Kij, dát zou mij dus niet gebeuren.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:35 schreef MUUS het volgende:
En er staat nog een domme fout in ook.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:20 schreef 9christensen het volgende:
godsamme wie rost m'n frituurtopic nu weer dicht dan
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
KijK, dát zou mij dus niet gebeuren.
Je hebt geen linkjes naar de filmpjesquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:17 schreef Razor21 het volgende:
Ik wil het rukkerstopic weer terug![]()
We zullen nu echt heel braaf zijn![]()
Plz Plz![]()
Mjin blogspot link heb ik net naar Flabber en VK.com gemailed. Hoop dat ie bij hun op de blog komt te staan![]()
Ook een aanrader: http://xs.to/quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:57 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ipv. Imageshack: www.freefilehosting.net
Klopt, maar mijn werk gaat voorquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:54 schreef patty het volgende:
Havoc, terecht hoor dat je mijn topic sloot onder het mom van baggerMaar kijk nog eens goed rond in onzin, want volgens mij zie jij het een en ander over het hoofd schat
Ik weiger dat aan te nemen. Ik heb namelijk het gevoel dat je wel degelijk een bepaalde vorm van humor hebt, echter profileert zich dat nog niet zo...quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:07 schreef Havoc het volgende:
BrauN je zou nou ondertussen toch moeten weten dat ik geen humor heb.
Of Tineke Schouten.... hílarisch natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld eens wat vaker Jensen, of wat shows van André van Duin. Ontzettend goeie humor om te lachen. Wie weet doe je inspiratie op.
ah. eindelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom is de XXXX post reekst op slot ?
Je bedoelt de verkapte homo krijg-een-gast-aan-het-rukken garp reeks?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom is de XXXX post reekst op slot ?
neequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:25 schreef patty het volgende:
[..]
Je bedoelt de verkapte homo krijg-een-gast-aan-het-rukken garp reeks?
slecht voor wie?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee
en homo reeksen zijn slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |