Nee wel van een steenmarterquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Bluezz jij bent toch van F&F
heb jij ooit gehoord van een steenmatter
Is dat zo'n beest wat rubber op eet onder je auto vandaanquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Nummering is prima
[..]
Nee wel van een steenmarter
Hier in Grunn int dialect hebben we ook een 'steenmot'. das zo'n klein vies zwart beestje, tor/keverquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Nummering is prima, zonder spelvautjes
[..]
Nee wel van een steenmarter
Dat is in lifquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:33 schreef Suijk het volgende:
Ik ken alleen een steenpuist, maar dat hoort niet in F&F denk ik.
Dos tikt zijn vingers blauw met het live verslagquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:32 schreef rubbereend het volgende:
lees ik de CL volgende week hier op groot scherm?
Geen ideequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:32 schreef Dos37 het volgende:
Is dat zo'n beest wat rubber op eet onder je auto vandaan
Ook goedemorgen, beviel het onder je steen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heeeeej nieuwe opties in het invoer scherm
Yup. Maar helaas heb ik er niets aanquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heeeeej nieuwe opties in het invoer scherm
Het mag van mijquote:
Ja ik zat te zoeken op steenmatterquote:
Gisteren zaten ze er nog niet in (toch??quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook goedemorgen, beviel het onder je steen?![]()
jewel al wel een tijd volgens mijquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gisteren zaten ze er nog niet in (toch??)
Is Hertog-Jan ook goed? Zoja, dan een rondje voor iedereen van mij!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef Suijk het volgende:
* Flessen wodka uit de vriezer haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |