Moet je het VoriGe topic ff doorlezenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wat was er met hem dan
heb ik wat gemist
Maar ik herken het wel....quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
een vrouw in een schoenen winkel![]()
I know
Is dat een aanbieding, of heb je iemand kwaad gemaakt?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:55 schreef JaWi het volgende:
Ah, ik krijg op msn pepperspray aangeboden.
Ja ik lees het geweldigquote:
quote:knasloos adt is nu al zkeer ;d
Absintquote:wdestijrd met fels abisnth
ze gaan beide voor de george best awardquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:01 schreef -Vaduz- het volgende:
VoreG imiteerde Vom gisteravond/nacht.
Ik stem voor VoreGquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ze gaan beide voor de george best award
je bent zelf ook zo'n vrouwman ?quote:
als je naar de afgelopen week kijkt wel, kijk je naar het afgelopen jaar denk ik toch dat Vom een goede kandidaat is.quote:
Aanbiedingquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is dat een aanbieding, of heb je iemand kwaad gemaakt?
Je bent in ieder geval nog in staat achter een beeldscherm te zitten, dat is al heel watquote:
After the first glass you see things as you wish they were...quote:
Mijn langetermijn geheugen doet het niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je naar de afgelopen week kijkt wel, kijk je naar het afgelopen jaar denk ik toch dat Vom een goede kandidaat is.
Met VoreG als goede 2e, JaWi zou wel een brons kunnen pakken denk ik zo
Ik ben zo weer weg, hoop ik. Wat voor mijn examens doen ofzo...quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval nog in staat achter een beeldscherm te zitten, dat is al heel wat
De komende weken kom ik keihard terugquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je naar de afgelopen week kijkt wel, kijk je naar het afgelopen jaar denk ik toch dat Vom een goede kandidaat is.
Als die awards ergens in Juni worden vergeven dan heb ik nog heel wat examenfeestenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef Vom het volgende:
[..]
De komende weken kom ik keihard terug![]()
En ik zet op dinsdag na de training nooit m'n pc aan anders hadden ze die award al lang aan mij gegeven.
Pak ik toch nog een prijsquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
OMGquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben zo weer weg, hoop ik. Wat voor mijn examens doen ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |