Ik heb nog even getwijfeld of ik het wel op Fok! zou zetten, voor je het weet gaat er een cabaretier aan de haal met je verhaal...quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:39 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Murray, wat een verhaal! Quel inspiration!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:42 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik heb nog even getwijfeld of ik het wel op Fok! zou zetten, voor je het weet gaat er een cabaretier aan de haal met je verhaal...
Ja, of een reclamebureau die een caissière dan 'Tina, was kosten die Kondome?' om laat roepen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:42 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik heb nog even getwijfeld of ik het wel op Fok! zou zetten, voor je het weet gaat er een cabaretier aan de haal met je verhaal...
Ah, kom ik weer met mijn spuit 11 post.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:43 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
ja, Murray heeft begin jaren negentig goed naar die reclame met hetzelfde verhaal gekekenblijft leuk
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, of een reclamebureau die een caissière dan 'Tina, was kosten die Kondome?' om laat roepen.
schandalig. zomaar in het openbaarquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:29 schreef rompompom het volgende:
[afbeelding]
"Er gaat niks boven een koude tosti op de vroege ochtend"
Ja maar... ik voelde 'm toch echt van me pols glijden zojuist...quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:11 schreef cerror het volgende:
Sorry, ik kan je polsbandje echt niet vinden schat.
Dat plaatjequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:29 schreef rompompom het volgende:
[afbeelding]
"Er gaat niks boven een koude tosti op de vroege ochtend"
Nee, lip op lipquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:30 schreef iamredleader het volgende:
@Rompompom:
Ik dacht dat mond-op-mond beademing zo hoorde...
Mijn vriend kwijlt nogal.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:37 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Er kan vandaag een plaatselijke bui vallen.
wat is daar voor spannends verwijdert links onder in de hoek?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:37 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Er kan vandaag een plaatselijke bui vallen.
Een arm die die benen wijd houdquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:42 schreef beertema het volgende:
[..]
wat is daar voor spannends verwijdert links onder in de hoek?
Hi-la-risch.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:08 schreef vliegfiets het volgende:
[afbeelding]
de man druk de arm van zn moeder naar beneden en zecht. Hitler is al jaren dood.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |