Zelfs ik maak seksueel getinte grappenquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:30 schreef Roellio het volgende:
Ik maak 24 uur per dag sexueel getinte grappen, maar meestal vinden mensen waarme ik een relatie heb me ook niet grappig.
Misschien ligt het aan mij...
Ligt er natuurlijk aan of de hints overkwamenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:58 schreef petitlapin het volgende:
hangt er ook gewoon een beetje vanaf of hij een volhouder is van aard of niet, ik geef denk ik zelf ook nog niet op na één date, als die gezellig is geweest
maar dat is Cc's verantwoordelijkheid niet
Wie er nog allemaal single waren en mee zouden kunnen dingen naar de Fok!Single award oidquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:03 schreef Sabrina1981 het volgende:
Vanochtend zag ik mijn naam nog langskomen (toen het slotje er nog op zat) nu zie ik het niet meer. Was een reactie van CherryLips volgens mij.
Ben wel benieuwd wat CherryLips wilde vragen of weten?
Ah, hoor ik het woord 'award'? Die moet ik wel kunnen winnen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie er nog allemaal single waren en mee zouden kunnen dingen naar de Fok!Single award oid
Pfff. Dat wisselt per persoon hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dát wil wat zeggen.
Joh... ik heb zelfs over politiek gepraat... als dat geen major turn off is...
Ik sta toch eenzaam aan de top, dus het is zinloos om mee te dingen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:50 schreef Aventura het volgende:
aan welke kwalificaties moet je voldoen om die te winnen
Inderdaad, ik zou het geweldig vinden als een meisje zinnige dingen over politiek zou kunnen zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Pfff. Dat wisselt per persoon hoor.
Ja, ik ook, enige nadeel van politicologie studeren is dat je bijna niks zinnig vindt klinken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou het geweldig vinden als een meisje zinnige dingen over politiek zou kunnen zeggen.
Ik denk dat jongens hier een beetje naief worden neergezet. Van de zomer ging ik uit met een meisje en we hadden 1e date niet gezoend... Vond ik een beetje vaag dus vroeg t gewoon rechtstreeks aan dr... Maja misschien is dat gewoon mijn manier. Ook bij mn huidige vriendinnetje vroeg ik na de 3e date van "wil je iets serieus of mogen we ook met anderen naar bed gaan"... Lijkt me een stuk makkelijker dan erom heen draaien...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan of de hints overkwamen
Ik ben zelf ook wel een volhouder wat dat betreft maar als de hints duidelijk zijn dan stop ik ook direct.
*kuch*quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou het geweldig vinden als een meisje zinnige dingen over politiek zou kunnen zeggen.
Charmantquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat jongens hier een beetje naief worden neergezet. Van de zomer ging ik uit met een meisje en we hadden 1e date niet gezoend... Vond ik een beetje vaag dus vroeg t gewoon rechtstreeks aan dr... Maja misschien is dat gewoon mijn manier. Ook bij mn huidige vriendinnetje vroeg ik na de 3e date van "wil je iets serieus of mogen we ook met anderen naar bed gaan"... Lijkt me een stuk makkelijker dan erom heen draaien...
subtiel laten merken dat het niet alleen maar om de sex draaitquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat jongens hier een beetje naief worden neergezet. Van de zomer ging ik uit met een meisje en we hadden 1e date niet gezoend... Vond ik een beetje vaag dus vroeg t gewoon rechtstreeks aan dr... Maja misschien is dat gewoon mijn manier. Ook bij mn huidige vriendinnetje vroeg ik na de 3e date van "wil je iets serieus of mogen we ook met anderen naar bed gaan"... Lijkt me een stuk makkelijker dan erom heen draaien...
Je kunt het maar beter duidelijk afspreken...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
subtiel laten merken dat het niet alleen maar om de sex draait
Maar je hebt wel gelijk dat het beter is om het gewoon te vragen ipv eromheen te draaien.
Misschien niet zo charmant volgens jou maar wel heel duidelijk. Verder was ik er ook van overtuigd dat ik t kon maken...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:11 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
CharmantIk zou het wel vragen, maar niet op zo'n manier in ieder geval.
Het ging mij dus idd niet om de sex... Anders zou ik het niet eens gevraagd hebben...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
subtiel laten merken dat het niet alleen maar om de sex draait
Maar je hebt wel gelijk dat het beter is om het gewoon te vragen ipv eromheen te draaien.
Ben je uitgehuwelijkt? Heb je een hoofddoekje?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
*kuch*![]()
Mijn status hangt momenteel ergens tussen het singledom en een huwelijk in![]()
Heel simpel... Gewoon geen relatie aangaan met iemand waarvan je niet zeker weet of je er helemaal gek van bent... Dat zoenen en neuken vind ik zelf ook nog weinig aan...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:22 schreef TGT het volgende:
Ik kom hier ook weer ff de ubersingle uithangen.
Kan iemand zich hiermee identificeren???:: A
ls ik een tijd in een relatie zit dan ga ik op een gegeven moment het rondscharrelen ontzettend missen. Als mijn relatie dan over is dan wordt er ook uitvoerig geslet. Alleen na een maand of 2 kom ik er dan weer achter dat rondsletten gruwelijk saai is. Alleen ff zoenen in de discotheek oid... Boring.. Neuken zonder dat ik de gene onder/op mij echt leuk vind vinnik ook maar niks. Wie nog meer?
Uithuwelijken is uitquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ben je uitgehuwelijkt? Heb je een hoofddoekje?
Oe! Op Star Wars of op 1 van die meisjes die er veel meer vanaf wist dan jij?quote:
You're so fokking right!quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:02 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil gewoon nooit meer verliefd zijn. Dat brengt veel te veel ellende met zich mee.
Hmm. Dat klinkt ideaal. Misschien moet ik mijn strategie ook eens aanpassen. Weet ik meteen of mijn potentiële partners een beetje goede huisvrouwen zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:25 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Uithuwelijken is uitGeschaakt worden is in! Vanavond moet ik koken voor de vent, anders zwaait er wat!
![]()
Daar heb ik laatst een schitterende documentaire over gezien. Jammer dat dit prachtgebruik hier niet meer bestaat, want dat zou het leven echt veel eenvoudiger maken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:25 schreef Thisbe het volgende:
Geschaakt worden is in!
Gewoon je chick jatten. Tja, 't is wel makkelijker dan dat heen-en-weer gedate, vind ze me nu wel of niet leuk, etc.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst een schitterende documentaire over gezien. Jammer dat dit prachtgebruik hier niet meer bestaat, want dat zou het leven echt veel eenvoudiger maken.![]()
Ongeveer hetzelfde als het herdersmat. Alleen voor kneuzen dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:06 schreef thabit het volgende:
[..]
En geweggeefschaakt worden, wat is daar de status van?
wat denk je nou zelf!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe! Op Star Wars of op 1 van die meisjes die er veel meer vanaf wist dan jij?
Als je 3e bent geworden op het WK, gaan ze zo voor je uit de klerenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:06 schreef thabit het volgende:
[..]
En geweggeefschaakt worden, wat is daar de status van?
seriously, verander die sig eensquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je 3e bent geworden op het WK, gaan ze zo voor je uit de kleren
Maar dit is natuurlijk allemaal offtopic.
Ik vraag me af hoe je nu zo plotseling op dat idee gekomen bent.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:58 schreef Thisbe het volgende:
Maar even serieus.......
Ik heb het idee dat de meeste (onvrijwillige) singles hier een stelletje angsthazen zijn als het op versieren aankomt![]()
Weinig kandidaten in het vizier en het dus niet willen verprutsen bij datgene wat toevallig binnen het blikveld valt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:58 schreef Thisbe het volgende:
Maar even serieus.......
Ik heb het idee dat de meeste (onvrijwillige) singles hier een stelletje angsthazen zijn als het op versieren aankomt![]()
Waar zijn jullie nou bang voor? Dat de persoon in kwestie je opeet, of dat de hele wereld in een kringetje om je heen gaat staan om je eens flink uit te lachen als je een blauwtje loopt?![]()
Ja het is ook zo, dat als ik iemand leuk vind dat ik dan geen oog hebt voor iemand anders. Heel verkeerd natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:07 schreef thabit het volgende:
[..]
Weinig kandidaten in het vizier en het dus niet willen verprutsen bij datgene wat toevallig binnen het blikveld valt.
Ik heb er zelf vroeger wel ervaring mee gehad. En het is inderdaad wle een beetje een paranoide gedachte. Vaak houd het zich in groepjes ook in stand.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:58 schreef Thisbe het volgende:
Maar even serieus.......
Waar zijn jullie nou bang voor? Dat de persoon in kwestie je opeet, of dat de hele wereld in een kringetje om je heen gaat staan om je eens flink uit te lachen als je een blauwtje loopt?![]()
heel verkeerd inderdaad ...quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:09 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja het is ook zo, dat als ik iemand leuk vind dat ik dan geen oog hebt voor iemand anders. Heel verkeerd natuurlijk.
Ja idd! Overigens is het bij mij vaker goed gegaan, dan verkeerd.. Maar dan nog, na een blauwtje weet je tenminste zeker dat de persoon in kwestie je niet wilt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:06 schreef Copycat het volgende:
Maar dat is toch hartstikke zonde, want door angst gedreven loop je ook hele leuke dingen mis.
Je kunt altijd wel gaan zitten voordat je valt, maar of je leven daar voller en interessanter van wordt is een heel ander verhaal.
En ga je een keer op je muil, ben je een illusie armer maar een ervaring rijker...
Ja, ze heeft vanmorgen een mailtje teruggestuurd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:16 schreef Christine het volgende:
Thabit, heb jij eigenlijk nog wat van je date gehoord?
Je hebt wel gelijk...maar jij bent een meisje. Die hoeven nauwelijks wat te doenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:17 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja idd! Overigens is het bij mij vaker goed gegaan, dan verkeerd.. Maar dan nog, na een blauwtje weet je tenminste zeker dat de persoon in kwestie je niet wilt.
Het is toch zo dat je vaker spijt hebt van iets dat je NIET hebt gedaan, dan van iets wat je wel hebt gedaan maar dat verkeerd afgelopen is?
En nog wat: mensen die je gaan uitlachen na een blauwtje, daar heb je toch vette schijt aan?![]()
Ja wat is dat toch? Ik ervaar het echt niet zo dat ik als meisje niks hoef te doen. Ben ik dan lelijk of stom? Of draag ik dan niet genoeg blote kleren ofzo, weet ik veel... Maar waarom is t altijd zo dat iedereen zegt, als meisje hoef je er zo weinig voor te doen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk...maar jij bent een meisje. Die hoeven nauwelijks wat te doen
Omdat meisjes normaal gesproken versierd worden en jongens moeten versieren?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja wat is dat toch? Ik ervaar het echt niet zo dat ik als meisje niks hoef te doen. Ben ik dan lelijk of stom? Of draag ik dan niet genoeg blote kleren ofzo, weet ik veel... Maar waarom is t altijd zo dat iedereen zegt, als meisje hoef je er zo weinig voor te doen?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja wat is dat toch? Ik ervaar het echt niet zo dat ik als meisje niks hoef te doen. Ben ik dan lelijk of stom? Of draag ik dan niet genoeg blote kleren ofzo, weet ik veel... Maar waarom is t altijd zo dat iedereen zegt, als meisje hoef je er zo weinig voor te doen?
Oh is dat het.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Omdat meisjes normaal gesproken versierd worden en jongens moeten versieren?
Gewoon een shirtje oid aantrekken die iets te laag is uitgesneden en gegarandeerd dat de mannen op je afvliegen.
dat is de eerste stap ja.quote:
zelfs al heb ik een relatie, ik heb het ook nooit zo ervarenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:35 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik zie het idd vaker hier voorbij komen, maar ik ervaar het ook niet zo hoor.
Misschien durven ze niet omdat jij erbij zitquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zelfs al heb ik een relatie, ik heb het ook nooit zo ervaren...
en in mijn vriendenkring zie ik ook veel twintigermeisjes die er best goed uitzien, maar waar de jongens nu ook niet bepaald achterlopen ...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Misschien durven ze niet omdat jij erbij zitJij blaft die arrogante Nederlanders toch af.
ik woon in belgië, dus nederlanders zie ik zeldenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Misschien durven ze niet omdat jij erbij zitJij blaft die arrogante Nederlanders toch af.
Het is voor een meisje écht veel gemakkelijker. Niet om verliefd te raken, maar áls ze verliefd zijn kunnen ze veel makkelijker een relatie krijgen als ze dat willen. Jongens verleiden is nou eenmaal makkelijker dan andersom...over het algemeen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:45 schreef petitlapin het volgende:
maar ik vind het echt verkeerd om te stellen dat het voor een meisje zoveel gemakkelijker is. Voor de sex, okay, je moet maar drie minuten aan een straathoek gaan staan met een bordje ' IK WIL SEX' en er zullen wel kandidaten zijn... maar voor een relatie, neen, dan is het voor beide geslachten hetzelfde. Een jongen wordt niet sneller verliefd op een meid als omgekeerd, denk ik ...
jongens verleiden voor sex is een makkiequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:48 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Het is voor een meisje écht veel gemakkelijker. Niet om verliefd te raken, maar áls ze verliefd zijn kunnen ze veel makkelijker een relatie krijgen als ze dat willen. Jongens verleiden is nou eenmaal makkelijker dan andersom...over het algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |