Moet je zoveel teruglezen hequote:Op woensdag 18 mei 2005 14:44 schreef Suijk het volgende:
Post eens niet zo veel!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:53 schreef appelsientje het volgende:
trouwens weet je wie ik net tegen kwam...
Martin Gaus![]()
Nee dat nog net niet....quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Had ie z'n tong uit z'n bek hangen?
Ik heb het probleem dat de begeleider van het bedrijf geen tijd heeft en die van school ziek is....lekker in deze periode van mijn afstuderenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:50 schreef appelsientje het volgende:
Niemand die mijn werk kan geven is er.. en ik kan ook niet verder met iets.. want wat ik moest doen is klaar...
Het levende bos ofzo. Voor groep 3 en 4 kinderen is ie. Ongetwijfeld erg spannend, dus ik weet niet of ik alles durf te kijken.quote:
lijkt me heel eng jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het levende bos ofzo. Voor groep 3 en 4 kinderen is ie. Ongetwijfeld erg spannend, dus ik weet niet of ik alles durf te kijken.
Stage lopen is echt zo kut gewoon.. bijna niemand kijkt naar jou om.. maar je moet wel van alles inleveren enz...quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb het probleem dat de begeleider van het bedrijf geen tijd heeft en die van school ziek is....lekker in deze periode van mijn afstuderen
Dan moet je er wat meer achteraan zitten he.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Stage lopen is echt zo kut gewoon.. bijna niemand kijkt naar jou om.. maar je moet wel van alles inleveren enz...
Ik moest een plan van aanpak doorsturen naar school.. dat MOEST voor het weekend gebeuren... nog steeds niks gehoord... en hij zou het meteen door kijken...
*zucht*
Kijk en daar komt het grootste probleem die man is dus telefonisch niet bereikbaar... toen ik bij mijn vorige bedrijf gekicked werd.. moest ik hem ook bellen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan moet je er wat meer achteraan zitten he.En mailen werkt niet zo goed, bellen gaat sneller.
Dan is het gewoon een kluns en totaal ongeschikt voor zijn taak. Dit zou echt niet mogen gebeuren, zeker niet als je afstuderen er van afhangt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk en daar komt het grootste probleem die man is dus telefonisch niet bereikbaar... toen ik bij mijn vorige bedrijf gekicked werd.. moest ik hem ook bellen...
Hij's bijna nooit op school.. bij school weten ze ook nooit wanneer die er nu wel of niet is... en thuis is hij niet te bereiken... hij is ook nooit thuis maar meestal bij zijn vriendin en daar heeft dus niemand het telefoonnummer van...
Ik wil er wel achter aan zitten.. maar dat lukt dus niet
Dat klopt.. ze zijn volgens mij ook bezig hem weg te werken bij school.... mede wegens bovengenoemde.. maar goed ik zit nog aan de man vast.. ik heb al gekeken naar andere leraren.. .maar die zaten vol.. en om nu te gaan klagen.. hij is wel de gene die mij op het eind moet beoordelen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een kluns en totaal ongeschikt voor zijn taak. Dit zou echt niet mogen gebeuren, zeker niet als je afstuderen er van afhangt.
je herkent hetquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:41 schreef Lionheaad het volgende:
naar school bellen....notitie laten afgeven....
volgende dag....zelfde liedje......
en steeds vragen naar de naam van degene die je aan de lijn hebt....
Heb je maar één beoordelaar? Als student heb je ook het recht om een soort van 'second opinion' aan te vragen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat klopt.. ze zijn volgens mij ook bezig hem weg te werken bij school.... mede wegens bovengenoemde.. maar goed ik zit nog aan de man vast.. ik heb al gekeken naar andere leraren.. .maar die zaten vol.. en om nu te gaan klagen.. hij is wel de gene die mij op het eind moet beoordelen...
Waar jij bij zit? Ranzig!quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehehe zit nu bij Bloemsj en die wil dr haar laten verven...
Ik lach me ziek
quote:
Haha, als je dat al ranzig vindt, MM...quote:
Wit met een rode baan in het midden?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehehe zit nu bij Bloemsj en die wil dr haar laten verven...
Ik lach me ziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |