quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:10 schreef Lionheaad het volgende:
ik had deze:
[HOOLS] Het VBL-Café # 692: De aroma komt je tegemoet
al gemaakt.....
ik wou ook al zoiets toenquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:10 schreef Lionheaad het volgende:
ik had deze:
al gemaakt.....
zijn dat chocolade koekjes ?quote:
Nouquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:15 schreef Lionheaad het volgende:
hé, toffe usericon...
Wat was er loos?quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen!
Koffie graag, de mascotte heeft me de hele nacht wakker gehouden...
Lekkerquote:
Heeft Yeahinho voor me gemaakt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:15 schreef Lionheaad het volgende:
hé, toffe usericon...
Je stopt pas als het op is...quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker![]()
Als je daar eenmaal mee begint kan je ook niet stoppen met eten...
Ik las: 'de arena komt je tegemoet'quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:10 schreef Lionheaad het volgende:
ik had deze:
al gemaakt.....
Das schrikken.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik las: 'de arena komt je tegemoet'
Koffie lijkt mij dus wel noodzakelijk!
ik heel somsquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:39 schreef Suijk het volgende:
Ik heb vandaag meer zin in thee.
Niks bijzonders, de gebruikelijke tandpijn. Ze heeft er echt extreem veel last van, hopelijk nu een dezer dagen weer een kiesje erbij. Pff, wel ontzettend vermoeiend. Gelukkig voor jou ken ik niemand die er zoveel last van heeft als zij.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat was er loos?
Met Mateja hebben we maar heel weinig te stellen, vooral 's nachts niet
Hmmmm vervelend man.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Niks bijzonders, de gebruikelijke tandpijn. Ze heeft er echt extreem veel last van, hopelijk nu een dezer dagen weer een kiesje erbij. Pff, wel ontzettend vermoeiend. Gelukkig voor jou ken ik niemand die er zoveel last van heeft als zij.
Vervelend man! Hopelijk gaat het snel over.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Niks bijzonders, de gebruikelijke tandpijn. Ze heeft er echt extreem veel last van, hopelijk nu een dezer dagen weer een kiesje erbij. Pff, wel ontzettend vermoeiend. Gelukkig voor jou ken ik niemand die er zoveel last van heeft als zij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |