abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27131631
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:06 schreef PeRi het volgende:
Kan iemand die ene van patty ergens uploaden?
hij is aan het uppen...
als ie klaar is, post ik de link.
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:09:22 #152
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_27131663
ik zoek een lief says:
he
HeB WeEr een LeUk WiEkent GeHAd met jOu says:
doe je pen nog is in je kont daar wordt ik zo nat van
HeB WeEr een LeUk WiEkent GeHAd met jOu says:
ga is zitten
HeB WeEr een LeUk WiEkent GeHAd met jOu says:
moet je wat vertellen eerlijk
ik zoek een lief says:
ik heb voor die pen geen goesting
ik zoek een lief says:
ja vertel
HeB WeEr een LeUk WiEkent GeHAd met jOu says:
Ik ben een man en ben geen meisje en je staat op internet met je ranzig foto's en filmpjes vind je dat erg?
ik zoek een lief says:
nee wie is dat meisje dan
HeB WeEr een LeUk WiEkent GeHAd met jOu says:
ikke
HeB WeEr een LeUk WiEkent GeHAd met jOu says:
maar heb een penis
HeB WeEr een LeUk WiEkent GeHAd met jOu says:
je mag je slip wel uittrekken
ik zoek een lief says:
haha
ik zoek een lief says:
voor
HeB WeEr een LeUk WiEkent GeHAd met jOu says:
je bent echt niet helemaal in orde ik vind dit echt geen stijl wat je doet
HeB WeEr een LeUk WiEkent GeHAd met jOu says:
Ga is naar de dokter
ik zoek een lief says:
mijn klas titularis is vanmorge overlede
HeB WeEr een LeUk WiEkent GeHAd met jOu says:
oh wat erg

ik zoek een lief says:
stuur filmpje en ik doe voort
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:09:28 #153
86305 Markman
Grappig hier.
pi_27131670
niemand met use-net upload mogelijkheden?

heehe bij die ksv zonnebril tegen een van jullie: hehe je lijkt wel een wijf.. die was wel OK
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:10:57 #154
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_27131756
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:08 schreef Skv het volgende:

[..]

Mag hier geen links geven, maar zoek op google.nl bij plaatjes naar breezah.
Die aanklikken en dan kan je wel erges de filmpjes downloden.
Wel op Nederlands zetten 3e plaatje van rechts ik heb ze nu ook weer.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:11:59 #155
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27131799
Hij snapt 't niet helemaal. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:12:45 #156
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_27131826


wat een topicreeks

die bril-belg!
pi_27131830
Iemand hier had Jeuh8@hotmail.com al genaait toch ?
heb die rukker nu ook @ chat
There you go..
pi_27131857
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:06 schreef PeRi het volgende:
Kan iemand die ene van patty ergens uploaden?
Probeer deze link (1ste keer via yousendit)
http://s34.yousendit.com/d.aspx?id=3HTDIF2B47BYR2A1VT0K6A90WH
pi_27131895
Geweldig weer van het duikbrillen duo hoor

  woensdag 18 mei 2005 @ 22:14:26 #160
67670 Skv
Cynist.
pi_27131914
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:09 schreef Markman het volgende:
niemand met use-net upload mogelijkheden?

heehe bij die ksv zonnebril tegen een van jullie: hehe je lijkt wel een wijf.. die was wel OK
Skv. Duikbril.

Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_27131923
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 21:54 schreef Skv het volgende:
Filmpje van net is bruut he
Die kerel vat het wel goed op en z'n gezciht was niet te zien, dus uiteindelijk boeit het niet veel voor hem
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:14:55 #162
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27131932
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:13 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Probeer deze link (1ste keer via yousendit)
http://s34.yousendit.com/d.aspx?id=3HTDIF2B47BYR2A1VT0K6A90WH
Jaaaaa dankjewel!
Whatever I want.
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:15:47 #163
86305 Markman
Grappig hier.
pi_27131960
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:14 schreef Kapmes het volgende:

[..]

Die kerel vat het wel goed op en z'n gezciht was niet te zien, dus uiteindelijk boeit het niet veel voor hem
moraal van het verhaal: als je ooit van plan bent te gaan rukken voor je campie, don't show the fucking face
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:16:46 #164
67670 Skv
Cynist.
pi_27132008
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:14 schreef Kapmes het volgende:

[..]

Die kerel vat het wel goed op en z'n gezciht was niet te zien, dus uiteindelijk boeit het niet veel voor hem
Hij werd anders wel knap geil toen ik aan het 'bebloede maandverband' begon te likken
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:18:32 #165
15407 patty
pretslet
pi_27132092
Er komt een nieuwe aan van mij... Ik heb eindelijk weer een hetero gevonden
Buikpijn van het lachen!
pi_27132104


Best ziek gesprek
http://www.combilozen.nl
Check de KoSte bundel! uit en bestel deze dan ook gelijk :o
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:19:07 #167
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_27132127
Prachtig!
pi_27132163
WOOOOWW WHAT THE FUCK
post een keer je adres in het main chat window van tmf

check die berichtenblokjes :S



zet em ook wel ff op wiki
pi_27132169
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:16 schreef Skv het volgende:

[..]

Hij werd anders wel knap geil toen ik aan het 'bebloede maandverband' begon te likken
idd zo iemand hoort in et fucking pieter baan centrum man echt een rare dude.
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:20:30 #170
84341 alsem
ja toch
pi_27132198
die mongolen blokeren mij steeds als ik zeg dat ze de webcam aan moeten doen!
pi_27132201
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:18 schreef StofjeB het volgende:
[afbeelding]

Best ziek gesprek
Zieke gast joh!
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:20:39 #172
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_27132218
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:18 schreef StofjeB het volgende:
[afbeelding]

Best ziek gesprek
WHAHAHAHA! : !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:20:59 #173
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_27132233














Denk niet meer dat de Belg praat tegen mij. Tevens ook weer te zien op de Blogspot
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_27132243
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:19 schreef Woutey het volgende:
WOOOOWW WHAT THE FUCK
post een keer je adres in het main chat window van tmf

check die berichtenblokjes :S

[afbeelding]

zet em ook wel ff op wiki


pi_27132248
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:19 schreef Woutey het volgende:
WOOOOWW WHAT THE FUCK
post een keer je adres in het main chat window van tmf

check die berichtenblokjes :S

[afbeelding]

zet em ook wel ff op wiki
hahah
31 rukkertjes zaten op een hek
pi_27132274
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:20 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

WHAHAHAHA! : !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vond dat ik best redelijke vragen stelde, eigeniljk. Echt uitdagen kun je dit toch niet noemen
http://www.combilozen.nl
Check de KoSte bundel! uit en bestel deze dan ook gelijk :o
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:21:49 #177
67670 Skv
Cynist.
pi_27132280
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:20 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

WHAHAHAHA! : !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Whgahahahha
Die is me laf.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:22:18 #179
67670 Skv
Cynist.
pi_27132312
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:21 schreef JimmyBoy het volgende:

[..]

hahah
31 rukkertjes zaten op een hek
Whahahah
Woutey meldt zich 1x af en aan, weer 20 popups met rukkers
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_27132335
En anders doe je ff een offline/online

teriiiing

pi_27132422
lama
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:25:00 #182
109259 xippie
Soms wel, Soms niet
pi_27132427
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:22 schreef Skv het volgende:

[..]

Whahahah
Woutey meldt zich 1x af en aan, weer 20 popups met rukkers
Dan moet je ook wel goed gek zijn, als je er uit gekick wordt, omdan gelijk weer te MSNen
Het valt vaak maar zelden mee.
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:25:49 #184
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_27132472
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:09 schreef Razor21 het volgende:
ik zoek een lief says:
stuur filmpje en ik doe voort
hij heeft het inderdaad niet helemaal begrepen
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:25:58 #185
67670 Skv
Cynist.
pi_27132484
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:24 schreef Repeat het volgende:
2470
Verkeerde topic
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_27132512
WHAHAHAA
net gin een gozer zn cdrom spelert neuken
en hij heeft een hartje op zn eikel geschreven en als klap op de vuurpijl heeft ie ook FOK op zn lul geschreven
Voel je hem?
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:26:57 #187
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_27132532
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:18 schreef StofjeB het volgende:
[afbeelding]

Best ziek gesprek
Dit is echt goor
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:27:03 #188
117690 Kleefpasta3
Ik ben Kleefpasta 1,2 & 3
pi_27132540
Ook maar weer een filmpje gemaakt, maar bij mij willen ze allemaal niet met hun rukkershoofd erop

Anyways, de oude:
http://www.chosen-1s.com/filez/nerdlol1.rar
http://www.chosen-1s.com/filez/nerdlol2.rar
http://www.chosen-1s.com/filez/nerdlol3.rar

En de nieuwe!:
http://www.chosen-1s.com/filez/nerdlol4.rar

Enjoy
pi_27132549
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:26 schreef commeric het volgende:
WHAHAHAA
net gin een gozer zn cdrom spelert neuken
en hij heeft een hartje op zn eikel geschreven en als klap op de vuurpijl heeft ie ook FOK op zn lul geschreven
Ja. Tof. Foto? Filmpje?
http://www.combilozen.nl
Check de KoSte bundel! uit en bestel deze dan ook gelijk :o
pi_27132550
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:25 schreef Skv het volgende:

[..]

Verkeerde topic
internetten met 30 FF tabs open is pittig hoor
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:27:24 #191
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_27132555
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:20 schreef Razor21 het volgende:

* linkjes *

Denk niet meer dat de Belg praat tegen mij. Tevens ook weer te zien op de Blogspot
'k houd de kranten in de gaten
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:28:07 #192
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_27132589
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:18 schreef StofjeB het volgende:
[afbeelding]

Best ziek gesprek
mag ik die bagger er terug in neuken
wat een zieke geest
pi_27132595
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:26 schreef commeric het volgende:
WHAHAHAA
net gin een gozer zn cdrom spelert neuken
en hij heeft een hartje op zn eikel geschreven en als klap op de vuurpijl heeft ie ook FOK op zn lul geschreven
Foto!
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:28:25 #194
67670 Skv
Cynist.
pi_27132604
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:26 schreef commeric het volgende:
WHAHAHAA
net gin een gozer zn cdrom spelert neuken
en hij heeft een hartje op zn eikel geschreven en als klap op de vuurpijl heeft ie ook FOK op zn lul geschreven
Whahahahah!
Filmpje!!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_27132643
Jep komt er aan maak nu ff screens want het gesprek is 40 minuten echt te smerig moest soms bijna zelf kotsen van de ransigheid maar het resultaat is zo grappig
Voel je hem?
pi_27132669
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:28 schreef Skv het volgende:

[..]

Whahahahah!
Filmpje!!
tis 1 gig zegt ie net via msn.. ff compresse dus
pi_27132719
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:29 schreef commeric het volgende:
Jep komt er aan maak nu ff screens want het gesprek is 40 minuten echt te smerig moest soms bijna zelf kotsen van de ransigheid maar het resultaat is zo grappig
doe alleen de hoogtepunten dan, of het laatste stuk

de rest is meestal toch meer van hetzelfde.
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:32:02 #198
15407 patty
pretslet
pi_27132784

Wie wil dat nou niet....FOK op je lul...
Voel je hem?
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:33:10 #200
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27132824
OMFG die ene Patty ahahaha. Wat een ass
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')