Welke hond heeft 2000x2000 plaatjes zitten linken?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:04 schreef Ruis het volgende:
[..]
en nu verziekt imageshack m'n semi grappige fok-block plaatje
Zoeen dat je zegt van: "zo he, das een mooie!" ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:04 schreef Dark_Killah het volgende:
Jup, zoeentje die je wìl hebben.
Gelly, voor zover ik zie is de sluitpost in dat topic toch duidelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:11 schreef gelly het volgende:
Ruis, mocht je, excuseer mij voor mijn onbeschoftheid, een klein gaatje in je duidelijk overgevulde agenda hebben, zou je dan misschien, heel misschien, een antwoord kunnen geven op mijn misschien wat onbeschofte vraag ?
Met vriendelijke groet.
Zou ik een vraag durven stellen als de sluitpost duidelijk was ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:13 schreef Ruis het volgende:
[..]
Gelly, voor zover ik zie is de sluitpost in dat topic toch duidelijk.
Nee, ik heb een hekel aan al de andere users. Net als de moderators.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:27 schreef gelly het volgende:
Het leek mij wel gezellig om met andere users, onder het genot van wat geestverruimend gerstennat, komend weekend te bespreken. Of gewoon te zuipen.
Had jou dat niet leuk geleken ?
Ik vind je met de minuut toffer, gellyquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:53 schreef gelly het volgende:
Heeft u tijd voor het plebs, oh majesteit ?
7 notes alweer.quote:
Ik heb het ook gezien.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:15 schreef Ruis het volgende:
[..]
ow, niemand kan t plaatje zien, maar jij wel weer?
Link kopiëren en plakken in adresbalk?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:15 schreef Ruis het volgende:
[..]
ow, niemand kan t plaatje zien, maar jij wel weer?
U r l33t h@x0r!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Link kopiëren en plakken in adresbalk? [afbeelding]
Ik was je voorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:56 schreef Skv het volgende:
lekkah lekkah - zaterdag 21 mei 2005 @ 14:46
Goedemorgen!
Wel even registreren (gratis)
Spamaccount
En bedanktquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:54 schreef Havoc het volgende:
En dan ook nog de link hier gaan plaatsen. Lekker slim van jullie.
Nee, ook vanavond hebben we nog een hekel aan al de users. Probeer het volgend jaar nog eens.quote:
OMGquote:Op zondag 22 mei 2005 00:09 schreef freiss het volgende:
Ik snap gewoon niet wat er mis mee is...
Je was de cocktailworstjes vergetenquote:Op zondag 22 mei 2005 00:13 schreef freiss het volgende:
Wat is er mis met een bier-topic?
Wat is er mis met je verstand?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:13 schreef freiss het volgende:
Bagger trut.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:17 schreef MaRySe het volgende:
Slotjes nerd.
ga toch weg, fanta zuipende chloroform snuiver!!!quote:Op zondag 22 mei 2005 00:13 schreef freiss het volgende:
Jij helaas niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:19 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Kneus
Dat laatste topic dat je dichtdeed had best potentie.
Ik heb die ene hersencel nodig om dit te typen, om dit te typen enz. dus uitloggen gaat een beetje moeilijk...quote:Op zondag 22 mei 2005 00:18 schreef laffer het volgende:
[..]
ga toch weg, fanta zuipende chloroform snuiver!!!
gebruik je enige hersencel om uit te loggen en ga dan met je embryo-uitstraling in je kippenhok liggen.
en probeer jezelf dan maar eens te bevredigen met je softenon armpjes en je mickey mouse lulletje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |