abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:17:29 #151
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_27145866
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:26 schreef melismay het volgende:

[..]

Oe! Op Star Wars of op 1 van die meisjes die er veel meer vanaf wist dan jij?
wat denk je nou zelf!
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:25:24 #152
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27146104
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:06 schreef thabit het volgende:

[..]

En geweggeefschaakt worden, wat is daar de status van?
Als je 3e bent geworden op het WK, gaan ze zo voor je uit de kleren

Maar dit is natuurlijk allemaal offtopic.
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:26:45 #153
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_27146151
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:25 schreef Christine het volgende:

[..]

Als je 3e bent geworden op het WK, gaan ze zo voor je uit de kleren

Maar dit is natuurlijk allemaal offtopic.
seriously, verander die sig eens
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:36:02 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27146447
Seriously... kappen met dat off topic nonsens gereutel .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27147255
Maar even serieus.......
Ik heb het idee dat de meeste (onvrijwillige) singles hier een stelletje angsthazen zijn als het op versieren aankomt
Waar zijn jullie nou bang voor? Dat de persoon in kwestie je opeet, of dat de hele wereld in een kringetje om je heen gaat staan om je eens flink uit te lachen als je een blauwtje loopt?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_27147298
Bang voor zichzelf Thisbe. Denk ik.
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:02:29 #157
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27147415
Bang om gekwetst te worden misschien?
pi_27147498
Ja bang omgekwetst te worden speelt bij mij wel erg mee.
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:06:41 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27147573
Maar dat is toch hartstikke zonde, want door angst gedreven loop je ook hele leuke dingen mis.
Je kunt altijd wel gaan zitten voordat je valt, maar of je leven daar voller en interessanter van wordt is een heel ander verhaal.
En ga je een keer op je muil, ben je een illusie armer maar een ervaring rijker...
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:06:54 #160
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_27147581
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:58 schreef Thisbe het volgende:

Maar even serieus.......
Ik heb het idee dat de meeste (onvrijwillige) singles hier een stelletje angsthazen zijn als het op versieren aankomt
Ik vraag me af hoe je nu zo plotseling op dat idee gekomen bent.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:06:58 #161
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27147584
Bang voor afwijzing, bang om voor gek te staan.
Misschien zelfs bang om de controle over je eigen gevoel uit handen te geven.

[ Bericht 46% gewijzigd door Metro2005 op 19-05-2005 13:12:08 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_27147591
quote:
Maar even serieus.......
Waar zijn jullie nou bang voor? Dat de persoon in kwestie je opeet, of dat de hele wereld in een kringetje om je heen gaat staan om je eens flink uit te lachen als je een blauwtje loopt?
Weinig kandidaten in het vizier en het dus niet willen verprutsen bij datgene wat toevallig binnen het blikveld valt.
pi_27147608
gekwetst ? omdat je afgewezen bent ?

die schrik ben ik al voorbij, al te veel afgewezen geweest in mijn leven
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27147620
T moet je allemaal toch geen reet kunnen schelen. Je moet je niet láten kwetsen. Gewoon doen.
pi_27147622
Juist Cc.
Zie het als een uitdaging, in plaats van een mogelijke teleurstelling.
pi_27147677
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:07 schreef thabit het volgende:

[..]

Weinig kandidaten in het vizier en het dus niet willen verprutsen bij datgene wat toevallig binnen het blikveld valt.
Ja het is ook zo, dat als ik iemand leuk vind dat ik dan geen oog hebt voor iemand anders. Heel verkeerd natuurlijk.
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:10:32 #167
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_27147701
quote:
Maar even serieus.......
Ik heb er zelf vroeger wel ervaring mee gehad. En het is inderdaad wle een beetje een paranoide gedachte. Vaak houd het zich in groepjes ook in stand.

Bovendien wachten veel mensen toch liever af tot een moment dat ze het beste lijkt om terug te slaan. Immers is de manier en het moment ook een grote factor. In die gevallen neem je jezelf voor het te doen maar komt het er toch niet van.

Vaka heb je dan ok wel het idee dat iemand die je aanspreekt daar eigenlijk niet op zit te wachten. Een foute gedachte inderdaad. Maar een die lastig is uit te bannen.
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:16:00 #168
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27147892
Thabit, heb jij eigenlijk nog wat van je date gehoord?
pi_27147924
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:09 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ja het is ook zo, dat als ik iemand leuk vind dat ik dan geen oog hebt voor iemand anders. Heel verkeerd natuurlijk.
heel verkeerd inderdaad ...

ik denk dat ik ook redelijk lang single ben gebleven door weken, maanden, jaren ... energie te steken in jongens die me niet zagen staan, en dat eigenlijk ook wel te kennen hadden gegeven . De aanhouder wint niet altijd, heb ik toen geleerd

altijd ogen open houden voor anderen, hoe moeilijk en tegennatuurlijk dat ook kan zijn ...
pi_27147961
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:06 schreef Copycat het volgende:
Maar dat is toch hartstikke zonde, want door angst gedreven loop je ook hele leuke dingen mis.
Je kunt altijd wel gaan zitten voordat je valt, maar of je leven daar voller en interessanter van wordt is een heel ander verhaal.
En ga je een keer op je muil, ben je een illusie armer maar een ervaring rijker...
Ja idd! Overigens is het bij mij vaker goed gegaan, dan verkeerd.. Maar dan nog, na een blauwtje weet je tenminste zeker dat de persoon in kwestie je niet wilt.
Het is toch zo dat je vaker spijt hebt van iets dat je NIET hebt gedaan, dan van iets wat je wel hebt gedaan maar dat verkeerd afgelopen is?

En nog wat: mensen die je gaan uitlachen na een blauwtje, daar heb je toch vette schijt aan?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_27147990
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:16 schreef Christine het volgende:
Thabit, heb jij eigenlijk nog wat van je date gehoord?
Ja, ze heeft vanmorgen een mailtje teruggestuurd. .
pi_27148365
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:17 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Ja idd! Overigens is het bij mij vaker goed gegaan, dan verkeerd.. Maar dan nog, na een blauwtje weet je tenminste zeker dat de persoon in kwestie je niet wilt.
Het is toch zo dat je vaker spijt hebt van iets dat je NIET hebt gedaan, dan van iets wat je wel hebt gedaan maar dat verkeerd afgelopen is?

En nog wat: mensen die je gaan uitlachen na een blauwtje, daar heb je toch vette schijt aan?
Je hebt wel gelijk...maar jij bent een meisje. Die hoeven nauwelijks wat te doen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:32:59 #173
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27148526
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:28 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk...maar jij bent een meisje. Die hoeven nauwelijks wat te doen
Ja wat is dat toch? Ik ervaar het echt niet zo dat ik als meisje niks hoef te doen. Ben ik dan lelijk of stom? Of draag ik dan niet genoeg blote kleren ofzo, weet ik veel... Maar waarom is t altijd zo dat iedereen zegt, als meisje hoef je er zo weinig voor te doen?
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:34:27 #174
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27148581
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:32 schreef melismay het volgende:

[..]

Ja wat is dat toch? Ik ervaar het echt niet zo dat ik als meisje niks hoef te doen. Ben ik dan lelijk of stom? Of draag ik dan niet genoeg blote kleren ofzo, weet ik veel... Maar waarom is t altijd zo dat iedereen zegt, als meisje hoef je er zo weinig voor te doen?
Omdat meisjes normaal gesproken versierd worden en jongens moeten versieren?
Gewoon een shirtje oid aantrekken die iets te laag is uitgesneden en gegarandeerd dat de mannen op je afvliegen.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_27148607
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:32 schreef melismay het volgende:

[..]

Ik zie het idd vaker hier voorbij komen, maar ik ervaar het ook niet zo hoor.
pi_27148634
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:34 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Omdat meisjes normaal gesproken versierd worden en jongens moeten versieren?
Gewoon een shirtje oid aantrekken die iets te laag is uitgesneden en gegarandeerd dat de mannen op je afvliegen.
Oh is dat het.
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:38:57 #177
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27148773
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:35 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Oh is dat het.
dat is de eerste stap ja.
Vervolgens moet je er ook nog open voor staan en hints van mannen snappen.
en uiteindelijk
pi_27148826
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:35 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik zie het idd vaker hier voorbij komen, maar ik ervaar het ook niet zo hoor.
zelfs al heb ik een relatie, ik heb het ook nooit zo ervaren ...

en in mijn vriendenkring zie ik ook veel twintigermeisjes die er best goed uitzien, maar waar de jongens nu ook niet bepaald achterlopen ...
pi_27148935
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:39 schreef petitlapin het volgende:

[..]

zelfs al heb ik een relatie, ik heb het ook nooit zo ervaren ...

en in mijn vriendenkring zie ik ook veel twintigermeisjes die er best goed uitzien, maar waar de jongens nu ook niet bepaald achterlopen ...
Misschien durven ze niet omdat jij erbij zit Jij blaft die arrogante Nederlanders toch af.
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:45:09 #180
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27149042
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:42 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Misschien durven ze niet omdat jij erbij zit Jij blaft die arrogante Nederlanders toch af.

jullie kunnen het wel goed vinden he
pi_27149043
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:42 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

ik woon in belgië, dus nederlanders zie ik zelden

maar ik vind het echt verkeerd om te stellen dat het voor een meisje zoveel gemakkelijker is. Voor de sex, okay, je moet maar drie minuten aan een straathoek gaan staan met een bordje ' IK WIL SEX' en er zullen wel kandidaten zijn... maar voor een relatie , neen, dan is het voor beide geslachten hetzelfde. Een jongen wordt niet sneller verliefd op een meid als omgekeerd, denk ik ...
pi_27149170
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:45 schreef petitlapin het volgende:
maar ik vind het echt verkeerd om te stellen dat het voor een meisje zoveel gemakkelijker is. Voor de sex, okay, je moet maar drie minuten aan een straathoek gaan staan met een bordje ' IK WIL SEX' en er zullen wel kandidaten zijn... maar voor een relatie , neen, dan is het voor beide geslachten hetzelfde. Een jongen wordt niet sneller verliefd op een meid als omgekeerd, denk ik ...
Het is voor een meisje écht veel gemakkelijker. Niet om verliefd te raken, maar áls ze verliefd zijn kunnen ze veel makkelijker een relatie krijgen als ze dat willen. Jongens verleiden is nou eenmaal makkelijker dan andersom...over het algemeen.
pi_27149264
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:48 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Het is voor een meisje écht veel gemakkelijker. Niet om verliefd te raken, maar áls ze verliefd zijn kunnen ze veel makkelijker een relatie krijgen als ze dat willen. Jongens verleiden is nou eenmaal makkelijker dan andersom...over het algemeen.
jongens verleiden voor sex is een makkie

voor een relatie is het niet zo'n makkie
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:51:36 #184
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27149279
quote:

[..]

Dat idee heb ik ook wel. Mannen zijn wat dat betreft een stuk simpeler te verleiden dan vrouwen.
(of vrouwen houden het beter verborgen, dat kan ook nog )
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:52:08 #185
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27149293
quote:

[..]

Dat is inderdaad lekker gegeneraliseerd. Ik ben wel vaker verliefd geweest en ik heb nog nooit de jongen gekregen die ik wilde. Dan ga ik toch zeker denken dat er dan wat mis is met mij als jij denkt dat 't zo makkelijk gaat....

Ach ja, zit niet voor niks in therapie
-
pi_27149330
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:52 schreef melismay het volgende:

[..]

Dat is inderdaad lekker gegeneraliseerd. Ik ben wel vaker verliefd geweest en ik heb nog nooit de jongen gekregen die ik wilde. Dan ga ik toch zeker denken dat er dan wat mis is met mij als jij denkt dat 't zo makkelijk gaat....

Ach ja, zit niet voor niks in therapie
Het wordt wel een beetje de jongens tegen de meisjes, want ik ben het met petitpalin en Melis eens.
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:54:10 #187
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27149359
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:52 schreef melismay het volgende:
Dat is inderdaad lekker gegeneraliseerd. Ik ben wel vaker verliefd geweest en ik heb nog nooit de jongen gekregen die ik wilde.
Same here
En ik krijg de jongens achter me aan die ik zelf niet zie zitten

Als vrouw krijg je idd wel sneller en gemakkelijker seks dan als man denk ik.
pi_27149370
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:51 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook wel. Mannen zijn wat dat betreft een stuk simpeler te verleiden dan vrouwen.
(of vrouwen houden het beter verborgen, dat kan ook nog )
ok, jouw huidige vriendin heeft je 'verleid'

ben je verliefd => neen, is het voor haar gemakkelijker om jou verliefd te krijgen omdat ze een meid is => neen

zeg nu nog eens dat venten gemakkelijk zijn ...
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:54:41 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27149380
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:51 schreef petitlapin het volgende:
jongens verleiden voor sex is een makkie

voor een relatie is het niet zo'n makkie
Dat denk ik ook.
Wat het relatievlak betreft is het volgens mij niet zo dat het voor de ene sekse makkelijker is dan voor de andere.
Gewoon seks is een ander verhaal, daar kom je als ongebonden vrouw makkelijker aan dan als ongebonden man (zonder te betalen, uiteraard) .
pi_27149514
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.
Wat het relatievlak betreft is het volgens mij niet zo dat het voor de ene sekse makkelijker is dan voor de andere.
Gewoon seks is een ander verhaal, daar kom je als ongebonden vrouw makkelijker aan dan als ongebonden man (zonder te betalen, uiteraard) .
Hoeveel relaties vloeien voort uit seks? Nog best wat lijkt me?
pi_27149607
en zelfs voor sex is het dan nog niet zo dat je echt diegene die JIJ wil in je bed kunt krijgen, want wat als het subject van je liefde bezet is ?

buiten de instincten van de man is er nog een koude harde wereld, hoe noemt die nederlandse dichter nu weer , damn , mijn vriend heeft me die zinnen geleerd

"want tussen droom en daad. staan wetten in den weg en praktische bezwaren..."

it ain't all that simple ...
  donderdag 19 mei 2005 @ 14:05:49 #192
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27149813
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:54 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ok, jouw huidige vriendin heeft je 'verleid'

ben je verliefd => neen, is het voor haar gemakkelijker om jou verliefd te krijgen omdat ze een meid is => neen

zeg nu nog eens dat venten gemakkelijk zijn ...
dat is inderdaad ook weer waar.
pi_27149827
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:00 schreef petitlapin het volgende:
en zelfs voor sex is het dan nog niet zo dat je echt diegene die JIJ wil in je bed kunt krijgen, want wat als het subject van je liefde bezet is ?
Het zou ook gek zijn als élke vrouw élke man in bed zou kunnen krijgen, dan worden jullie nog arroganter
pi_27149900
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:05 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

dat is inderdaad ook weer waar.
sorry voor het ondermijnen van die stelling waar je zo rotsvast in geloofde
  donderdag 19 mei 2005 @ 14:13:17 #195
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27150095
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:

[..]

sorry voor het ondermijnen van die stelling waar je zo rotsvast in geloofde
zo rotsvast geloofde ik dat niet, maar het leek me eerlijk gezegd gewoon erg logisch.
pi_27150130
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:06 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Het zou ook gek zijn als élke vrouw élke man in bed zou kunnen krijgen, dan worden jullie nog arroganter
ok, maar wat blijft er nu eigenlijk nog over van de stelling ?
  donderdag 19 mei 2005 @ 14:15:36 #197
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27150164
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:57 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Hoeveel relaties vloeien voort uit seks? Nog best wat lijkt me?
Ah is dat t! En ik met mijn principes, misschien moet ik dat dan maar gewoon doen en hopen dat t werkt... Staat dat aanbod van je nog steeds??
-
pi_27150260
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:14 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ok, maar wat blijft er nu eigenlijk nog over van de stelling ?
Het is en blijft makkelijker voor vrouwen om mannen te verleiden dan andersom. Dus ook voor relaties en dergelijke. Het gaat dus niet altijd op. De stelling blijft
pi_27150530
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:18 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Het is en blijft makkelijker voor vrouwen om mannen te verleiden dan andersom. Dus ook voor relaties en dergelijke. Het gaat dus niet altijd op. De stelling blijft
jij zat toch ook in de situatie dat je ex veel meer voor je voelde dan omgekeerd ... en bij metro ook al ...

en ik heb ontelbare keren in die situatie gezeten , tot mijn 21ste constant verliefd op mannen die nog geen poot naar me wilden uitsteken

je zou je slecht voelen bij zo'n stelling als single meisje ... en mijn vriend heeft dan ook nog eens veel meer chicks versierd dan mij voor onze relatie.

single dames hier, en dames die vinden dat ze precies nooit goed in de markt hebben gelegen ( zoals mij ), wat doen wij verkeerd ???????
  donderdag 19 mei 2005 @ 14:27:09 #200
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_27150567
Mwa ik denk dat het voor vrouwen zeker makkelijker is om iemand te krijgen.
Maar de ware zal net zo moeilijk zijn, zo niet moeilijker.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')