Hoe moet ik dan eerlijk zijn?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:51 schreef AMD64 het volgende:
[..]ff eerlijk dude.
Ik moet wel helemaal uit Hellevoetsluis komen
Ik zal even kijken...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan eerlijk zijn?.
Als jij zin hebt om wat ska te luisteren en daarna een biertje te drinken kan het leuk zijn ja. Er komt een leuke groep mensen, dus het is aan jou
.
Begint om 20:00. Ja, prima te doen met OV, zie link in de OP van P60, maar je moet gewoon vanaf Amsterdam CS lijn 5 nemen tot het eindpunt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:54 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hoe laat moet ikaanwezig zijn. En is het te doen via OV?
Aha ok. Ik kijk ook even op routenet.nl .quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begint om 20:00. Ja, prima te doen met OV, zie link in de OP van P60, maar je moet gewoon vanaf Amsterdam CS lijn 5 nemen tot het eindpunt.
moet op de site staan he?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:04 schreef AMD64 het volgende:
Weet ji ook het adres? postcode?
dingen doen, om 10 voor 9quote:Op zondag 29 mei 2005 08:49 schreef Reese het volgende:
Ja hoi, was leuk enzo
Recensie volgt later. Nu eerst dingen doen.
quote:Op zondag 29 mei 2005 12:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik was om 5:30 pas thuis of zo....
NS Nachtnet had precies zoveel vertraging dat ik net de laatste nachtbus miste in R'dam. Kon ik weer dokken voor een taxi.
Dat was een heel knus ritje. Vooral het eerste stukjequote:Op zondag 29 mei 2005 22:14 schreef Bluezz het volgende:
Wist u dat er veel makke fokkers achterin een auto gepropt kunnen worden
Vooral als je een kippenblaasje hebt zoals HWquote:Op zondag 29 mei 2005 22:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat was een heel knus ritje. Vooral het eerste stukje.
Al kent Amsterdam wel wat gemene drempeltjes.
HW had ook nog wat andere fysieke 'omstandigheden'quote:Op zondag 29 mei 2005 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vooral als je een kippenblaasje hebt zoals HW
Je had er makkelijk nog bijgekund, alleen had je dan op mijn schoot zittend misschien wel met 'mijn pientere pookje' moeten schakelen i.p.v. met de versnellingsbak.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:23 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... dat ritje klinkt leuk!
Gemist...
Oe! Dan heb ik helemaal wat gemist!quote:Op zondag 29 mei 2005 23:24 schreef golfer het volgende:
Je had er makkelijk nog bijgekund, alleen had je dan op mijn schoot zittend misschien wel met 'mijn pientere pookje' moeten schakelen i.p.v. met de versnellingsbak.![]()
Had ik het beter, met een lekker kussentje links van mequote:Op zondag 29 mei 2005 23:03 schreef Reese het volgende:
[..]
HW had ook nog wat andere fysieke 'omstandigheden'![]()
Are you talking to me?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Had ik het beter, met een lekker kussentje links van me.
De laatste keer dat ik hem zag zat ie op een tafeltje in B&W mee te trommelen met 'muziek' en toen hebben we keurig op tijd afscheid van jullie genomen, dus Bluezz en ik zijn onschuldig aan zijn eventuele 'verdwijning'.quote:
Idem dito. Alleen waren jij enquote:Op maandag 30 mei 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
De laatste keer dat ik hem zag zat ie op een tafeltje in B&W mee te trommelen met 'muziek' en toen hebben we keurig op tijd afscheid van jullie genomen, dus Bluezz en ik zijn onschuldig aan zijn eventuele 'verdwijning'.![]()
Ik ook! Waar is MB eigenlijk gebleven?quote:Ik verdenk MissBliss ervan hem te hebben ontvoert.
Your wish is my command!quote:Op maandag 30 mei 2005 01:01 schreef Bluezz het volgende:
reesje kom es op msn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |