volgens mij moet ze daar persoonlijk met haar ambtenaren een definitief oordeel over vellen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dan moet Rita alle gevallen persoonlijk afhandelen?
Laten we dan een vergelijking gaan maken met Mia Audina, waarom zij wel en Kalou niet?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
En de vergelijking met Maxima loopt helemaal mank. Nu gewoon een strenger asielbeleid en dergelijke en even geen uitzonderingen.
Zij is toch getrouwd met een Nederlander?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Laten we dan een vergelijking gaan maken met Mia Audina, waarom zij wel en Kalou niet?
* Spideyman gaat er ook bijzitten en deelt Tong80 vlaggetjes uitquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bier, lekker![]()
* appelsientje gaat er ook bij zitten.
idd net als Laroupe. Dus Kalou moet maar met een Nederlandse trouwen, misschien leuk voor Blümchenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zij is toch getrouwd met een Nederlander?
Nou en?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zij is toch getrouwd met een Nederlander?
Na 1 jaar werd ze genaturaliseerd, een versnelde procedure dusquote:Naturalisatie is aan een aantal voorwaarden verbonden. De belangrijkste is dat een vreemdeling tenminste vijf jaar in Nederland moet hebben verbleven, of drie jaar, als hij is getrouwd of samenwoont met een Nederlander. Daarnaast gelden onder meer voorwaarden ten aanzien van de leeftijd, de openbare orde, de mate van inburgering in de Nederlandse samenleving en de verblijfstitel op het moment van aanvragen.
Vind ik niet anders. Bondscoaches geven aan dat ze graag van zijn diensten gebruik maken, dan zal hij vast wel een of andere meerwaarde hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:26 schreef rubbereend het volgende:
Margoed Mia behoord tot de top 5 van de wereld dat is wel wat anders dan Kalou natuurlijk.
Geen last van.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:27 schreef Vom het volgende:
Is het forum bij jullie vandaag ook wat trager?
tof.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
*Spideyman gaat er ook bijzitten en deelt Tong80 vlaggetjes uit![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
tof.....
* Lionheaad zijn Tong80 voorbind tong omdoet
Moet je zoveel teruglezen hequote:Op woensdag 18 mei 2005 14:44 schreef Suijk het volgende:
Post eens niet zo veel!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:53 schreef appelsientje het volgende:
trouwens weet je wie ik net tegen kwam...
Martin Gaus![]()
Nee dat nog net niet....quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Had ie z'n tong uit z'n bek hangen?
Ik heb het probleem dat de begeleider van het bedrijf geen tijd heeft en die van school ziek is....lekker in deze periode van mijn afstuderenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:50 schreef appelsientje het volgende:
Niemand die mijn werk kan geven is er.. en ik kan ook niet verder met iets.. want wat ik moest doen is klaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |