Ach gossie tochquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het lukt mij al amper om in Amsterdam nog eens naar de kroeg te gaan, laat staan Groningen!
ik heb het zo zwaarquote:
Oh nice, ik zit bij Westerhaven...schuin tegenover de MacD en het stripmuseum.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Noorderhaven N.Z, vlakbij noorderplantsoen. Prima wonen
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:36 schreef JaWi het volgende:
Zo, ook even Kreta bestookt met sollicitatiemail.
Prima plekkie. Moet er vandaag nog heen trouwens, er moet weer geld gespendeerd worden bij de Mediamarkt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Oh nice, ik zit bij Westerhaven...schuin tegenover de MacD en het stripmuseum.
Omdat je daar van te voren een enorme smak geld voor nodig hebt en ze je reis niet betalen. En zoiets moet je langer doen dan pakweg 10 weken. Nee, het gaat Spanje of Griekenland wordenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waarom ga je niet werken en reizen in Australië ?
Mediamarkt is altijd leuk om rond te lopen..tenminste dat vind ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Prima plekkie. Moet er vandaag nog heen trouwens, er moet weer geld gespendeerd worden bij de Mediamarkt.
ik ook ik kan er soms wel een uur lopenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Mediamarkt is altijd leuk om rond te lopen..tenminste dat vind ik
Kga weer even aan de scriptie..
Ik begrijpquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Omdat je daar van te voren een enorme smak geld voor nodig hebt en ze je reis niet betalen. En zoiets moet je langer doen dan pakweg 10 weken. Nee, het gaat Spanje of Griekenland worden.
wromquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:43 schreef JaWi het volgende:
Mediamarkt kan ik me helemaal leegkopen, en ik krijg nog 25% korting ook.
Nu klink je net als een vrouwquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ook ik kan er soms wel een uur lopen
kijken kijken nie kopen
Waarquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik begrijp
Een vriend van me heeft ergens in Spanje gewerkt.. ik zal ff vragen of hij dat weer gaat doen.. en of er misschien nog plek is..
Ken iemand die daar werktquote:
een vrouw in een schoenen winkelquote:
Aangezien hij dacht dat hij van de Absinth gewonnen had, denk ik dat 'ie daar nog op terug zal moeten komen vandaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |