Statistisch gezien in 2009 al hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
We hebben ook nog kam-pi-oe-nen. Dat liedje kunnen jullie over 10 jaar misschien ook zingen.
Nee hoor, over 4 jaartjes al, volgens de statistieken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
We hebben ook nog kam-pi-oe-nen. Dat liedje kunnen jullie over 10 jaar misschien ook zingen.
Die bereiken we dit jaar nog.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:11 schreef fransie102 het volgende:
Over 10 jaar haalt PSV pas weer de 2e ronde van de Champions League, das wat anders
ROFL, hou gewoon je smoel als feyenerd supporter manquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:11 schreef fransie102 het volgende:
Over 10 jaar haalt PSV pas weer de 2e ronde van de Champions League, das wat anders
*met rotterdammer eens isquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:59 schreef fransie102 het volgende:triest zeg, omdat ze zelf geen supporters en liederen hebben moeten ze maar over Rotterdam gaan zingen
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
ROFL, hou gewoon je smoel als feyenerd supporter man![]()
Als er een club geen recht van spreken heeft dan zijn jullie het wel grappenmaker![]()
Ik zou Der Untergang een keertje huren als ik jou wasquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef fransie102 het volgende:
Maar goed, het gaat hier over FEYENOORD, niet over dat bedrijfje uit Eindohoven
Zoals ik al zei kunnen jullie alleen maar dromen over een halve finale CL want bereiken zullen jullie hem nooit of the neverquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:31 schreef fransie102 het volgende:
Gaat dat over een club die in de laatste minuut van de 1/2 finale Champions League genaaid werd door een stel Italianen en ten onder ging?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zoals ik al zei kunnen jullie alleen maar dromen over een halve finale CL want bereiken zullen jullie hem nooit of the never
feyenoord is gewoon een schip dat op korte termijn gaat zinken als een baksteen.
Het zegt toch genoeg dat Kuyt "voor de supporters" wil blijven![]()
En nou oprottenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:35 schreef golfer het volgende:
Als die PSV-ers die meer posten in het Ajax- en F'noord-topic dan in hun eigen topic nu gewoon weer even naar hun eigen topic gaan?
Omdat jullie nu toevallig een keertje verder zijn gekomen in de CL?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
ROFL, hou gewoon je smoel als feyenerd supporter man![]()
Als er een club geen recht van spreken heeft dan zijn jullie het wel grappenmaker![]()
Tja das waarquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:42 schreef snabbi het volgende:
[..]
Omdat jullie nu toevallig een keertje verder zijn gekomen in de CL?
Nu staat PSV europees gezien boven Feyenoord ja, maar wij staan nog wel boven ajax dus als je ergens grappen over kan maken![]()
Sinds wanneer staat Ajax 6e?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:42 schreef snabbi het volgende:
[..]
Omdat jullie nu toevallig een keertje verder zijn gekomen in de CL?
Nu staat PSV europees gezien boven Feyenoord ja, maar wij staan nog wel boven ajax dus als je ergens grappen over kan maken![]()
Als je nou eerst leest voor je jankt... er staat europees:quote:
Huntelaar kost 7 miljoen, Väyrynen zou niet naar Feyenoord willen gaan en Majstorovic gaat naar het buitenland (Newcastle).quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:13 schreef yvette1982 het volgende:
Als ik technisch directeur van feyenoord zou zijn dan had ik het wat slimmer gedaan. Dan zou ik kuijt voor rond de 13 miljoen verkopen. En dan zou ik 2 maanden terug voor dat geld van kuijt huntelaar, maestorovic en vayrinen kopen. Dan zou je 3 goede spelers hebben voor elke linie en ze spelen in de as. Plus deze 3 zijn duidelijk een meerwaarde voor feyenoord en je zou ze dan ook over een paar jaar met winst verkopen.
Aan de ene kant heb je natuurlijk wel gelijk, maar aan de andere kant zie ik a dat ze liever even kuyt houden daar hij de motor van het hele team is, b dat ze niet zoveel spelers kopen tov 1 speler.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:13 schreef yvette1982 het volgende:
Als ik technisch directeur van feyenoord zou zijn dan had ik het wat slimmer gedaan. Dan zou ik kuijt voor rond de 13 miljoen verkopen. En dan zou ik 2 maanden terug voor dat geld van kuijt huntelaar, maestorovic en vayrinen kopen. Dan zou je 3 goede spelers hebben voor elke linie en ze spelen in de as. Plus deze 3 zijn duidelijk een meerwaarde voor feyenoord en je zou ze dan ook over een paar jaar met winst verkopen.
Rot opquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:18 schreef cultheld het volgende:
Als ik technisch directeur van Feyenoord was, dan zou ik Van Beukering, Bus en Vreven kopen. Harde werkers, weinig talent en een echte Feyenoord-mentaliteit.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:18 schreef cultheld het volgende:
Als ik technisch directeur van Feyenoord was, dan zou ik Van Beukering, Bus en Vreven kopen. Harde werkers, weinig talent en een echte Feyenoord-mentaliteit.
Opzoutenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:18 schreef cultheld het volgende:
huntelaar wil wel, die jongen wil zelfs naar AZ. Vayrinen had feyenoord 2 maanden geleden wel kunnen kopen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:16 schreef JaWi het volgende:
Huntelaar en Vayrinen willen toch niet naar F'noord. Laat staan dat je het redt met 13.
Bedrijfseconoomquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef LouiisVerschoor het volgende:
[..]
huntelaar wil wel, die jongen wil zelfs naar AZ. Vayrinen had feyenoord 2 maanden geleden wel kunnen kopen.
Plus met 13 miljoen red je het makkelijk.
De vraagprijs van vayrinen is 2 miljoen dus die koop je dan voor 1,5
De vraagprijs voor huntelaar is 7 miljoen dus die koop je dan voor 4
maestorovic krijg je voor 6 ook wel mee waardoor je zelfs nog geld overhoud.
Fortunaquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:23 schreef fransie102 het volgende:
Kunnen die irritante PSV-ers hier niet even oprotten?
Whehe. Jij denkt echt dat ze naar F'noord willen hequote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef LouiisVerschoor het volgende:
[..]
huntelaar wil wel, die jongen wil zelfs naar AZ. Vayrinen had feyenoord 2 maanden geleden wel kunnen kopen.
Plus met 13 miljoen red je het makkelijk.
De vraagprijs van vayrinen is 2 miljoen dus die koop je dan voor 1,5
De vraagprijs voor huntelaar is 7 miljoen dus die koop je dan voor 4
maestorovic krijg je voor 6 ook wel mee waardoor je zelfs nog geld overhoud.
Geloof je me echt ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:27 schreef fransie102 het volgende:
[..]Dan moet je helemaal je mond houden.
Dat denk ik ook. Als Valencia of een andere club nu 15 miljoen voor Kalou wil betalen, meteen doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:28 schreef twi het volgende:
Ik denk dat je dan eerder Kalou moet verkopen en Kuijt moet houden.
Ik heb die wedstrijd wel gezien hoor, tegen Dortmund.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Jullie moeten het cultheld vergeven. Sinds hij voetbal volgt heeft hij nog geen goed resultaat van Feyenoord meegemaakt. Hij weet dus ook niet dat Feyenoord voorlopig nog wel even de laatste Nederlandse club die een Europa Cup heeft gewonnen zal blijven en dat Feyenoord meer voetbalclub is dan dat suffe PSV.
"Ze doen maar wat"quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:42 schreef golfer het volgende:
Of je leest eerst even het topic door voordat je al die berichten die er al in stonden nog een keer post, Moreno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |