geen mobiel in de aanslag, maar anders zou ik sturen: "Fok de rukkers! <URL van dit topic>"quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:53 schreef JimmyBoy het volgende:
WIE smst naar 5380? ze lezen nu ongesencureerde smsberichten
wie geeft hen de url van het topique?
ze gaan heus kijken en liggen dubbel
hij heeft vast met zijn moeder overlegt.. en die zei dat jij hem maar wat moest laten zienquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:55 schreef Razor21 het volgende:
Wie heeft er nog wat voer voor die Belg? Heb geen bolies meer gisteren alles opgemaakt bij hem, en eist nu wat van mij![]()
Sorry.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:56 schreef Woutey het volgende:
fuckkk niet helemaal gelukt
maarjah load em wel up
skv ging met zn hand voor de cam heletijd
marajah opzich nog wel genaaid en hij voelde zich wel kut dus is wel oke
werkt niet hierquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:56 schreef Steve-O het volgende:
http://s6.yousendit.com/d.aspx?id=34PBCBSGE939L0OIDGDPERCP99 mirror van het duikbril duo
op 538 lezen ze vanavond ook ongesencureerde smsjes... dus als iemand nu ff de url van het topc stuurt met btje uitleg....quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:59 schreef Woutey het volgende:
538?
Gast van 45 jr.:quote:Weet je dat ik jou zomaar 20 jaar schat.
Je ziet er veel volwassener uit dan je leeftijd.
Mag ik als man van 40 toch wel zeggen he?
xje Peter
quote:* ZUCHT * ......;was ik maar wat jonger he ..........:P
quote:heej lekkerding msnen freak.....@hotmail.com
quote:heey meis
je siet er leuk uit heb je msn met webcam
zoja voeg me toe
judo_.........@hotmail.com
Thanks.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:56 schreef Steve-O het volgende:
http://s6.yousendit.com/d.aspx?id=34PBCBSGE939L0OIDGDPERCP99 mirror van het duikbril duo
Mag hier geen links geven, maar zoek op google.nl bij plaatjes naar breezah.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:06 schreef -Lay-Z- het volgende:
kan iemand ook eens ergens dat filmje plaatsen van dat meisje dat op haar bed ligt te chatten??
ja die yousendit gaat ook al baggertraagquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:07 schreef Markman het volgende:
hehe lekker downloaden van die fileservers met modem/isdn snelheid.. nostalgie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |