Aanmeldingen zijn okquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:29 schreef Reese het volgende:
oh BE-tje, wat leuk!
Zal ik eens in mijn agenda gaan kijken?![]()
Jaaaaaaaa! Doe eens!quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:29 schreef Reese het volgende:
oh BE-tje, wat leuk!
Zal ik eens in mijn agenda gaan kijken?![]()
Nopequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Natuurlijk!
Die doet niet aan 'het grote afzeggen'
Goeie vraag iddquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:37 schreef Reese het volgende:
Jawel! Ik kom ook! Moest nog even wat dingetjes verschuiven, maar het is gelukt. En ik neem zelfs een vriend mee: dol op feestjes én ska!
Sta ik nu op de VIP-lijst, BE?![]()
En dit vond ik nog op de site van P60: Kaartjes voorverkoop 7,50 en aan de deur 8,50. Is het nodig denk je, om de kaartjes alvast te halen?
Zet ons maar op Maybequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
*schop*
Nog iemand zin in een gezellig biertje volgende week?
Woeiquote:
We zullen eens zien of ze corona hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef Bluezz het volgende:
Alkmaar, lekker dichtbij he
Gaan we dan weer zuurkussen heetwaif?
Oh shit is dat op vrijdag? Nee toch op zaterdag?
Ik zie het al op zaterdag *pfoe* ik schrok al.
Amstelveen,muts!quote:
Rij jij maarquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Amstelveen,muts!
ook lekker dichtbij,dat wel
Als het maar gezellig is!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:15 schreef Priapus het volgende:
Srormloopmeet.
Who needs a crowd?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als het maar gezellig is!
Wij zijn er toch wel!
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:15 schreef Priapus het volgende:
Srormloopmeet
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:42 schreef Jumparound het volgende:
*stomloopt*
quote:
quote:And when you're old and grey,
You will remember what they said
That two girls are too many
Three's a crowd
And four you're dead
Dandy- The Kinks
geen Ska kan ik ook wel mee levenquote:
Jij bent ook van de HW kliek?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:37 schreef MissBliss het volgende:
Ik kom ook![]()
Maar stond al in de OP zie ik![]()
Zo kan je het noemen jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij bent ook van de HW kliek?
(garpje hoor, speciaal voor Bč)
Oeh!quote:
Hij komt af en toe voorbij in het kattenfototopic jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:52 schreef Bluezz het volgende:
MissBliss, je bent ook een potentieele F&F bezoeker zie ik :
[afbeelding]
Leeg...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
MissBliss, kijk heel even in je mailbox?
No probs.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Jij bent ook van de HW kliek?
(garpje hoor, speciaal voor Bč)
You're one of us nowquote:
Mie toe!quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:17 schreef HeatWave het volgende:
Mie toe!
19:30 zijn we op CS, daarna naar het buitenland!!!!!.
mag ik backstage?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga om half 5 weg en zal met smart op jullie wachten.
quote:
Gweldige PR manager ben jijquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Any other night zou ik ja gezegd hebben, maar ik geloof dat deze avond zich er niet voor leent. Wij zijn echt voetvolk vanavond.
Lipjes zijn helemaal klaar. Ik heb zelfs net nog even geoefend.quote:
geeft niets hoor, ik vermaak me voor de schermen ook welquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lipjes zijn helemaal klaar. Ik heb zelfs net nog even geoefend.
Ik ben zenuwachtig vanwege jullie.
Enneh... HW... helaas is het deze keer waar. We spelen met 'goden' beetje vergane glorie en ik denk niet dat het gaat lukken om veel mensen achter de schermen te krijgen.
Ik betwijfel of je zelfs wel oog voor mij/ons gaat hebben.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:32 schreef HeatWave het volgende:
geeft niets hoor, ik vermaak me voor de schermen ook wel.
Ik zal wel eens een blikje op het podium werpen hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je zelfs wel oog voor mij/ons gaat hebben.
Wij wel hoor, wij gaan je lekker aanstarenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik betwijfel of je zelfs wel oog voor mij/ons gaat hebben.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij wel hoor, wij gaan je lekker aanstaren
Zet ons dus maar op definitief, of er moeten hele gekke dingen gebeuren
Maare. Is het ook leuk als ik heeel misschien kom?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:46 schreef HeatWave het volgende:
MissBliss, HeatWave, brighteyes,stinkie, gurgeh, golfer en bluezz.
Das al 7, en misschien komt er nog iemand, maar die wist het nog niet zeker. En later komt Aventura ook nog wel ff voorbij geloof ik...
Geen ideequote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Maare. Is het ook leuk als ik heeel misschien kom?
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee.
maar iedereen is welkom hoor.
Hoe moet ik dan eerlijk zijn?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:51 schreef AMD64 het volgende:
[..]ff eerlijk dude.
Ik moet wel helemaal uit Hellevoetsluis komen
Ik zal even kijken...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan eerlijk zijn?.
Als jij zin hebt om wat ska te luisteren en daarna een biertje te drinken kan het leuk zijn ja. Er komt een leuke groep mensen, dus het is aan jou
.
Begint om 20:00. Ja, prima te doen met OV, zie link in de OP van P60, maar je moet gewoon vanaf Amsterdam CS lijn 5 nemen tot het eindpunt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:54 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hoe laat moet ikaanwezig zijn. En is het te doen via OV?
Aha ok. Ik kijk ook even op routenet.nl .quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begint om 20:00. Ja, prima te doen met OV, zie link in de OP van P60, maar je moet gewoon vanaf Amsterdam CS lijn 5 nemen tot het eindpunt.
moet op de site staan he?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:04 schreef AMD64 het volgende:
Weet ji ook het adres? postcode?
dingen doen, om 10 voor 9quote:Op zondag 29 mei 2005 08:49 schreef Reese het volgende:
Ja hoi, was leuk enzo
Recensie volgt later. Nu eerst dingen doen.
quote:Op zondag 29 mei 2005 12:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik was om 5:30 pas thuis of zo....
NS Nachtnet had precies zoveel vertraging dat ik net de laatste nachtbus miste in R'dam. Kon ik weer dokken voor een taxi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |