abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27154762
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:18 schreef cultheld het volgende:
Als ik technisch directeur van Feyenoord was, dan zou ik Van Beukering, Bus en Vreven kopen. Harde werkers, weinig talent en een echte Feyenoord-mentaliteit.
Rot op

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2005 16:19:49 ]
pi_27154783
quote:
Als ik technisch directeur van Feyenoord was, dan zou ik Van Beukering, Bus en Vreven kopen. Harde werkers, weinig talent en een echte Feyenoord-mentaliteit.
pi_27154811
quote:
Opzouten
pi_27154863
Sparta is de club van Rotterdam
  donderdag 19 mei 2005 @ 16:21:52 #130
121006 LouiisVerschoor
Nu niet tante Poes!
pi_27154865
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:16 schreef JaWi het volgende:
Huntelaar en Vayrinen willen toch niet naar F'noord . Laat staan dat je het redt met 13.
huntelaar wil wel, die jongen wil zelfs naar AZ. Vayrinen had feyenoord 2 maanden geleden wel kunnen kopen.
Plus met 13 miljoen red je het makkelijk.
De vraagprijs van vayrinen is 2 miljoen dus die koop je dan voor 1,5
De vraagprijs voor huntelaar is 7 miljoen dus die koop je dan voor 4
maestorovic krijg je voor 6 ook wel mee waardoor je zelfs nog geld overhoud.
Godverrredommeee!!!!
pi_27154893
Dat Huntelaar naar AZ wil wil niet zeggen dat hij ook naar Feyenoord wil
pi_27154911
Kunnen die irritante PSV-ers hier niet even oprotten?
pi_27154926
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef LouiisVerschoor het volgende:

[..]

huntelaar wil wel, die jongen wil zelfs naar AZ. Vayrinen had feyenoord 2 maanden geleden wel kunnen kopen.
Bedrijfseconoom
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27154964
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:23 schreef fransie102 het volgende:
Kunnen die irritante PSV-ers hier niet even oprotten?
Fortuna
pi_27155063
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:24 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Fortuna
Dan moet je helemaal je mond houden.
  donderdag 19 mei 2005 @ 16:28:19 #136
55651 JaWi
Shalom.
pi_27155104
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef LouiisVerschoor het volgende:

[..]

Whehe. Jij denkt echt dat ze naar F'noord willen he .
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 19 mei 2005 @ 16:28:55 #137
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27155130
Ik denk dat je dan eerder Kalou moet verkopen en Kuijt moet houden.
pi_27155172
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:27 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Dan moet je helemaal je mond houden.
Geloof je me echt ?
pi_27155408
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:28 schreef twi het volgende:
Ik denk dat je dan eerder Kalou moet verkopen en Kuijt moet houden.
Dat denk ik ook. Als Valencia of een andere club nu 15 miljoen voor Kalou wil betalen, meteen doen.
pi_27156347
15 miljoen is wel erg veel voor Kalou
  donderdag 19 mei 2005 @ 17:04:17 #141
55651 JaWi
Shalom.
pi_27156394
Ik denk dat je je handjes dicht mag knijpen met 9.
slettebak [@] gmail.com
pi_27157328
Eindelijk begint er schot in de transfer te komen van Simons naar Feyenoord.

Feyenoord houdt hoop op aantrekken Simons

Feyenoord is nog altijd zeer geinteresseerd in Club Brugge-middenvelder Timmy Simons. De Rotterdamse club zou willen voldoen aan de looneisen van de Belgische international. Bovendien worden de onderhandelingen tussen beide clubs steeds concreter, zo meldt BelgiumSoccer vandaag.

Zaakwaarnemer Guy Bonny verwacht dat er eind deze week schot in de zaak gaat komen. 'Feyenoord blijft geinteresseerd. Dit is echt serieus', aldus Bonny. Afgelopen zondag was een delegatie van Feyenoord aanwezig bij de Belgische topper tussen Club Brugge en Anderlecht (2-2) om Simons te bekijken.
pi_27157342
Jullie moeten het cultheld vergeven. Sinds hij voetbal volgt heeft hij nog geen goed resultaat van Feyenoord meegemaakt. Hij weet dus ook niet dat Feyenoord voorlopig nog wel even de laatste Nederlandse club die een Europa Cup heeft gewonnen zal blijven en dat Feyenoord meer voetbalclub is dan dat suffe PSV.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27157365
Goor twijfelt aan toekomst bij Feyenoord

Bart Goor twijfelt over zijn toekomst bij Feyenoord. Technisch directeur Mark Wotte heeft de Belg laten weten dat de club graag een optie licht, waarmee zijn verblijf zou worden verlengd tot medio 2007.

De aanvoerder van Feyenoord is momenteel niet gelukkig in Rotterdam. "Zelf heb ik gevonden wat ik zocht, namelijk voetbalplezier. Maar sportief is het de voorbije weken tegengevallen. De club heeft versterking nodig en heeft ook versterking beloofd", aldus Goor tegenover AD Sportwereld.

Volgens de Belgisch international toont Feyenoord niet genoeg daadkracht als het gaat om transfers. "Maar de meeste spelers zijn nog niet echt met een transfer bezig, kijk maar naar Timmy Simons. Dus wacht ik nog even af. Voor het overige sluit ik niks uit. Ik kijk waar we over drie weken staan."

Tot op heden heeft Feyenoord zich voor volgend seizoen verzekerd van Serginho Greene, Ali Boussaboun, Benjamin De Ceulaer en de doelmannen Maikel Aerts en Sherif Ekramy. Die laatste wordt eerst gestald bij Excelsior, terwijl De Ceulaer eerst een seizoen uitkomt voor RKC Waalwijk.
pi_27157396
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Jullie moeten het cultheld vergeven. Sinds hij voetbal volgt heeft hij nog geen goed resultaat van Feyenoord meegemaakt. Hij weet dus ook niet dat Feyenoord voorlopig nog wel even de laatste Nederlandse club die een Europa Cup heeft gewonnen zal blijven en dat Feyenoord meer voetbalclub is dan dat suffe PSV.
Ik heb die wedstrijd wel gezien hoor, tegen Dortmund. Dat was trouwens een UEFA-Cup en een CL-halve finale plaats verdient wat mij betreft meer respect dan die troostbeker.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27157419
Nou Kalou voor 15 mil verkopen aan Valencia en Aruna van Anderlecht kopen

'Feyenoord lonkt nu ook naar spelers Anderlecht'

Mark Wotte heeft tegenover de Belgische krant Het Belang van Limburg nog maar een keer aangegeven dat Timmy Simons nog steeds een groot doel van Feyenoord is. Wotte gaf daarnaast ook aan dat er ook bij Anderlecht interessante spelers lopen.

'Ik was onder de indruk van de kracht van Club Brugge en het rendement van Simons ondanks zijn blessure. Maar ik was daar niet alleen voor Simons of Club Brugge. Ook bij Anderlecht lopen goede spelers rond, als je begrijpt wat ik bedoel. Wie? Ik heb al genoeg gezegd.' Om maar een beetje te gaan gissen: Feyenoord was eerder al eens geïnteresseerd in Anderlecht-spits Aruna. Kwam Feyenoord opnieuw de Ivoriaan scouten?

De onderhandelingen tussen Feyenoord en Timmy Simons worden in ieder geval steeds concreter. Beide partijen zouden volgens Belgische media steeds dichter bij elkaar komen. De hoge looneisen van de Club-speler en het transferbedrag dat Brugge vraagt schrikken de Rotterdamse club inmiddels al niet af.
pi_27157434
'Standard Luik wil Bart Goor overnemen'

De Luikse krant La Meuse meldt vandaag dat Standard Luik Bart Goor wil proberen over te nemen van Feyenoord. De 32-jarige middenvelder maakte onlangs bekend dat hij nog niet zeker weet of hij wel wil blijven in Rotterdam en daar wil 'Standard' van profiteren. Goor speelde dit seizoen 33 wedstrijden en scoorde 6 keer voor Feyenoord. Volgend jaar loopt zijn contract af.
pi_27157443
Feyenoord eindelijk eens een keer goed bezig
  donderdag 19 mei 2005 @ 17:42:21 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27157454
Of je leest eerst even het topic door voordat je al die berichten die er al in stonden nog een keer post, Moreno
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 19 mei 2005 @ 17:43:39 #150
55651 JaWi
Shalom.
pi_27157494
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:42 schreef golfer het volgende:
Of je leest eerst even het topic door voordat je al die berichten die er al in stonden nog een keer post, Moreno
"Ze doen maar wat" .
slettebak [@] gmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')