Vandaag niet, geen lessen waar ik iets aan heb, morgen weerquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:32 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gedaan en zuigt echt verschrikkelijk! In 30 minuten is ie goed te doen, desnoods neem je iemand mee die je kan helpen...
Je krijgt wel een wapen van m![]()
Jorryt
Gabez snel naar school anders krijg je![]()
Geven aan een dealer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
owja, items(ETC) .. zoals insect shells en black animal tail fur... , wtf kun je ermee als hawker behalve verkopen?
Ikke @ school atm .. dus nee.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:24 schreef Gabez het volgende:
Zijn jullie nu gewoon aan het levelen ? want ik kom er echt totaal niet in, er staat connecting to server en daar blijft het bij :S
Bij sommige unions kan je ook items krijgen die zeer geschikt zijn voor hawkers.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:05 schreef Gabez het volgende:
je moet even kijken bij quests op de site van rose zelf, daar zie je welke quests bij welke faction horen, bij elke faction krijg je ongeveer dezelfde beloningen, alleen de quests zijn een beetje verschillend, bij de een moet je moldies, bij de ander coal mine moldies enzo voorts....
Klinkt eerder als een firewall die aanstaat, want die van mij gaat ook bitchen als ik daar ben.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:24 schreef Gabez het volgende:
Zijn jullie nu gewoon aan het levelen ? want ik kom er echt totaal niet in, er staat connecting to server en daar blijft het bij :S
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:36 schreef Speedski het volgende:
Ben je al klaar met je Air Gun Dafan ?
4 dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:41 schreef DaFan het volgende:
Als je lvl 30 bent kan je ze in Junon uitzoekenElke hoek van de stad staat een union.
Het zal je t.z.t. wel terugbetalenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
nou goed, ik ben maar ij die junon order gegaan, hopelijk wordt het wat, anders heb ik 30000 zuly verneukt!
Geen probleemquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:06 schreef Speedski het volgende:
Bij deze:
Bedankt Dafan voor de Air Gun (2)
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:43 schreef DaFan het volgende:
[..]
Geen probleem
Zal ik vanavond of morgen ook even een maskje voor je craften![]()
Ik weet nog niet zeker of ik naar de kroeg ga, anders kan het over een uur of 2 wel, anders morgenmiddag of uiterlijk avond (brak zijn+werken).
Vanaf het begin ... bij de chief van adventure plains (mushroom quest)quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
hoe zit dat nou met die mainquest? waar enable je die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |