er altijd logo's gejat.
En nee ik was het niet!
Amsterdamsestraatweg eh.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee hij kan echt serieus goed rijden, maar die vorige was aquaplanning, en bij deze kwam dat wijf echt zonder te kijken vol de straat oversteken...
Dan heeft binnen 2min iemand de politie al gebeltquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:15 schreef Youp het volgende:
[..]
mooi dan kom ik daar eens met mn apenbrommertje door de straat scheuren
Wij zijn de enige met een garage naast het huisquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T grootste gedeelte van auto's bij ons staan in garages, valt weinig te jatten dus. Verder staan er iig nooit auto's op straat (of t moet van een van de kinderen zijn) dus daar valt ook weinig te halen.
Amsterdamse straat weg is een super relaxe weg om te rijden, je moet alleen wel een klein beetje oplettenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Amsterdamsestraatweg eh.Ben altijd blij als ik levend vanaf kom. Ben serieus al 10 keer bijna overreden door een Taxiturk die met 120 onderweg is naar zijn broodje kebab
we reden er gisteren 190 km/hquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Amsterdamsestraatweg eh.Ben altijd blij als ik levend vanaf kom. Ben serieus al 10 keer bijna overreden door een Taxiturk die met 120 onderweg is naar zijn broodje kebab
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:00 schreef Hugster het volgende:
-wat een verhalen-
Rechtdoor van Utrecht tot Maarssenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Amsterdamse straat weg is een super relaxe weg om te rijden, je moet alleen wel een klein beetje opletten![]()
ja is goed... SuperMmotard style, veel druk op de voorband >> hard door de bocht >> makkelijker driftenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay.
Mag ik dan voorop? Net zoals 'vroegah'.
Wij hebben een garage voor 3 auto'squote:Op donderdag 19 mei 2005 10:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wij zijn de enige met een garage naast het huis.
En dat weet de gemeente zelfs niet.
Moeten jullie toch eens bij mij koffie komen leuten als jullie allemaal daar rijden. Ik woon bij de watertorenquote:
Malabata is die coffeeshop toch?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:22 schreef Hugster het volgende:
gisteren record gezet, van maarssen-dorp naar de malabata in 2 minuut 25
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij hebben een garage voor 3 auto'sDe meesten in onze straat kunnen er wel 2 of 3 auto's in kwijt. Bij ons past er dankzij alle rotzooi met moeite 1 auto in
maar we gaan misschien de carport verlengen zodat er 3 auto's onderkunnen (anders wordt mn vader nat als t regent
)
Voor mij hoeft t allemaal niet, als mijn auto maar niet op straat hoeft te staan vind ik t allemaal best.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Mijn vader heeft er onlangs een garagebox bij gekocht.
En er kan dan ook nog 1 auto naast het huis.
Ik vind het wel best zo.
wij.......quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Mijn vader heeft er onlangs een garagebox bij gekocht.
En er kan dan ook nog 1 auto naast het huis.
Ik vind het wel best zo.
Nee die staan niet bij Jeep GC's.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je al een dikke bullbar voorop gelast?
Is ook handig bij de ramkraken
Ja, die van mij moet dat straks welquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor mij hoeft t allemaal niet, als mijn auto maar niet op straat hoeft te staan vind ik t allemaal best.
Mijn fiets staat altijd binnenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor mij hoeft t allemaal niet, als mijn auto maar niet op straat hoeft te staan vind ik t allemaal best.
Ik ga 'later' een kei groot huis komen met een grote garage. Let maar opquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:28 schreef Youp het volgende:
[..]
wij.......
ikheb te weinig plaats thuis... mn ouders boeit t niet dat hun auto's iedere dag in de regen op de oprit staan...
ik ook... ik moet alle >100 exotische auto's binnen kunnen zettenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga 'later' een kei groot huis komen met een grote garage. Let maar op.
.
.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:30 schreef Sjoewe het volgende:
Als je op straat woont is de helewereld je garage
Ach, mij boeit t allemaal niet zo, ik zou gewoon een stuk voortuin betegelen om mn auto op te zetten, daarmee dreigde ik eerst ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, die van mij moet dat straks wel.
Of ik kan natuurlijk bij mijn vader slijmen en kwijlenDat werkt meestal erg goed.
Mijn moeder trapt er helaasch nooit in.
gelukkig heb ik wel het enige plaatsje in de schuur voor mijn mobielquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, mij boeit t allemaal niet zo, ik zou gewoon een stuk voortuin betegelen om mn auto op te zetten, daarmee dreigde ik eerst ook![]()
mijn pa krijgt m nieteens in de garagequote:Op donderdag 19 mei 2005 10:41 schreef BoJo het volgende:
Ik heb mijn pa naar buiten geschopt en sta zelf lekker in de garage![]()
daar hebk een apenbrommer voorquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:44 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil em niet eens in de garage, is veel te lastig als ik weg wil![]()
Wat moet je opnieuw maken???quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:47 schreef Hugster het volgende:
zo'n rollareed rijd btw
verlaagd + velgjes helpt echt enorm
ik heb nog een zwarte gtsi te koopquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:47 schreef Hugster het volgende:
zo'n rolla rijd btw
verlaagd + velgjes helpt echt enorm
Een stukje van een plaatje.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een stukje van een plaatje.
En het moet aansluiten maar ik heb natuurlijk het psp document niet meer.
Maar ik heb het al af. Ik vind het er alleen nog steeds niet uitzien
.
Even uploaden en aan klasgenootjes vragen.
3000 piek is hij de man.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
dit was een rolla van het type voor die van jou, dus die kan ie toch niet betalen
http://www.carpcatcher.nl/users/Anne/presentatie/quote:
zie boven.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Doe hier ook eens linken?
@ Tjabbo, ik moet misschien een GTSI met japans (148pk??) blok inruilen, wat vroeg jij ook alweer voor jou auto?
Echt wel!quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Trouwens de velgens boeien niet zoveel, de banden, die maken een groot verschil
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://www.carpcatcher.nl/users/Anne/presentatie/.
Mijn leraren vinden dat ik niet zo creatief ben met mijn websites.
Maar een creatieve folder is ook veel makkelijker om te maken dan een website.
Op welke dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]niks werkt nog, maar hij lijkt wel heel erg op andere site's welke je gemaakt hebt hoor
Kut, ik had em 2500 euro voor zijn auto geboden (100% orgineel), maar daar had ik beter 2000 van kunnen makenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zie boven.
een japans blok, dan heeft hij waarschijnlijk een 4AGE 20V silvertop 1.6
Die levert 160 pk.
centreren, dat leest 10x relaxterquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://www.carpcatcher.nl/users/Anne/presentatie/.
Mijn leraren vinden dat ik niet zo creatief ben met mijn websites.
Maar een creatieve folder is ook veel makkelijker om te maken dan een website.
Dat zeg ik, het zijn de banden welke het verschil maken, niet de velgen. Goede 185/60/14 banden kunnen fijner rijden als slechte 205/45/16quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Echt wel!
Bredere sloffen geeft mega grip. Op mijn rolla iig wel.
Mits goede banden gemonteerd zijn natuurlijk.
japanse import? Die krengen zijn zeldzaam joh.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kut, ik had em 2500 euro voor zijn auto geboden (100% orgineel), maar daar had ik beter 2000 van kunnen maken
Ja, dat was layout numero uno.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:00 schreef Hugster het volgende:
ja de graphics van de navigatie heb ik al eerder bij je gezien
Ik ben je man.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:45 schreef Tjabbo het volgende:
ik moet weten waar deze metertjes vandaan komen:
[afbeelding]
Ik heb er 1 gekocht (die op de foto dus) en ik wil d'r wat meer.
Maar bestellen bij de dealert rechtstreeks is goedkoper meestal maar ik kan ze niet vinden.
google is niet mijn friend.
iemand anders ???
heb je nog geen CSS gehad?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dat was layout numero uno.
Dit is de tweede, aangezien de eerste nóg saaier was..
Eerst was ie bruin met oranje ofzo.
lay-out, nu moet je de focus verleggen en dat is kut. Tevens zou ik het stage balkje wat kleiner makenquote:
ja en www.suprasport.nl heeft ze ook wel.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:03 schreef t0n het volgende:
[..]
Ik ben je man.
www.showoffimports.nl
Ik heb die metertjes ook man.
Wij krijgen bijna geen HTML op school nee.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
heb je nog geen CSS gehad?
Ik dacht dat tegenwoordig alles direct aan wordt geleerd met XHTML en CSS
Ik wilde nu juist een keer wat anders en het juist niet in het midden zettenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
lay-out, nu moet je de focus verleggen en dat is kut. Tevens zou ik het stage balkje wat kleiner maken
ja sorry zie mijn editquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wij krijgen bijna geen HTML op school nee.
Maar ik ken CSS wel en ik heb het ook gebruikt bij deze website.
orgineel nederlandse auto, de Smart dealer had em op een nieuwe Smart Roadstar Coupe 1000 euro gebodenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
japanse import? Die krengen zijn zeldzaam joh.
Een liefhebbert legt het er wel voor neer.
vorig type trouwens?
Dat ken ik nog niet echtquote:maar waarom dan de layout tabellen maken en niet met CSS?
ik heb hier ook 1024 en vind het behoorlijk storend (lees ik heb les gehad in human computer interface, dus het ontwerp van schermen) dus ik weet waarover ik praatquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wilde nu juist een keer wat anders en het juist niet in het midden zetten.
En als het goed is mag ik het toch presenteren in welke resolutie dan ook.
En in 1024x768 valt het wel mee.
dan heeft hij dus zelf de motor erin gelepelt...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
orgineel nederlandse auto, de Smart dealer had em op een nieuwe Smart Roadstar Coupe 1000 euro gebodenHij was ook zeker liefhebber, hij had nog een Celica (die met klaplampen) welke hij geschorst had en helemaal aan t restaureren is.
Het was hetzelfde type als jij hebt, trouwens wel al 190.000km gereden uit 1993
foei foeiquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat ken ik nog niet echt.
En ze gaan toch niet op de broncode letten.
Want we moeten eigenlijk alles met Dreamweaver maken.
Maar dat vertik ik deze keer.
Dat had hij dus niet verteld, ik zie trouwens net dat hij zei dat het blok 147pk heeft.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dan heeft hij dus zelf de motor erin gelepelt...
F5 .quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb hier ook 1024 en vind het behoorlijk storend (lees ik heb les gehad in human computer interface, dus het ontwerp van schermen) dus ik weet waarover ik praatAls ze klagen zeg je gewoon dat je het aan een hci persoon heb gevraagd.
ja is stompzinning he, wij hadden een keer zon psycholoog die dingen kwam uitleggen. Liep ie vet te zeiken dat sites van kpn enzo KUT waren omdat daar veel en fout kleurgebruik was. Dus wij met de hele klas zo van ja maar dat zijn de bedrijfskleuren blabla en die vent maar stug volhouden dat het slechte sites warenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:10 schreef Hugster het volgende:
dat vak kan ik echt niet hebben
ik krijg het wel van een man met veel ervaring, hij heeft de interface voor diverse pinautomaten ontworpen en ook voor de Staatsloterij/Ticketbox touchscreen apparaten bij de sigarenboeren en freerecordshops.
Ik denk iedere keer met het college daar, "hoe diep kan je ergens op doordenken gek"
wit laten...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
F5 .
Nu moet ik links dus iets anders verzinnen *argh*.
bestaat niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat had hij dus niet verteld, ik zie trouwens net dat hij zei dat het blok 147pk heeft.
Yokohama is wmb top notch. erg goed spul.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:18 schreef Ender_W het volgende:
Eey mensen , ff een vraagje voor de autokenners. De planning is dat ze volgende week Yokohamabanden onder mijn auto gaan leggen. Type C.drive. Heeft iemand er ervaringen mee? Ik kon met de search niets vinden op veel topics over tulpen en ik kon ook geen centraal banden topic vinden. Of weten jullie een beter topic waar ik dit kan vragen?
Bij voorbaat dank
Dan zal er wel een ander blok in liggen, deze info heb ik:quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
bestaat niet.
De snelste corolla E9 is een GTi en die levert 125pk.
Dan is er aan de motor getuned.
fix die kut menubalk @ CF.com.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb 't balkje kleiner gemaakt.
En sowieso anders.
JAAAAAAAA. Ik heb geen tijdquote:
De 2.0i VVT-i motor van toyota levert wel 147pk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zal er wel een ander blok in liggen, deze info heb ik:
1.6 GTSI HB E2 3d H05 1587 TOYP09346
motor/uitvoering/vorm/Serie/deuren/versnellingsbak/gewicht/deel-chassisnr
Die wil ik ook jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:26 schreef t0n het volgende:
Tjab, als je ze gevonden hebt, bestel voor mij ff 'n SLM a/f erbij.
Egoquote:t0n | Honda Civic Turbo says:
is dat positief/negatief?
$#@$#@$ says:
positief waarom dacht je anders dat ik de vorige keer iets van 5keer klaar kwam?
HIj moet eerst nog tekenenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
De 2.0i VVT-i motor van toyota levert wel 147pk.
Dat is dezelfde motor als die ook in de celica ligt, en die in de nieuwere avensis ligt.
Dan heb je een goede ruil gedaan. Die blokken zijn knetterduur
Jij bent snel terugquote:
TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERING JIJ BENT TOFquote:
geen mercquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:10 schreef Xtreem het volgende:
1) jullie hebben geen leven
2) zodadelijk Merc. S500
3) ik wil naar buiten. Dat zouden jullie ook moeten doen.
4) middag
wattanwel!?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
geen merc
ik ga zo ook even van't weer genieten
middag
ligt wel voor de hand hequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:31 schreef Xtreem het volgende:kan... kan.... als het maar geen @ 500pk topic wordt
1) ik heb stagequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:10 schreef Xtreem het volgende:
1) jullie hebben geen leven
2) zodadelijk Merc. S500
3) ik wil naar buiten. Dat zouden jullie ook moeten doen.
4) middag
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:32 schreef t0n het volgende:
ik vind dat GT 500 shelby dinges 't nieuwe topic moet worden.
of iets. wel magische auto.
Ga je naar je nichtje?quote:
True True, maar eenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:31 schreef Xtreem het volgende:kan... kan.... als het maar geen @ 500pk topic wordt
stage... ook zoietsquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) ik heb stageen net een auto naar de handel geketst
2) gore kamperbak
3) De dubbele deur van mn kantoor staat weer open
4) Hoi![]()
Is er geen 500 Volvo/Saab?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
True True, maar eenme:rcedes
Betaald niks doen, beter kan niet, alleen ambtenaar zijn is nog beter (veel betaald krijgen voor niks doenquote:
word je niet knettergek van dat niets doen?? Ik bedoel, een weekje of 2 niets doen: prima, heerlijk... maar dag in dag uit geen ruk uitvoeren....quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Betaald niks doen, beter kan niet, alleen ambtenaar zijn is nog beter (veel betaald krijgen voor niks doen)
Ik zie t verschil met school niet zoquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
word je niet knettergek van dat niets doen?? Ik bedoel, een weekje of 2 niets doen: prima, heerlijk... maar dag in dag uit geen ruk uitvoeren....
Als je nog een auto zoekt om op de motorkap te liggenquote:
Neequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je nog een auto zoekt om op de motorkap te liggen![]()
Oohja, is waar ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent toch Robbie?.
Maar goed, allebei!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het is een domme, nutteloze en overbodige vraag.
owhquote:
Ooh, je gaat bij t0n op de motorkap liggenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van t0n zijn civicje. En die van zijn vrienden
.
Maar t0n wil dan gaan zoenen en ik niet.
Nee, ik ben degene die de camera vasthoudt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, je gaat bij t0n op de motorkap liggen![]()
Zó dik ben ik nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:50 schreef t0n het volgende:
niemand gaat op me motorkap leggen
heb al schade.
Wat nu weer, nog een lantaarnpaal?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:50 schreef t0n het volgende:
niemand gaat op me motorkap leggen
heb al schade.
Zegt ook meer over honda kwaliteit dan over jouquote:
hoop voor je dat je dan goeie lak hebtquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:52 schreef t0n het volgende:
trouwens, als ik 'n half uurtje gereden heb, mag je best op me kap leggen.
brand je je ass aan me hitte van me turbo/manifold.
* PeuRac is t daar mee eenschquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:52 schreef t0n het volgende:
[..]
Je bent niet dik, je hebt 'n lekker buikie.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |