Ben je al lid van Fok!quote:
Omdat ik niet snapte wat hij bedoeldequote:
Jep nog zo'n 2 weekjes...quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maar het is dus de bedoeling dat we alles opsparen heb ik begrepen?
Ja maar, je quotte alleen tekst, niet degeen die het typte... dus geen idee waar het over gaatquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:45 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Omdat ik niet snapte wat hij bedoelde
en terechtquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maar het is dus de bedoeling dat we alles opsparen heb ik begrepen?
Maar het ging over de reacite boven me en die was van BBquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja maar, je quotte alleen tekst, niet degeen die het typte... dus geen idee waar het over gaat![]()
![]()
![]()
Whehe.... whateverquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:08 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar het ging over de reacite boven me en die was van BB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, we kunnen beter ophoudenquote:
351kquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:11 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Idd, we kunnen beter ophouden![]()
De slowchat neemt het topic over![]()
Nope, alleen wij, alleen heeft Got er lucht van gekregen, dus die moeten nu natuurlijk ook gaan mega pulsen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
Doen alle teams zo een mass pulse ofzo?
Hoe zijn ze dit toch te weten gekomen... We hebben nog zo geprobeerd om het geheim te houden...quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:19 schreef mcintosh het volgende:
Nope, alleen wij, alleen heeft Got er lucht van gekregen, dus die moeten nu natuurlijk ook gaan mega pulsen...
vage toellie,quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:02 schreef DaveMasteR het volgende:
Moet je dit zien--->http://whatpulse.org/stats/users/141708/<-----gelukkig is ie overleden!
zeer zeker niet want dan vormen we een soort band met GoT en dat moette we niet hebbe.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:31 schreef mcintosh het volgende:
Misschien moeten we em omdopen tot de "Holland-Megapuls"
66,666,666 keys and clicked 13,333,337 timesquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:02 schreef DaveMasteR het volgende:
Moet je dit zien--->http://whatpulse.org/stats/users/141708/<-----gelukkig is ie overleden!
En dan nu op de link bovenin zn profiel kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:02 schreef DaveMasteR het volgende:
Waar kun je zoiets vindenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:50 schreef ikke_ook het volgende:
plaatje maar weer een keer :
[afbeelding]
Bedankt. Het werkt hier niet, maar ik zie nu dat ik niet had aangevinkt dat dit bijgehouden moest wordenquote:
WOW, wat zal hij gebaalt hebben dat hij die 4 clicks teveel hadquote:66,666,666 keys and clicked 13,333,337 times in total
4 clicks teveelquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:25 schreef Zebbie het volgende:
[..]
WOW, wat zal hij gebaalt hebben dat hij die 4 clicks teveel had
Weet jij nou serieus niet wat leet is?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:25 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Das niet zo erg hoor, als ie maar weet wat ie met een vagina moetquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Weet jij nou serieus niet wat leet is?
[PI]quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:33 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Das niet zo erg hoor, als ie maar weet wat ie met een vagina moet
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:25 schreef Zebbie het volgende:
[..]
gebaalt ookquote:
zorg maar es dat je wat beter je best doet. in de 4e moet je nog genoeg verslagen typen. en natuurlijk veel fokken en msnen:P en ook nog met onnuttige zaken bezig houdenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zit nu sinds een uurtje of 2 op 13K keys ende 1.5K klikkerts.
viel me ook al op op het moment dat ik het poste, maar was aan de luie kantquote:
*mept zichzelf voor z'n hoofdquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Weet jij nou serieus niet wat leet is?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
viel me ook al op op het moment dat ik het postte, maar was aan de luie kant![]()
das toch slecht dan ga je heel je post opnieuw typen dat zijn weer meer clicks. dat heb ik gister ook gedaan bij een bericht ergens. moet je maar terug zoeken in dit topic. of in het vorige topic. de vaste mannen weet vast wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
viel me ook al op op het moment dat ik het poste, maar was aan de luie kant![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |