Ik heb al ruim vijf jaar zachte lenzen en heb ze zo af en toe ook aan tijdens het slapen (als ik in slaap val als ik in bed tv kijk of als ik ergens blijf slapen zonder dat ik dat vantevoren wist ofzo) en ik heb nergens last van!quote:Op woensdag 12 september 2007 14:09 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet doen![]()
Tenzij je de speciale versie hebt natuurlijk.
Met harde lenzen kun je ook slapen, maar dan heb je daarna wel een beetje droge ogen![]()
En dat wordt ook niet aangeraden
Ik heb ook gehoord dat harde beter zijn dan zachte. Maar goed.quote:Op maandag 24 september 2007 18:33 schreef lincelot het volgende:
zachte lenzen zijn niet ongezond voor je ogen
Kijk daar zit ik dus ook aan te denken om daglenzen te nemen...quote:Op zondag 16 september 2007 19:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb (zachte) daglenzen. Heerlijk is dat om die krengen gewoon 's avonds uit te doen en weg te gooien. Geen gepruts, geen gedoe. Bovendien, mocht je eens een lens kwijtraken... boeiend, heb nog een doos vol!
Je kunt harde lenzen nemen, en zachte lenzen met sporten. Doen best veel mensen, zodat je na het sporten die lenzen gewoon wegpleurt.quote:Op maandag 24 september 2007 19:48 schreef Mar0988 het volgende:
Ik overweeg ook om lenzen te nemen voor het sporten. Ik vraag me af of harde lenzen wel goed zijn... Want ik krijg nogal wel eens soms zand over mij heen, ik hockey dus op een kunstgrasveld. Hebben jullie tips?
Ik draag het liefst bril als ik niet sport en het liefst lenzen als ik wel sport. I.v.m. regen en gezichtsveld vind ik dat mijn bril mij daarin belemmert om 100% te kunnen gaan. Toch vraag ik wel even aan mijn opticien welk optie het best is voor mij, hard of zacht en 1daagse lenzen of meerdaagse lenzen. Of niksquote:Op maandag 24 september 2007 20:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Je kunt harde lenzen nemen, en zachte lenzen met sporten. Doen best veel mensen, zodat je na het sporten die lenzen gewoon wegpleurt.
Maar als je ze alleen voor het sporten neemt, zou ik denk ik zachte nemen. Ik heb harde maar ik sport altijd in binnen (volleybal).
ja, lees het artikel nou maar.quote:Op maandag 24 september 2007 18:33 schreef lincelot het volgende:
zachte lenzen zijn niet ongezond voor je ogen
www.lensexpress.nlquote:Op maandag 24 september 2007 19:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Kijk daar zit ik dus ook aan te denken om daglenzen te nemen...
mag ik vragen wat jij kwijt bent per half jaar en bij welke opticien?![]()
O net zoals sigaretten al afgekeurd zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:15 schreef Nashje het volgende:
Altijd dat gezeik over zachte lenzen zijn slechter dan harde lenzen. Als die dingen echt zo ongezond waren zouden ze allang zijn afgekeurd.
En McDonalds voerquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:35 schreef Alcarin het volgende:
[..]
En McDonalds voer![]()
Nee, ongezond zijn ze niet, maar zachte lenzen zijn niet de meest duurzame keuze. Ik ken een stuk of 5 mensen die door zachte lenzen nooit meer lenzen mogen dragen. Over harde lenzen heb ik dat verhaal nog nooit gehoord.
Exactly.quote:
Nee, maar horeca wordt dus langzamerhand wel rookvrij. En die hele actie "roken is dodelijk" zegt wel genoeg. Heb nog nooit een doosje zachte lenzen gehad waarop stond "zachte lenzen zijn ongezond"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O net zoals sigaretten al afgekeurd zijn
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
-cut-
Heb nog nooit een doosje zachte lenzen gehad waarop stond "zachte lenzen zijn ongezond".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |