Dat nam ik eerst ook aan, maar die BillGates heeft een heel andere stijl van posten dan Kasta.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook al mijn kloons dezelfde avatar gegeven. Dan weet je tenminste met wie je te maken hebt.
Of zou BillGates een kloon van Kasta zijn
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:53 schreef MouseOver het volgende:
Kun je de refreshverhoudingen misschien gewoon omdraaien?
Misschien heeft Kasta juist daarom wel een kloon gemaakt ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat nam ik eerst ook aan, maar die BillGates heeft een heel andere stijl van posten dan Kasta.
Gemeen hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dan kun je dat aanraken ook wel vergeten![]()
Het referendum is niet bindend.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik ga er wel van uit dat je je zult houden aan de uitslag van de volksraadpleging hè !
Die is allang terug joh.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:05 schreef SteveBallmer het volgende:
Die hond moet terug.
Nu die lelijke spast nog weg.quote:
Het lijkt er wel op hè?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:28 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zit jij nou tegen mensen te verkondigen dat ze mij moeten gaan blokkeren?![]()
Gewoon goed kijken. Dan zie je Augie vanzelf voorbijflitsen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Is dit nou nog steeds aan de gang?
En waar blijft die godvergeten hond!???
Luister, ik nu gewoon weer TV kijken en als ik terugkom staat Augie vast op zijn plek zonder homos er tussendoor en met 5 ballen in zijn bek.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:26 schreef Biancavia het volgende:
Gewoon goed kijken. Dan zie je Augie vanzelf voorbijflitsen.
Nee.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Luister, ik nu gewoon weer TV kijken en als ik terugkom staat Augie vast op zijn plek zonder homos er tussendoor en met 5 ballen in zijn bek.
Dan zal ik verder doen alsof er niks aan de hand is. Okay?
Volgens mij heeft Keith 5 VIJF!!! ballen in zijn bek!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:47 schreef MouseOver het volgende:
Kijk uit! Keith is door dit soort geflikker geworden zoals hij nu is
quote:
bron: http://www.zaans-industri(...)/overige_pubs_1.htmlquote:[quote]De vliegende tering was een dodelijk verlopende longontsteking bij iemand die met tuberculose was besmet.
Keith stopte wel meer in z'n bek, daarom ziet hij er nu zo uitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:47 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Keith 5 VIJF!!! ballen in zijn bek!
Snel. open een topic in FB!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:49 schreef MouseOver het volgende:
[..]
[..]
bron: http://www.zaans-industri(...)/overige_pubs_1.html
Ik vind het zelf ook nogal behoorlijk irritant. Ik zet gewoon het eerste compromis weer terug.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:02 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je vraagt er toch echt zelf om hè, de Esc knop. Dan stopt ie tenminste met knipperen.
Ik weet goftedomme niet eens wie jij bent en dan zou ik voor jou Augie terug moeten gaan zetten!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:08 schreef Bob-B het volgende:
En nu krijg ik er epileptie van! Men kappe nou bianca, ik wil het hondje trug. En niet die griezel![]()
Waar is optie 5, 90% augie en 10% keith?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:20 schreef Biancavia het volgende:
Compromis 1:
[afbeelding]
Deze heeft mijn persoonlijke voorkeur.
Compromis 2:
[afbeelding]
Augie is duidelijk te zien, maar de nadruk blijft op Keith liggen.
Compromis 3:
[afbeelding]
Keith met VIJF!!! ballen in zijn bek.
Compromis 4:
[afbeelding]
Conflictstijl.
Persoonlijk krijg ik er hoofdpijn van.![]()
Keith versus Augie
» Compromis 1.
» Compromis 2.
» Compromis 3.
» Compromis 4.
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ondankbare hond!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:23 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Waar is optie 5, 90% augie en 10% keith?
Wat nou hond! Daar is het juist om begonnen trut!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ondankbare hond!
Wees blij dat ik überhaupt nog een compromis wìl sluiten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |