Rot opquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:18 schreef cultheld het volgende:
Als ik technisch directeur van Feyenoord was, dan zou ik Van Beukering, Bus en Vreven kopen. Harde werkers, weinig talent en een echte Feyenoord-mentaliteit.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:18 schreef cultheld het volgende:
Als ik technisch directeur van Feyenoord was, dan zou ik Van Beukering, Bus en Vreven kopen. Harde werkers, weinig talent en een echte Feyenoord-mentaliteit.
Opzoutenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:18 schreef cultheld het volgende:
huntelaar wil wel, die jongen wil zelfs naar AZ. Vayrinen had feyenoord 2 maanden geleden wel kunnen kopen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:16 schreef JaWi het volgende:
Huntelaar en Vayrinen willen toch niet naar F'noord. Laat staan dat je het redt met 13.
Bedrijfseconoomquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef LouiisVerschoor het volgende:
[..]
huntelaar wil wel, die jongen wil zelfs naar AZ. Vayrinen had feyenoord 2 maanden geleden wel kunnen kopen.
Plus met 13 miljoen red je het makkelijk.
De vraagprijs van vayrinen is 2 miljoen dus die koop je dan voor 1,5
De vraagprijs voor huntelaar is 7 miljoen dus die koop je dan voor 4
maestorovic krijg je voor 6 ook wel mee waardoor je zelfs nog geld overhoud.
Fortunaquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:23 schreef fransie102 het volgende:
Kunnen die irritante PSV-ers hier niet even oprotten?
Whehe. Jij denkt echt dat ze naar F'noord willen hequote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef LouiisVerschoor het volgende:
[..]
huntelaar wil wel, die jongen wil zelfs naar AZ. Vayrinen had feyenoord 2 maanden geleden wel kunnen kopen.
Plus met 13 miljoen red je het makkelijk.
De vraagprijs van vayrinen is 2 miljoen dus die koop je dan voor 1,5
De vraagprijs voor huntelaar is 7 miljoen dus die koop je dan voor 4
maestorovic krijg je voor 6 ook wel mee waardoor je zelfs nog geld overhoud.
Geloof je me echt ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:27 schreef fransie102 het volgende:
[..]Dan moet je helemaal je mond houden.
Dat denk ik ook. Als Valencia of een andere club nu 15 miljoen voor Kalou wil betalen, meteen doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:28 schreef twi het volgende:
Ik denk dat je dan eerder Kalou moet verkopen en Kuijt moet houden.
Ik heb die wedstrijd wel gezien hoor, tegen Dortmund.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Jullie moeten het cultheld vergeven. Sinds hij voetbal volgt heeft hij nog geen goed resultaat van Feyenoord meegemaakt. Hij weet dus ook niet dat Feyenoord voorlopig nog wel even de laatste Nederlandse club die een Europa Cup heeft gewonnen zal blijven en dat Feyenoord meer voetbalclub is dan dat suffe PSV.
"Ze doen maar wat"quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:42 schreef golfer het volgende:
Of je leest eerst even het topic door voordat je al die berichten die er al in stonden nog een keer post, Moreno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |