quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:10 schreef Lionheaad het volgende:
ik had deze:
[HOOLS] Het VBL-Café # 692: De aroma komt je tegemoet
al gemaakt.....
ik wou ook al zoiets toenquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:10 schreef Lionheaad het volgende:
ik had deze:
al gemaakt.....
zijn dat chocolade koekjes ?quote:
Nouquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:15 schreef Lionheaad het volgende:
hé, toffe usericon...
Wat was er loos?quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen!
Koffie graag, de mascotte heeft me de hele nacht wakker gehouden...
Lekkerquote:
Heeft Yeahinho voor me gemaakt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:15 schreef Lionheaad het volgende:
hé, toffe usericon...
Je stopt pas als het op is...quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker![]()
Als je daar eenmaal mee begint kan je ook niet stoppen met eten...
Ik las: 'de arena komt je tegemoet'quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:10 schreef Lionheaad het volgende:
ik had deze:
al gemaakt.....
Das schrikken.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik las: 'de arena komt je tegemoet'
Koffie lijkt mij dus wel noodzakelijk!
ik heel somsquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:39 schreef Suijk het volgende:
Ik heb vandaag meer zin in thee.
Niks bijzonders, de gebruikelijke tandpijn. Ze heeft er echt extreem veel last van, hopelijk nu een dezer dagen weer een kiesje erbij. Pff, wel ontzettend vermoeiend. Gelukkig voor jou ken ik niemand die er zoveel last van heeft als zij.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat was er loos?
Met Mateja hebben we maar heel weinig te stellen, vooral 's nachts niet
Hmmmm vervelend man.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Niks bijzonders, de gebruikelijke tandpijn. Ze heeft er echt extreem veel last van, hopelijk nu een dezer dagen weer een kiesje erbij. Pff, wel ontzettend vermoeiend. Gelukkig voor jou ken ik niemand die er zoveel last van heeft als zij.
Vervelend man! Hopelijk gaat het snel over.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Niks bijzonders, de gebruikelijke tandpijn. Ze heeft er echt extreem veel last van, hopelijk nu een dezer dagen weer een kiesje erbij. Pff, wel ontzettend vermoeiend. Gelukkig voor jou ken ik niemand die er zoveel last van heeft als zij.
aaaaauuuuwwwwwww....niets zo vervelend als pijn in je tanden, denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik lust geen koffie...
Doe mij maar thee, met een koekje erbij...
Kun je voor mij/Carmen een handtekening van onze Braziliaanse held ritselen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hmmmm vervelend man.
Mateja begint ook al een beetje last te krijgen, denk dat er ook tandjes gaan komen op korte termijn.
Hopelijk kan ik morgen een mooie foto van Mateja met Gomes of Alex posten
quote:
gezellig wat voor merk luiers gebruik jequote:
degene die in de aanbieding zijnquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
gezellig wat voor merk luiers gebruik je
*aansluit voor nuttige tipsquote:
altijd huggiesquote:
Ga m'n best doen voor jou en Carmenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kun je voor mij/Carmen een handtekening van onze Braziliaanse held ritselen?
de juiste maat, is ook best handigquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
gezellig wat voor merk luiers gebruik je
Ik ben tot nu toe ook erg tevreden over Pampers!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Huggies zijn kut. Ik zweer bij Pampers...
graag een rondje neemt op dit goede nieuws !quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:49 schreef Blumchen het volgende:terug enzo..
Hij zei dat het er goed en rustig uit zagover 2 weken de uitslag.. Maar ik ga er toch wel vanuit dat het goed is
![]()
* Blumchen geeft rondje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |