Onofficieel? Komt dat omdat de mannen steeds denken dat ze iets met je hebben, terwijl dat niet zo isquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:11 schreef MaRySe het volgende:
Geen officiële exen
Zie ze de onofficiële exen ook nooit meer.
Serieus?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:20 schreef QyRoZ het volgende:
Helaas. Bij Star Wars waren geen (lekkere) chicks.
O ja joh? Niks van te merken hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:21 schreef Cylvia het volgende:
Ben ik nog te volgen? Ik word altijd een beetje vaag aan het einde van de avond..
Ik snap niet wat je bedoelt, maar ik durf met aan-zekerheid-grenzende-waarschijnlijkheid te stellen dat dit alleen in jouw hoofd bestaat. Toch zou ik graag wat meer uitleg horenquote:...maar af en toe denk ik dat wel eens, dat mensen in een relatie wat meer weten dan mensen zonder relatie,alsof wij iets missen ofzo.
Ja, Powerplate, 3 x per week ¤8 per keerquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Melk tegen osteoporose is achterhaald, je kunt beter broccoli enzo eten. (en af en toe op de Power Plate)
Goed dat je dat even vermeldt, dat wisten we imers nog niet!quote:
ja mooi he.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat ik me dan ook maar melden....
Ik weet trouwens niet hoe het komt, maar sommige mensen op mijn MSN komen toch elke keer weer bij mij voor advies op het gebied van hun liefdesleven... en dat terwijl ik zelf nog nooit (zo) een leven heb gehad
Dat kan toch ook best. Om een goede psychiater te zijn hoef je immers geen psychopaat geweest te zijn. Of om met Co Adriaanse te spreken: Een goed paard is nog geen goede ruiter.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja mooi he.
Er wordt tegen mij weleens gezegd dat ik precies weet hoe 't leven in elkaar steekt.
En dan denk ik
Ik ook niet, welkom bij de club . . .quote:
Nou, Dat mensen die een relatie hebben die ene beetje de serieuze kant op gaat opeens in een soort tweede dimensie komen zeg maar. Die mensen hebben blijkbaar altijd leuke dingen op tv op zaterdag avond, ik nooit hoor! Als ik zaterdag avond thuis spendeer heb ik blijkbaar nooit zo'n lol als vrienden van mij die een relatie hebben en hetzelfde doen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:31 schreef HenryHill het volgende:
Ik snap niet wat je bedoelt, maar ik durf met aan-zekerheid-grenzende-waarschijnlijkheid te stellen dat dit alleen in jouw hoofd bestaat. Toch zou ik graag wat meer uitleg horen![]()
Gewoon logisch denken, denk ik dan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook best. Om een goede psychiater te zijn hoef je immers geen psychopaat geweest te zijn. Of om met Co Adriaanse te spreken: Een goed paard is nog geen goede ruiter.
De volgende eeuwige single die afvalt!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:40 schreef ioko het volgende:
Een goedenavond allen. Na een flinke computercrash ben ik weer online, en eigenlijk niet meer single. Ik wil het woord vriendin nog niet in de mond nemen, maar het begint er wel op te lijken. Ik ga me daardoor natuurlijk niet laten tegenhouden om mijn reacties te blijven geven.....
LOL. En jij gelooft serieus dat ze ook echt de hele avond tv kijken?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:39 schreef Cylvia het volgende:
Die mensen hebben blijkbaar altijd leuke dingen op tv op zaterdag avond, ik nooit hoor! Als ik zaterdag avond thuis spendeer heb ik blijkbaar nooit zo'n lol als vrienden van mij die een relatie hebben en hetzelfde doen.
Misschien ben ik dat ook wel, maar dat zegt in principe helemaal niks.quote:
Ik ben 't misschien ook wel, maar ik zit weer tegen een muur te verliefd-zijnquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat ook wel, maar dat zegt in principe helemaal niks.![]()
Dat weet ik dus nog niet, maar ik wil het niet worden, maar ik vrees dat ik één dezer dagen voor de bijl ga.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben 't misschien ook wel, maar ik zit weer tegen een muur te verliefd-zijn
Jij gelooft dat ik de hele avond tv kijk??quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:46 schreef HenryHill het volgende:
LOL. En jij gelooft serieus dat ze ook echt de hele avond tv kijken?
So for once, fucking act on it! Neem jezelf voor om jezelf in het diepe te gooien en desnoods een blauwtje te lopen. Geloof me, blauwtjes luchten zelfs op.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog niet, maar ik wil het niet worden, maar ik vrees dat ik één dezer dagen voor de bijl ga.![]()
Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog niet, maar ik wil het niet worden, maar ik vrees dat ik één dezer dagen voor de bijl ga.![]()
Nee dat niet. Je moet ook wel eens naar het toilet enzo.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:59 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Jij gelooft dat ik de hele avond tv kijk??![]()
Ik weet het Henry, ik weet het. Maar moet eerst nog even uitvissen of ik haar wel echt de moeite waard vind.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:59 schreef HenryHill het volgende:
[..]
So for once, fucking act on it! Neem jezelf voor om jezelf in het diepe te gooien en desnoods een blauwtje te lopen. Geloof me, blauwtjes luchten zelfs op.
Ik haat mensen die plichtmatig lachen om dingen die niet grappig zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:29 schreef Cylvia het volgende:
En in een relatie lacht er ook altijd iemand om je grapje..
Zo'n domme grap die ik net maakte zou mijn'"vriend"echt wel gewaardeerd hebben denk ik...
Ik vond altijd van welquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:30 schreef Roellio het volgende:
Ik maak 24 uur per dag sexueel getinte grappen, maar meestal vinden mensen waarme ik een relatie heb me ook niet grappig.
Misschien ligt het aan mij...
Je vergeet Q en mij nogquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De volgende eeuwige single die afvalt!![]()
Als we niet oppassen blijven Cherry en ik als enigen over.![]()
Je bedoelt dat ze de hint niet snappenquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:30 schreef Roellio het volgende:
Ik maak 24 uur per dag sexueel getinte grappen, maar meestal vinden mensen waarme ik een relatie heb me ook niet grappig.
je moet er uiteraard wel ergens open voor staan ook, om verliefd te worden ...quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:12 schreef HopelesslyForever het volgende:
Heb er een paar achter me aanlopen maar als ik niet verliefd ben doe ik er niets mee, too bad
en zalig gedroomd van je date ??quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:57 schreef Copycat het volgende:
Lekker geslapen, schoongeschrobd en weer open.
vind maar eens meisje zonder problemenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:17 schreef HopelesslyForever het volgende:
Meisjes met problemen ... en nee mss sta ik er voorlopig niet echt meer open voor ...
Nee... kun je nagaanquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Deed zelfs de drank je niet denken van: "Ach...ik doe die arme jongen wel een pleziertje"
Niet jammer hoor, want dat vriendschappelijke was ook precies mijn insteek (...) in deze casusquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef Metro2005 het volgende:
Wel jammer CC maarja eigenlijk wist je de uitkomst van te voren natuurlijk.
Hoe vond je date het? Wilde hij wel meer of was had ie al vrij snel door dat het alleen vriendschappelijk was?
Heb je hem wel duidelijk gemaakt dat het alleen op vriendschappelijke basis is?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet jammer hoor, want dat vriendschappelijke was ook precies mijn insteek (...) in deze casus.
Hij vond het ook erg gezellig en ik kreeg niet de indruk dat hij er meer van verwachtte. Hij heeft me in ieder geval niet plat op de bek proberen te pakken oid.
Die kerel is waarschijnlijk geen mafkees. Als er niks is gebeurd en ze het gewoon gezellig hebben gehad...dan snapt hij vast wel dat het vriendschappelijk blijft.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb je hem wel duidelijk gemaakt dat het alleen op vriendschappelijke basis is?
Anders zit je dalijk iemand helemaal het hoofd op hol te maken voor niks![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:55 schreef Metro2005 het volgende:
oke, zoals je het nu beschrijft zou het zelfs voor mij duidelijk zijn
dat is wel een heel duidelijk signaal jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joh... ik heb zelfs over politiek gepraat... als dat geen major turn off is...
Toen MissMSX met mij over de VVD ging praten tijdens de singles meet...raakte ik in vuur en vlam hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dát wil wat zeggen.
Joh... ik heb zelfs over politiek gepraat... als dat geen major turn off is...
Dat lijkt mij dan ook. Ik dacht dat ik nog niet goed wakker was vanochtend, maar niet dus.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:04 schreef Copycat het volgende:
Niets inhoudelijks in ieder geval Sabrina. Anders had ik 'm wel laten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |