abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27130666
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 21:36 schreef Skv het volgende:
Hij staat op de wiki, als laatste filmpje (bij 18 mei).


pi_27130691
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 21:43 schreef Steve-O het volgende:

[..]


ik pleur hem wel ff op yousendit
zet em dan ook ff op wiki
en zet erbij dat het het zelfde filmpje betreft bitte
laten we alles bij elkaar houden zodat we er nog langer van kunnen genieten zonder de hele reeks door te spitten :p
pi_27130703
zouden die lui ook blauwe ballen krijgen door deze shit?
pi_27130732
Hij was weer leuk Woutey & skv
Do what you love, love what you do!
  woensdag 18 mei 2005 @ 21:47:02 #105
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_27130735
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 21:39 schreef Skv het volgende:

[..]

hij is online.
whahaha geniaal
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_27130745
Bwhahaha, brijlant . Heel goed!
http://www.combilozen.nl
Check de KoSte bundel! uit en bestel deze dan ook gelijk :o
  woensdag 18 mei 2005 @ 21:47:43 #107
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_27130762
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 21:38 schreef vbmot het volgende:

[..]

  • Installeer VCDCut Pro (versie 4.14).
  • Start de trial, de eerste keer wordt er een unsigned driver geïnstalleerd. Klik bij deze melding op Continue anyway.
  • Sluit VCDCut Pro af
  • Kopieer de bestanden vcdcut.exe en _VCDCUT.EXE (uit de zip) naar de installatiemap van VCDCut pro. Meestal is dit C:\Program Files\Jiao System, Ltd\VCDCut Pro V4.14\.
  • Je hebt nu versie 4.13 in plaats van 4.14, maar deze werkt prima.
  • Laat maar bedankt het werkt niet. Krijg weer een error report moet een andere manier zijn die makkelijker is. Godver
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
      woensdag 18 mei 2005 @ 21:48:47 #108
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_27130796
    Dude. Hij had niet eens door dat je tieten weg waren
    Whatever I want.
      woensdag 18 mei 2005 @ 21:49:11 #109
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_27130809
    Jongens de BELG leeft nog hij is online. We gaan weer gieren brullen grommen
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
      woensdag 18 mei 2005 @ 21:50:38 #110
    22754 Steve-O
    Sarcasm-O
    pi_27130863
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 21:49 schreef Razor21 het volgende:
    Jongens de BELG leeft nog hij is online. We gaan weer gieren brullen grommen
    Whehehe zet je software aan en laat je fantasie de rest doen
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
      woensdag 18 mei 2005 @ 21:50:58 #111
    95998 -DailaLama-
    Het is Dalai, niet Daila!
    pi_27130873
    Vraag die belg of hij moet pissen/poepen.
      woensdag 18 mei 2005 @ 21:51:02 #112
    109259 xippie
    Soms wel, Soms niet
    pi_27130875
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 21:35 schreef SlimShady het volgende:

    [..]

    5+ Gb p/dag? Krijg je daar geen problemen mee?
    22 tot 24GB per dag
    ongeveer 0.5TB per maand, met download erbij
    Het valt vaak maar zelden mee.
    pi_27130881
    Oeeeh die tong
    There you go..
      woensdag 18 mei 2005 @ 21:51:35 #114
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_27130903
    HeB WeEr een LeUk WiEkent GeHAd met jOu says:
    he
    ik zoek een lief says:
    hoy

    ik zoek een lief is inviting you to start sending webcam. Do you want to Accept (Alt+C) or Decline (Alt+D) the invitation?

    You have accepted the invitation to start sending webcam.

    HeB WeEr een LeUk WiEkent GeHAd met jOu says:
    mijn cam doet het niet goed
    HeB WeEr een LeUk WiEkent GeHAd met jOu says:
    hij is gevallen vanmiddag
    HeB WeEr een LeUk WiEkent GeHAd met jOu says:
    heb weer wat foto's
    ik zoek een lief says:
    mag ik die

    You have stopped viewing webcam with ik zoek een lief .

    HeB WeEr een LeUk WiEkent GeHAd met jOu says:
    ja doe je cam maar aan

    Here we go
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
      woensdag 18 mei 2005 @ 21:52:23 #115
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_27130927
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 20:36 schreef Razor21 het volgende:
    Hij wilde niet geloven dat ik geen mokkel was. Check z'n ogen toen hij de waarheid hoorde....pillen geslikt ouwe?

    [[url=http://img10.imagevenue.com/loc299/th_14b_1.JPG]afbeelding][/URL]
    [[url=http://img13.imagevenue.com/loc34/th_b1c_3.JPG]afbeelding][/URL]
    [[url=http://img23.imagevenue.com/loc133/th_6a4_2.JPG]afbeelding][/URL]

    Staan ook weer op de blogspot

    En waarom sta ik nog niet in de OP athans die Belg met de brilpik?
    Ach gossie. .
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      woensdag 18 mei 2005 @ 21:52:24 #116
    47819 vbmot
    Are those my feet?
    pi_27130928
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 21:47 schreef Razor21 het volgende:

    [..]

    Laat maar bedankt het werkt niet. Krijg weer een error report moet een andere manier zijn die makkelijker is. Godver
    Ik geloof dat er op de ftp van xippie ook een andere gekraakte versie staat (de cracked setup).
    Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
    Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
      woensdag 18 mei 2005 @ 21:52:27 #117
    41280 marc1982
    Red light -- Green light
    pi_27130931
    waarom kan ik met vcdcut wel alle filmpjes afspelen als vinkje niet staat bij 'naar webcam streamen' (ik weet dat het niet zo heet, maar jullie weten wat ik bedoel) en als die er wel staat kan ik er nog maar een paar..
    met verneukt beeld...
    dus...
    pi_27130975
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 21:51 schreef Razor21 het volgende:
    -verhaal-
    pi_27130979
    WIE smst naar 5380? ze lezen nu ongesencureerde smsberichten
    wie geeft hen de url van het topique?


    ze gaan heus kijken en liggen dubbel
      woensdag 18 mei 2005 @ 21:54:05 #120
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_27130989
    Filmpje van net is bruut he
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_27131007
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 21:54 schreef Skv het volgende:
    Filmpje van net is bruut he
    ja 0wned
    pi_27131011
    whoeha geweldig dit
      woensdag 18 mei 2005 @ 21:55:46 #123
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_27131060
    Wie heeft er nog wat voer voor die Belg? Heb geen bolies meer gisteren alles opgemaakt bij hem, en eist nu wat van mij
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
      woensdag 18 mei 2005 @ 21:55:58 #124
    117690 Kleefpasta3
    Ik ben Kleefpasta 1,2 & 3
    pi_27131071
    Woutey en SKV!

    Doe maar, ga ik wel snorkelen!
    OMG Wat een gast joh!
      woensdag 18 mei 2005 @ 21:56:00 #125
    22754 Steve-O
    Sarcasm-O
    pi_27131072
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
      woensdag 18 mei 2005 @ 21:56:05 #126
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_27131076
    ik zoek een lief says:
    wil jij afspreken
    HeB WeEr een LeUk WiEkent GeHAd met jOu says:
    ja graag
    HeB WeEr een LeUk WiEkent GeHAd met jOu says:
    heb je het niet warm?
    ik zoek een lief says:
    waneer kan je
    HeB WeEr een LeUk WiEkent GeHAd met jOu says:
    van het weekend zaterdag einde van de middag?
    ik zoek een lief says:
    om 17 uur
    ik zoek een lief says:
    waar
    HeB WeEr een LeUk WiEkent GeHAd met jOu says:
    bij mij thuis ofzo of appartement in Antwerpen?
    ik zoek een lief says:
    gani ben aleen thuis en burren houden mij in de gate

    OMG
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
    pi_27131079
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 21:53 schreef JimmyBoy het volgende:
    WIE smst naar 5380? ze lezen nu ongesencureerde smsberichten
    wie geeft hen de url van het topique?


    ze gaan heus kijken en liggen dubbel
    geen mobiel in de aanslag, maar anders zou ik sturen: "Fok de rukkers! <URL van dit topic>"
    pi_27131093
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 21:55 schreef Razor21 het volgende:
    Wie heeft er nog wat voer voor die Belg? Heb geen bolies meer gisteren alles opgemaakt bij hem, en eist nu wat van mij
    hij heeft vast met zijn moeder overlegt.. en die zei dat jij hem maar wat moest laten zien
    pi_27131103
    fuckkk niet helemaal gelukt

    maarjah load em wel up
    skv ging met zn hand voor de cam heletijd

    marajah opzich nog wel genaaid en hij voelde zich wel kut dus is wel oke
    pi_27131206
    al iemand gesmst naar radio538? telefoon is kaduk en we hebben niet zon fancy phone dat we kunnen smsen thuis
    pi_27131221
    538?
      woensdag 18 mei 2005 @ 21:59:19 #132
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_27131222
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 21:56 schreef Woutey het volgende:
    fuckkk niet helemaal gelukt

    maarjah load em wel up
    skv ging met zn hand voor de cam heletijd

    marajah opzich nog wel genaaid en hij voelde zich wel kut dus is wel oke
    Sorry.
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_27131228
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 21:56 schreef Steve-O het volgende:
    http://s6.yousendit.com/d.aspx?id=34PBCBSGE939L0OIDGDPERCP99 mirror van het duikbril duo
    werkt niet hier
    pi_27131252
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 21:59 schreef Woutey het volgende:
    538?
    op 538 lezen ze vanavond ook ongesencureerde smsjes... dus als iemand nu ff de url van het topc stuurt met btje uitleg....


    smsen naar --> nr: 5380
    pi_27131291
    Ik heb me aangemeld op Chatten.nl met deze foto:

    http://www.urlz.nl/img/8402_1116446118.jpg
    Nickname Cute_Anna_17
    Binnen 25 minuten al 17 Privé-berichtjes Ghehe

    Een kleine greep uit de berichten:
    quote:
    Weet je dat ik jou zomaar 20 jaar schat.

    Je ziet er veel volwassener uit dan je leeftijd.

    Mag ik als man van 40 toch wel zeggen he?

    xje Peter
    Gast van 45 jr.:
    quote:
    * ZUCHT * ......;was ik maar wat jonger he ..........:P
    quote:
    heej lekkerding msnen freak.....@hotmail.com
    quote:
    heey meis

    je siet er leuk uit heb je msn met webcam

    zoja voeg me toe

    judo_.........@hotmail.com
    Ik heb dus voorlopig een aantal contacten gelegd

    [ Bericht 4% gewijzigd door Impry op 18-05-2005 22:26:03 ]
      woensdag 18 mei 2005 @ 22:00:46 #136
    22754 Steve-O
    Sarcasm-O
    pi_27131297
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 21:59 schreef Repeat het volgende:

    [..]

    werkt niet hier
    Hier wel
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
      woensdag 18 mei 2005 @ 22:01:15 #137
    15407 patty
    pretslet
    pi_27131319
    En het is weer fout

    Ik: Wil je ff lekker in je kont genomen worden of niet?
    Hij: Alles is lekker



    En ik zit toch echt in de heterochannels
    Buikpijn van het lachen!
    pi_27131320
    http://s8.yousendit.com/d.aspx?id=3QBYX3NP9CGG41NB1IESNY32J3

    heb er nog een
    alleen hij deed alleen zn trui uit
    beetje minder dat skv zn poot ervoor hing
    naja gewoon uploaden
    pi_27131359
    JennY, reageer eens op Mariska joh
    http://www.combilozen.nl
    Check de KoSte bundel! uit en bestel deze dan ook gelijk :o
      woensdag 18 mei 2005 @ 22:02:22 #140
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_27131371
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 21:56 schreef Steve-O het volgende:
    http://s6.yousendit.com/d.aspx?id=34PBCBSGE939L0OIDGDPERCP99 mirror van het duikbril duo
    Thanks.
    Woutey en ik zijn best on the move.
    Iedereen valt gewoon op mijn geile tieten
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_27131395
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 22:00 schreef Steve-O het volgende:

    [..]

    Hier wel
    hier ook
      woensdag 18 mei 2005 @ 22:03:38 #143
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_27131431
    Repeat, vind je dr van?

    Maken dr straks misschien nog eentje.
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
      woensdag 18 mei 2005 @ 22:06:02 #144
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_27131518
    Kan iemand die ene van patty ergens uploaden?
    Whatever I want.
    pi_27131549
    kan iemand ook eens ergens dat filmje plaatsen van dat meisje dat op haar bed ligt te chatten??
      woensdag 18 mei 2005 @ 22:07:13 #146
    86305 Markman
    Grappig hier.
    pi_27131566
    hehe lekker downloaden van die fileservers met modem/isdn snelheid .. nostalgie
    pi_27131571
    serieus man volgens mij loop ik morgen krom van de spierpijn van het lachen
      woensdag 18 mei 2005 @ 22:08:06 #148
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_27131604
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 22:06 schreef -Lay-Z- het volgende:
    kan iemand ook eens ergens dat filmje plaatsen van dat meisje dat op haar bed ligt te chatten??
    Mag hier geen links geven, maar zoek op google.nl bij plaatjes naar breezah.
    Die aanklikken en dan kan je wel erges de filmpjes downloden.
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_27131614
    heb je onze belg al een leuk filmpje laten zien?:P
    pi_27131625
    quote:
    Op woensdag 18 mei 2005 22:07 schreef Markman het volgende:
    hehe lekker downloaden van die fileservers met modem/isdn snelheid .. nostalgie
    ja die yousendit gaat ook al baggertraag
    Do what you love, love what you do!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')