ik kan niet slapen met al dat gerommeldebommel op jouw slaapkamerquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
ga is slapen jorryt
Deze is echt irritanter dan die opstaan bug... daar kun je nog eten tegenaan gooien.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:33 schreef GaRleC het volgende:
Ik heb nu ook al een paar keer dat gedoe gehad dat je halve hp in 1x wegvliegt en je dood gaat
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:44 schreef fs180 het volgende:
hoe krijg je up en wat moet je ermee dan?
Same herequote:Op donderdag 19 mei 2005 01:00 schreef Gabez het volgende:
Morgen weer keihard ranken (en ook naar school gaan :| )
Ja die heb ik ook gedaan en zuigt echt verschrikkelijk! In 30 minuten is ie goed te doen, desnoods neem je iemand mee die je kan helpen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
lvl 32 nu![]()
een vraagt, klopt het dat die klote quest van carrion (dat je 10 aqua captain moet killen binnen 10m, dan 15m en dan 30m) bijna niet te halen is...
de10m en de 15m zijn al gefailed en ik ben nog niet aan de 30m begonnen....
iemand advies hierover?
Vandaag niet, geen lessen waar ik iets aan heb, morgen weerquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:32 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gedaan en zuigt echt verschrikkelijk! In 30 minuten is ie goed te doen, desnoods neem je iemand mee die je kan helpen...
Je krijgt wel een wapen van m![]()
Jorryt
Gabez snel naar school anders krijg je![]()
Geven aan een dealer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
owja, items(ETC) .. zoals insect shells en black animal tail fur... , wtf kun je ermee als hawker behalve verkopen?
Ikke @ school atm .. dus nee.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:24 schreef Gabez het volgende:
Zijn jullie nu gewoon aan het levelen ? want ik kom er echt totaal niet in, er staat connecting to server en daar blijft het bij :S
Bij sommige unions kan je ook items krijgen die zeer geschikt zijn voor hawkers.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:05 schreef Gabez het volgende:
je moet even kijken bij quests op de site van rose zelf, daar zie je welke quests bij welke faction horen, bij elke faction krijg je ongeveer dezelfde beloningen, alleen de quests zijn een beetje verschillend, bij de een moet je moldies, bij de ander coal mine moldies enzo voorts....
Klinkt eerder als een firewall die aanstaat, want die van mij gaat ook bitchen als ik daar ben.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:24 schreef Gabez het volgende:
Zijn jullie nu gewoon aan het levelen ? want ik kom er echt totaal niet in, er staat connecting to server en daar blijft het bij :S
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:36 schreef Speedski het volgende:
Ben je al klaar met je Air Gun Dafan ?
4 dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:41 schreef DaFan het volgende:
Als je lvl 30 bent kan je ze in Junon uitzoekenElke hoek van de stad staat een union.
Het zal je t.z.t. wel terugbetalenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
nou goed, ik ben maar ij die junon order gegaan, hopelijk wordt het wat, anders heb ik 30000 zuly verneukt!
Geen probleemquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:06 schreef Speedski het volgende:
Bij deze:
Bedankt Dafan voor de Air Gun (2)
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:43 schreef DaFan het volgende:
[..]
Geen probleem
Zal ik vanavond of morgen ook even een maskje voor je craften![]()
Ik weet nog niet zeker of ik naar de kroeg ga, anders kan het over een uur of 2 wel, anders morgenmiddag of uiterlijk avond (brak zijn+werken).
Vanaf het begin ... bij de chief van adventure plains (mushroom quest)quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
hoe zit dat nou met die mainquest? waar enable je die?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:26 schreef Speedski het volgende:
Hehe ... volgens mij zullen Dafan en Gabez pas rond 2 uur vanmiddag uit hun nest rollen![]()
Hoe heb jij je skills verdeeld ??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 04:54 schreef DaFan het volgende:
Ben nu lvl 31...
Morgen kan ik gavere masks craften dus zal ik hier een lijstje posten.
Arms Mastery @ lvl 9. Combat Mastery @ lvl 7. Craft Mastery @ lvl 3. <-- Passivequote:
Waarom niet meer active skills? Voor maar weinig SP, kom je wel een eind verder.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
Arms Mastery @ lvl 9. Combat Mastery @ lvl 7. Craft Mastery @ lvl 3. <-- Passive
Intensity Weapon @ lvl 1. Zuly Bolt @ lvl 2. Clothing Craft @ lvl 1. < Active.
Op Clothing Craft lvl 2 kan ik Zorro en Persian maken, voor 13 Cloth en 1 Insect Wing.
Ow en verder gewoon CON:SEN 1:1
Kzit nu ook op de server, maar zal dr alleen maar zijn. Het feest gaat strakjes beginnenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:54 schreef Weizz het volgende:
Ik heb 5 uur geslapen ofzo... Er is niemand, behalve hutse en die ligt voor pampus op de Junon brug... MENSEN DIT IS TOCH GEEN INSTELLING!!!!
Ik moet craften gekkie.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:53 schreef Speedski het volgende:
[..]
Waarom niet meer active skills? Voor maar weinig SP, kom je wel een eind verder.
Ik krijg exp van craften.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:05 schreef Speedski het volgende:
[..]
Sneller EXP krijgen is altijd handig als je meer SP wilt.
Lijkt mij dat een eenmalige investering in een mighty shot of twin shot, waardoor je sneller poppetjes kan knallen, je meer EXP zullen opleveren dan alleen maar craften.quote:
True mallerd, maar als strakjes de exp line groter wordt en de verzamel quests steeds groter worden, dan moet je wel krachtigere poppetjes killen. Met craft skills alleen kill je iemand niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:23 schreef DaFan het volgende:
Ja denk het ook wel maar ik moet toch dingen craften voor de clan joh gekkie!
Yes Sir !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:13 schreef Weizz het volgende:
Zeg schatjes, ga elkaar anders ff bitchslappen. Ik heb de cash, zondag ben ik er weer, dus dan zal het wel lukken... Mocht het zaterdag al gaan moet iemand het maar ff voorschieten, ik hoor het wel. suc6
Zoals ??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:44 schreef fs180 het volgende:
lijkt me wel anders heel erg lullig voor de rest die andere dingen al gedaan hebben
3quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:43 schreef DaFan het volgende:
Ik heb nu 20 masks te koop staan voor 5000z per stuk, dus ik heb de cash vanavond ook wel
Ow ik zal er ff 2 voor jullie achterhouden trouwens
Hehe .. het level 29 - dramaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:33 schreef Tweek het volgende:
Ik heb de komende tijd helemaal geen tijd om een beetje te kunnen levelen, pas ergens volgende week weer ofzo. En ik ben nu lvl 29, dus naar 30 gaat sowieso nog wel een tijdje duren
INT zowiezo .. Welke andere skill ..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:09 schreef bupatH het volgende:
ik ben nu een elvel 17 muse wat zin de best eskils om te ontwikkel n?
Jah, khad daarnet ff een Rose-vastlopertje en zag het ook. Maar gewoon een paar keer op casio drukken en opeens *poef* zal dr 1 van de servers op full staan en dan is hetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:14 schreef bupatH het volgende:
alle 3 de servers exceeded ?
dat zijn statsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:33 schreef Speedski het volgende:
[..]
INT zowiezo .. Welke andere skill ..dex ?
Ow hehequote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:39 schreef bupatH het volgende:
[..]
dat zijn statsik ahd het over skills, welke zijn de beste voor een muse ?? (en waar te kopen) en tips voor de statsverdeling zijn nooit weg ntuuk
Jahquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:11 schreef fs180 het volgende:
heal natuurlijk.. en ice bolt
welke stats voor dealer.. CON en SEN ?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:34 schreef jorryt het volgende:
ja mijn internet doet ook al de hele dag raar, kut @home :x
ja mijn internet doet ook al de hele dag raar, kut @home :x
verder moet je zelf maar uitzoeken www.7hearts.net/forums is wel handig
Hij stond op de FTP van Gabez maar daar ben ik het adres van kwijt nadat hij m had aangepast...dus ik kan je nu ff niet helpenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:35 schreef Fillipe het volgende:
Iemand een (snelle) mirror voor me van de ROSE client? 33 kb/s is toch net iets te sloom
Heb hem even in m'n profiel gezetquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:45 schreef DaFan het volgende:
Als je een mailadres hebt wil ik m wel op mijn FTP zetten.
jij staat toch maar shop te wezen jankerd :pquote:
Lag van 30 secs is idd baggerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:53 schreef Chapter_V het volgende:
en de horror lag is terug kon aardig overleven en dan door een homoporkie dood :| 3% naar de klote nou ja ik ga shop opzetten speel morgen wel verder
Zie de post onder je, om gerukt te worden dus.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:07 schreef jorryt het volgende:
niet 24/7, die andere 2 uur moet je zeker rukken?
Nog 3x levellen en dan kan ik die ook makenquote:Op zondag 22 mei 2005 15:26 schreef jorryt het volgende:
ik heb 70k atm en net Butterfly wings gevondenlvl 38 btw
Knuckles voor je dealer?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:31 schreef fs180 het volgende:
ja.. maar dies wel chill.. en maakt dingen vanaf lvl 20..
moet amders ook ff ergens knuckels scoren el cheapo
Ik meld mij!quote:Op zondag 22 mei 2005 21:10 schreef jorryt het volgende:
we hebben Support musen nodig !!
kben btw lvl 40 en heb het guardian tree deel van de main quest al af
Op het moment heb ik cure, healing, blessing body (lvl 3), rest haal ik nog wel evenquote:Op zondag 22 mei 2005 22:31 schreef jorryt het volgende:
woei mooi
je moet dus muse worden met allemaal support buffs zoals Lesser Haste, power support enzow
ook Cure is nodig
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:28 schreef Gabez het volgende:
[..]
Nee mag niet
* Gabez gaat verder met leren
Zeg uhmmm ... hou's op met zo hard te ranken. Strakjes kan ik je niet meer inhalenquote:Op maandag 23 mei 2005 10:25 schreef Weizz het volgende:
Zo, garnetje voor 77k... Dex earringNu alleen nog mijn Ruby kwijt raken
Dr zijn al een aantal dealers, hawkers zijn dr in mindere mate.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:21 schreef fs180 het volgende:
mmh... gvd!
nu zit ik te twjfelen of ik nou verder zal gaan met mn Hawker of met mn Dealer
en soldiers nog minder...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:36 schreef Speedski het volgende:
[..]
Dr zijn al een aantal dealers, hawkers zijn dr in mindere mate.
Ow, kvind het met level 28 al wel te doen hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 13:35 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik level 50 ben.... dan pas wordt het weer een beetje prettig om als dealer rond te lopen. Nu is het zwaar levelen geblazen.
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:49 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ow, kvind het met level 28 al wel te doen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar blijf wel rose-enhttp://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:30 schreef GaRleC het volgende:
Ik moet jullie wat bekennen......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar blijf wel rose-enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:30 schreef GaRleC het volgende:
Ik moet jullie wat bekennen......
NOOOOOOO! onze trots! wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar blijf wel rose-en
ik heb mijn geld aan VVeizz gegeven dus ik denk dat hij het isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:00 schreef shilizous_88 het volgende:
Wie is eigenlijk de verzamelman voor clancreation?
Waar staat Con voor? En wat doet het allemaal?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:44 schreef jorryt het volgende:
oja soldier is vooral str en wat con (voor te hitten)
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:22 schreef Floepsje het volgende:
Kuch
CONCENTRATION
- Accuracy - bepaald de nauwkeurigheid van je aanvallen
- Crafting Success - beïnvloed je succes rate in het craften van items
- Recovery Speed - beïnvloed de snelheid waarmee HP & MP worden aangevuld
- Power of Guns - beïnvloed de kracht van aanvallen van schietwapens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |