quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Da Ali B. Gees - I started a Jihad
Vergeet dan ook niet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:48 schreef Wrinex het volgende:
[..]
En ook:
Come out and Slay
Want you Dead
Self Extreme
Staring at my Gun
The Sji'its aren't alright
Een BMW maakt niet gelukkig, dat zei m'n ouwe heerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:09 schreef JDude het volgende:
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat de broertjes Frank en Ronald de Burqa ook met een plaat bezig zijn...
quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wil El Ke Al Berti - Ome Bin
Want we gingen op vakantie van het geld van ome Bin
Van Eindhoven naar Afghanistan, maar daar kwamen we niet in
Dat kon ons toch wel schelen, want ze vonden ons te min
O die lieve ome Bin
Wat hebben we een plezier gehad van ome Bin z'n geld
en daarom was ook iedere moslim enorm op hem gesteld
en dat hij een idioot was heeft nog niemand ons verteld
o die lieve ome Bin
Queen is ook heel populair in Iran trouwens, want Freddie Mercury was van Iraanse afkomst (dat is echt zo.)quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:43 schreef boskov het volgende:
queen heeft toch van origine toch het nummer Mustaffa
hij komt van Zanzibarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:46 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Queen is ook heel populair in Iran trouwens, want Freddie Mercury was van Iraanse afkomst (dat is echt zo.)
Wel, hij claimt in ieder geval dat zijn voorouders Zoroasters waren, en die leven/leefden in Iran.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij komt van Zanzibar
Heeft in India op school gezeten..
is daarna verhuisd naar Engeland..
quote:Met de vlam in de pijp
Rijd ik door een turkenwijk
Met mijn dubbelloops geweer
Schiet ik alle turken neer
zij hingen dat geloof aan, netzoals hijzelf, en die leven overal, netzoals christenen en moslims.. Zonzibar heeft eigenlijk niks met Iran te maken, maar meer met het Afrikaanse continent..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:54 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Wel, hij claimt in ieder geval dat zijn voorouders Zoroasters waren, en die leven/leefden in Iran.
welke is nu de vuilniszak?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:29 schreef g1id het volgende:
DE TROSLIM!!!
http://www.blogt.nl/uploads/12-2004/troslim.mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Je had ook al de BOSLIM, dat was namelijk de doelgroep van dat zg. allochtonenbos wat nog aangelegd moet worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:29 schreef g1id het volgende:
DE TROSLIM!!!
http://www.blogt.nl/uploads/12-2004/troslim.mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
|