Dat was een heel knus ritje. Vooral het eerste stukjequote:Op zondag 29 mei 2005 22:14 schreef Bluezz het volgende:
Wist u dat er veel makke fokkers achterin een auto gepropt kunnen worden
Vooral als je een kippenblaasje hebt zoals HWquote:Op zondag 29 mei 2005 22:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat was een heel knus ritje. Vooral het eerste stukje.
Al kent Amsterdam wel wat gemene drempeltjes.
HW had ook nog wat andere fysieke 'omstandigheden'quote:Op zondag 29 mei 2005 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vooral als je een kippenblaasje hebt zoals HW
Je had er makkelijk nog bijgekund, alleen had je dan op mijn schoot zittend misschien wel met 'mijn pientere pookje' moeten schakelen i.p.v. met de versnellingsbak.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:23 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... dat ritje klinkt leuk!
Gemist...
Oe! Dan heb ik helemaal wat gemist!quote:Op zondag 29 mei 2005 23:24 schreef golfer het volgende:
Je had er makkelijk nog bijgekund, alleen had je dan op mijn schoot zittend misschien wel met 'mijn pientere pookje' moeten schakelen i.p.v. met de versnellingsbak.![]()
Had ik het beter, met een lekker kussentje links van mequote:Op zondag 29 mei 2005 23:03 schreef Reese het volgende:
[..]
HW had ook nog wat andere fysieke 'omstandigheden'![]()
Are you talking to me?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Had ik het beter, met een lekker kussentje links van me.
De laatste keer dat ik hem zag zat ie op een tafeltje in B&W mee te trommelen met 'muziek' en toen hebben we keurig op tijd afscheid van jullie genomen, dus Bluezz en ik zijn onschuldig aan zijn eventuele 'verdwijning'.quote:
Idem dito. Alleen waren jij enquote:Op maandag 30 mei 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
De laatste keer dat ik hem zag zat ie op een tafeltje in B&W mee te trommelen met 'muziek' en toen hebben we keurig op tijd afscheid van jullie genomen, dus Bluezz en ik zijn onschuldig aan zijn eventuele 'verdwijning'.![]()
Ik ook! Waar is MB eigenlijk gebleven?quote:Ik verdenk MissBliss ervan hem te hebben ontvoert.
Your wish is my command!quote:Op maandag 30 mei 2005 01:01 schreef Bluezz het volgende:
reesje kom es op msn ?
Nee hoorquote:
Komt ze nu meequote:Op maandag 30 mei 2005 01:13 schreef Reese het volgende:
Neuken, anyone?
Mjammie, ik moet steeds maar denken aan jij in je kiltje.quote:
quote:
Spammen!quote:Op maandag 30 mei 2005 07:24 schreef buzzer het volgende:
Ska
Ik heb wat gemist geloof ik
waar blijven de pics van dit mooie optreden ?
nee, dat zegt me nietsquote:Op maandag 30 mei 2005 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
Eh... goede vraag... geen idee eerlijk gezegd... Ze heet Marlous, zegt je dat iets?
Jullie waren jullie 'leider' kwijt?quote:Op maandag 30 mei 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
Ik verdenk MissBliss ervan hem te hebben ontvoert.
redelijk rustig, maar d'r ligt daar nog wel voor 10 jaar werk hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Leuke fotoooooooos
Creepiehoe was je eerste daggie?
quote:Op maandag 30 mei 2005 18:27 schreef stinkie het volgende:
redelijk rustig, maar d'r ligt daar nog wel voor 10 jaar werk hoor
Muts! Het topic is er toch echt al 2 weken!quote:Op maandag 30 mei 2005 18:50 schreef Skaai het volgende:
Waarom was ik daar niet bij?
Had ik bij mijn opa en oma kunnen slapen
-edit- ik had er echt bij moeten zijn, het is echt 15 minuten lopen vanaf mijn opa en oma
Dat weer niet, lijkt me niet he?quote:
Welnee!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:00 schreef HeatWave het volgende:.
volgens mij moet er maar eens een slotje op dit topic zo.
que?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:17 schreef HeatWave het volgende:
Skapische
Dan al?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb de gesigneerde CD van Skapische hier nog liggen, rond 2006 kan ik wel weer wat Ska aan.
Nou, BE, dat verrassingsoptreden op 2 septemberquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan al?
Ikwacht nog even tot 2010 voordat ik ooit weer ska ga beluisteren.
Ga slapen ska-mutsquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:42 schreef Reese het volgende:
Leuk voor in de winter Skapiste
matige grap, sorry![]()
lekker skapies tellenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:51 schreef Reese het volgende:
[..]
Goed idee, HeetWijf!
Ik doe mijn slaapmuts op
quote:
Drank in alle vormen is goedgekeurdquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Het gaat me niet om cool zijn, het gaat me om de HW-kliek.
HW-tje?Ik hoor er toch nog wel bij? Anders ga ik krassen hoor!
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
Deze kan trouwens wel dicht hè. Dat napraten van de anderhalve paardenkop die er was mijn geliefde en 'altijd trouwe' fanclub heeft ook wel weer lang genoeg geduurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |