Lieve schat ik zit op school, zonder webcam dus oidquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:39 schreef sannydude het volgende:
[..]
fotoooo!!!!
![]()
![]()
En wat is er mis met de fysio dan
Kan je nog wel een foto laten makenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Lieve schat ik zit op school, zonder webcam dus oid![]()
Fysio..hij is pure evil heb ik gehoord
quote:
je bent je handen vergetenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:59 schreef GotC het volgende:
[afbeelding]
PhotoshopEn zo zie ik er ongeveer uit
Op het moment staat het dus op mijn pc op het werk (deze) op mijn laptop, van het werk.. en op mijn pc thuis...quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ligt eraan. Hier staan meerdere computers thuis, en op allen staat het geinstalleerd. Op mijn eigen pc draait hij altijd, op de andere pc's draait hij slechts als ik hem daar aanzet, hetgeen ik alleen doe als ik acher de computer zit (en lang niet altijd overigens).
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:44 schreef Jojogirl het volgende:
Gek he als iedereen zoveel mogelijk keys probeert te scoren.
Haal "#27095510" eens weg uit die link in je sig, anders denken mensen wtf gaat dat over.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:10 schreef B_BOY het volgende:
nou jongens ik ben ook weer geariveerd van school. en ik ga maar weer aan me scriptie werken. damn dat is boring. maarja wel keys hebest kansloos eigenlijk maar ik ga er weer tegenaan. wens me succes.
Nietusquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:45 schreef B_BOY het volgende:
verandert:P
I like tabbingquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:43 schreef QyRoZ het volgende:
bij mij nog geen 1 op 8. ik doe alles met het toetsenbord.
Nu wel...quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:49 schreef B_BOY het volgende:
toch??
Oja, dat 4/50 kan ook weg, tenzij je mensen op blz 4 wil krijgen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:49 schreef B_BOY het volgende:
toch??
Ja, ik wist niet zeker als het 4/50 was oid. dus ff terug kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:50 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Oja, dat 4/50 kan ook weg, tenzij je mensen op blz 4 wil krijgen.
Renesite, GMTA, jij edittert
Die's van AR, maar er was ook een reeks in ONZ. Ooit nog in gepost.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:00 schreef Zebbie het volgende:
Ben ik op google aan het zoeken onder de titel "slowchat"
kom ik ineens deze tegen:
http://www.nolius.nl/fok/hoezo.jpg
Is DAT Noliusquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:00 schreef Zebbie het volgende:
Ben ik op google aan het zoeken onder de titel "slowchat"
kom ik ineens deze tegen:
http://www.nolius.nl/fok/hoezo.jpg
Maar je komt ook weer steeds een stuk naar achter, omdat iedereen aan het sparen isquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef djkoelkast het volgende:
wat vinden jullie van mijn 1x in de maand pulse idee?
nog een keer voor wie het gemist heeft:
na deze megapulse voortaan elke 1e maandag van de maand wanneer de sirenes loeien pulsen
blijven de topics lekker lopen en krijg je elke maand een lekkere grote sprong
Dan hebben we meteen ook genoeg tijd om iedereen op de hoogte te stellen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:45 schreef mcintosh het volgende:
We moeten nu gewoon gaan sparen tot 31 december
quote:maar dat mensen die hun aanbrengen dan ook meetellen
quote:
Snap jij het welquote:
nee ik snap niet wat jij bedoeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |