abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27157994
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb die wedstrijd wel gezien hoor, tegen Dortmund. Dat was trouwens een UEFA-Cup en een CL-halve finale plaats verdient wat mij betreft meer respect dan die troostbeker.
Wat een gelul zeg... Over twee jaar praat niemand meer over dat respectabele succes.
pi_27158019
Met name deze zin :
quote:
Het kan een uitdaging zijn om de huidige situatie te veranderen.''
Ik zat me de laatste tijd af te vragen of de situatie hem af zou schrikken of dat het hem juist intressant leek om mee te helpen de boel weer op orde proberen te krijgen.
pi_27158135
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 18:06 schreef fransie102 het volgende:
Met name deze zin :
[..]

Ik zat me de laatste tijd af te vragen of de situatie hem af zou schrikken of dat het hem juist intressant leek om mee te helpen de boel weer op orde proberen te krijgen.
Tja het is natuurlijk wel een enorme streling voor je ego om bij een club te gaan spelen die ineens zijn draai weer kan vinden... Van mij mag ie wel komen iig.
pi_27158273
Van mij ook. Als je die Belgen moet geloven is hij zo ongeveer degene die Club persoonlijk kampioen heeft gemaakt.
pi_27159080
Hmm dat verwacht ik niet echt van hem, maar hoop wel dat hij gewoon leiderschap uitstraalt en wat mensen in positie zet.
pi_27159730
Hopelijk komt die naar fnoord, maar ik zie t niet zo snel gebeuren helaas.
  donderdag 19 mei 2005 @ 19:35:04 #167
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_27160620
Van mij mag die Simons komen.

Hij komt inderdaad een beetje over als een geldwolf, maar aan de andere kant: waarom weggaan naar een Nederlandse club als hij bij zijn huidige club volgend jaar CL speelt? Er moet toch iets tegenover staan, en dat zijn natuurlijk gewoon de euri's. De euri's waar het elke voetballer om gaat.

En als je hem eenmaal hebt en hij wordt een vaste waarde à la Goor is er toch niks aan de hand?
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 19 mei 2005 @ 19:35:21 #168
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_27160633
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:17 schreef Cart_man het volgende:
Gerucht: Danny Buijs tekent voor 3 jaar.
Niet Jordi?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_27160692
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Niet Jordi?
Of Maurice.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 19 mei 2005 @ 19:43:58 #170
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_27160893
<tvp>

Hopelijk is er zondag animo voor de protestacties...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 19 mei 2005 @ 19:50:34 #171
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27161082
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
<tvp>

Hopelijk is er zondag animo voor de protestacties...
Ik ga er niet vanuit. Schijnen het nu op meerdere vakken te willen doorvoeren...

Ik voer wel protest vanaf DHZ. Schijnt weer lekker weer te worden, dit keer maar wel zonnebrand meenemen.
A.M.A.B
pi_27161134
Ik kom ook niet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27161399
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:50 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik ga er niet vanuit. Schijnen het nu op meerdere vakken te willen doorvoeren...

Ik voer wel protest vanaf DHZ. Schijnt weer lekker weer te worden, dit keer maar wel zonnebrand meenemen.
mja de supporters vereniging steunt het ook, dus er zal wel wat redelijks van de grond komen. Ik heb iig ook geen kaarten... wel al mn seizoenskaart van volgend jaar besteld.
pi_27162545
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:52 schreef Suijk het volgende:
Ik kom ook niet.
Jij vindt het wel mooi zo zeker.
pi_27162870
quote:
Hele selectie te koop gezet na degradatie

19/5/2005 20:32

De 4-0 nederlaag tegen Rapid Boekarest had meer dan alleen sportieve gevolgen voor de spelers van Universitatea Craiova. Voorzitter Dinel Staicu haalt zeer rigoreus de bezem door de selectie.
'Als gevolg van de slechte resultaten dit seizoen, die hebben geleid tot degradatie, heeft de clubleiding besloten alle spelers op de transferlijst te zetten', was de slechte boodschap van Staicu aan de spelers.

Naar verluidt hebben tien spelers al een nieuwe club gevonden. Vooral Dinamo Boekarest is in trek bij de werkzoekende spelers van Universitatae Craiova, dat drie speelrondes voor het einde degradatie niet meer kan ontlopen. Degradatie of niet, de spelers zullen hun beste beentje voorzetten, want wie weet zit er een geïnteresseerde club op de tribune.
Wij degraderen dan nog niet, maar zo moet dat dus, Jorien

[ Bericht 1% gewijzigd door fransie102 op 19-05-2005 20:55:14 ]
pi_27162882
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:34 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Jij vindt het wel mooi zo zeker.
Och...
Klik dan als je durft
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:02:27 #177
32974 Xante
Levend en wel
pi_27166234
Hmm, Simons komt wat minder hebberig over in dat interview, als alles waar is wat 'ie zegt en geen mooi weer probeert te spelen mag hij van mij komen.
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_27166409
Wat ik van Bart Goor niet snap is dat ie eerst Simons aanraadt om naar Rotterdam te komen en een paar weken later zegt dat ie zelf twijfelt of ie wil blijven. Misschien blijft Goor alleen als Simons komt?
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:29:41 #179
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27167430
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:05 schreef fransie102 het volgende:
Wat ik van Bart Goor niet snap is dat ie eerst Simons aanraadt om naar Rotterdam te komen en een paar weken later zegt dat ie zelf twijfelt of ie wil blijven. Misschien blijft Goor alleen als Simons komt?
Misschien ziet hij wat voor een teringzooi het is bij Feijenoord...en ontvlucht hij de malaise. Vluchten doen alleen bepaalde mensen.
A.M.A.B
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:30:20 #180
57586 Bananenman
-----------
pi_27167460
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:29 schreef Cart_man het volgende:

[..]
Vluchten doen alleen bepaalde mensen.
Scherp gevonden!
pi_27167826
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb die wedstrijd wel gezien hoor, tegen Dortmund. Dat was trouwens een UEFA-Cup en een CL-halve finale plaats verdient wat mij betreft meer respect dan die troostbeker.
rot toch op kankerdebiel.

Iedereen herinnert winnaars, niemand verliezers.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_27167883
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:37 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

rot toch op kankerdebiel.

Iedereen herinnert winnaars, niemand verliezers.
Dat klopt wel. De halve finalisten van de CL dat jaar...dan moet ik toch hard nadenken.
Klik dan als je durft
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:40:35 #183
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27167960
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:30 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Scherp gevonden!
Het is een gave.
A.M.A.B
pi_27168942
quote:
FEYENOORD B1 WINT BEKER EN PAKT DE DUBBEL!
Feyenoord B1 heeft de dubbel te pakken. Donderdagavond veroverde de ploeg van Cor Adriaanse in Nieuwegein de beker na een 2-1 zege op Ajax B1. Minder dan vier weken geleden troefde Feyenoord de Amsterdammers ook al af in de titelstrijd. ‘Het is een heel mooi seizoen geworden, maar nu gaan we ook voor die derde prijs’, sprak Adriaanse glunderend, waarmee hij verwees naar de Super Cup waarin wederom Ajax wacht. Donderdag velde Michel Poldervaart met zijn twee treffers het vonnis over de hoofdstedelingen.

Feyenoord en Ajax ontliepen elkaar dit seizoen nauwelijks. Dat werd nog maar eens onderstreept in het bekertreffen waarop ruim 1.500 toeschouwers waren afgekomen. Het duel kon beide kanten op, maar uiteindelijk was het Feyenoord dat Ajax met lege handen liet. Geen toeval, aldus Adriaanse: ‘De verschillen zijn minimaal. Het gaat erom wie er toeslaat op de beslissende momenten. Dat is ons het beste gelukt.’

Na een 0-0 ruststand nam Ajax snel de leiding. Feyenoord had het moeilijk, maar een bevlieging van de uitmuntend spelende Hanne Hagary vormde de aanleiding tot de gelijkmaker. Hagary gaf na zijn fraaie actie af op Poldervaart, die de 1-1 binnenschoot. Een kwartier later, in de 74ste minuut, herhaalde het tweetal hun kunstje. Het had een identiek doelpunt en - nog veel belangrijker – de beslissing tot gevolg. De Feyenoorders en de vele meegereisde supporters waren door het dolle heen, waarna de beker in ontvangst werd genomen.

Opstelling Feyenoord B1: Cummins; Van Stee (80' Barends), Buijs, Nieveld, Waisapij (65’ Georginio); Kobussen, Anes Ribeiro, Hagary; Biseswar, Maayen (76’ R. Watamaleo) en Poldervaart.
Hebben we toch nog wat gewonnen
pi_27169047
Cummins, Waisapij, Georginio, Anes Ribeiro, Hagary, Biseswar, Watamaleo...

Waar duikelen ze die toch allemaal op?
Klik dan als je durft
pi_27169082
Uit de sloppenwijken van Rotterdam.
pi_27169964
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:29 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Misschien ziet hij wat voor een teringzooi het is bij Feijenoord...en ontvlucht hij de malaise. Vluchten doen alleen bepaalde mensen.

Ik zou het inderdaad wel laf vinden als ie zou vertrekken. Denk ook niet dat hij dat doet, en zeker niet als z'n maatje uit Belgie naar Feyenoord komt.
pi_27170001
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:02 schreef rotskibo het volgende:
Uit de sloppenwijken van Rotterdam.
Allemaal straatvoetballertjes, en daar zit best wat moois tussen hoor.
pi_27170138
quote:

[..]

Come on rooie!
pi_27170228
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Z'n zaakwaarnemer is een hitsige geldwolf en naait 'm op na dit seizoen
Je bedoelt Jan de Visser?

Ben benieuwd wat er van die actie terechtkomt. Sta zelf tot 1345 op het veld dus kan meteen aansluiten in de rij
pi_27170247
quote:

[..]

Denk dat ik de Legioenszaal maar effe induik voor oud Hollandsche klappers, maar dat ligt aan het weer!

[ Bericht 1% gewijzigd door Luni op 19-05-2005 23:40:42 ]
pi_27171714
Anderlecht bezig met Bart Goor

Anderlecht wil Bart Goor terughalen naar Brussel. De Belgische topclub heeft al contact met de linkermiddenvelder van Feyenoord gehad.

Goor verliet Anderlecht in de zomer van 2001 voor het Duitse Hertha BSC, vervolgens stapte hij over naar Feyenoord. Bij de Rotterdamse club heeft hij een contract tot medio volgend jaar. Bovendien gaat Feyenoord de optie in de verbintenis lichten, waardoor de Belg tot medio 2007 in Rotterdam zou moeten blijven.

Goor, die ontevreden is over de sportieve gang van zaken, wil daar vandaag met de clubleiding over praten.
pi_27173391
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:02 schreef Xante het volgende:
Hmm, Simons komt wat minder hebberig over in dat interview, als alles waar is wat 'ie zegt en geen mooi weer probeert te spelen mag hij van mij komen.
Als 'ie echt niet wilde komen had dat allang duidelijk geweest. Het zal echt wel om de details gaan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:07:24 #194
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_27182166
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:28 schreef JaWi het volgende:

[..]

Whehe. Jij denkt echt dat ze naar F'noord willen he .
nou huntelaar zou zeker graag willen komen.
En vayrinen en maestorovic kan je nu niet meer krijgen maar 2 maanden terug hadden ze zeker graag willen komen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:08:15 #195
55651 JaWi
Shalom.
pi_27182185
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:07 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

nou huntelaar zou zeker graag willen komen.
En vayrinen en maestorovic kan je nu niet meer krijgen maar 2 maanden terug hadden ze zeker graag willen komen.
Waar basseer je dat op .
Ik kan je zeggen dat Huntelaar toch echt liever naar Ajax of PSV zou willen, heeft hij zelf gezegd.
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:11:03 #196
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_27182271
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:08 schreef JaWi het volgende:

[..]

Waar basseer je dat op .
Ik kan je zeggen dat Huntelaar toch echt liever naar Ajax of PSV zou willen, heeft hij zelf gezegd.
dat klopt niet. Naar psv wil hij niet meer omdat hij vindt dat ze hem daar slecht hebben behandelt. En ajax heeft geen concrete interesse in hem. Maar als hij moest kiezen tussen ajax en feyenoord dan zal hij idd wel voor de joden kiezen.
Ik zeg alleen dat ze 2 maanden terug wel zouden komen omdat je dan geen concurrentie had van andere clubs.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:11:44 #197
55651 JaWi
Shalom.
pi_27182296
Dan ben je dus gewoon niet slagvaardig genoeg .
slettebak [@] gmail.com
pi_27182317
Goor die wilt alweer weg
pi_27185519
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Goor die wilt alweer weg
Hij wil helemaal nog niet weg, hij twijfelt. Ik denk dat ie wel blijft.
pi_27188055
quote:
MAANDAG TOPOVERLEG BIJ FEYENOORD
Directie en Raad van Commissarissen van Feyenoord zullen komende maandag opnieuw bijeen komen om het teleurstellende afgelopen seizoen te evalueren. Ook de technische staf zal daarbij aanwezig zijn. In het samenzijn zullen ook de mogelijkheden tot het versterken van de selectie ter sprake komen. Vandaag heeft technisch directeur Mark Wotte de spelers geïnformeerd over de door supporters aangekondigde protestacties komende zondag thuis tegen ADO Den Haag.

Gisteravond voerde de directie van Feyenoord reeds een gesprek met de initiatiefnemers van de protestactie. Maandagavond zullen Jorien van den Herik, voorzitter van de Raad van Commissarissen, alsmede de directieleden Sjaak Troost, Jan Willem van Dop en Mark Wotte aanwezig zijn bij de reeds weken geleden geplande forumavond van de Feyenoord Supporters Vereniging. Ook tijdens die bijeenkomst zal tekst en uitleg worden gegeven over het gevoerde beleid en de plannen voor de toekomst.

‘Het is duidelijk dat iedereen recht heeft op informatie’, aldus Jorien van den Herik. ‘Niet alleen de supporters zijn teleurgesteld. Wij ook. We beseffen heel goed dat het belang van Feyenoord nu gediend is met helderheid en beslissingen, die binnen onze financiële verantwoordelijkheden liggen. Niemand van ons, ook de technische staf niet, zal de resultaten goed praten. We weten waar we staan. Maar we weten met z’n allen óók dat dit onze club onwaardig is. We hebben goed geluisterd naar alle adviezen, ook als die betrekking hadden op de cultuur van Feyenoord. Aan de andere kant zal men zich ook moeten realiseren dat het voor de leiding van een club zinloos is om gedurende het seizoen door middel van allerlei uitspraken onrust te brengen. Daar is een selectie, die moet presteren, niet bij gebaat. We hebben in de afgelopen maanden echt niet stil gezeten, maar vonden wel dat eerst dit teleurstellende seizoen ten einde moest zijn. Maandag zal er uitleg worden gegeven. Dat supporters hun teleurstelling kenbaar willen maken, kan ik me goed voorstellen. Daar wordt ook alle ruimte voor gegeven, mits dat op een fatsoenlijke en niet kwetsende wijze gebeurt. Dat laatste mag als vanzelfsprekend van onze supporters worden verwacht.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')