quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
.....![]()
Hoe meer kunsttopics hoe beter zeg ik altijd maar....
terugkrabbelen he?? zwak hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ho,
ik heb nergens gezegd dat het een slecht idee is om een topic te openen waarin uitgebreid over kunstboeken geluld mag worden, he...
Dat heb je niet gezegd inderdaad, maar wel dat het weinig zin heeft omdat het allemaal toch persoonsgebonden is. Met mijn vraag kon je niet uit de voeten, dus dat is niet erg hoopvol voor een leuk lopend topic.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ho,
ik heb nergens gezegd dat het een slecht idee is om een topic te openen waarin uitgebreid over kunstboeken geluld mag worden, he...
*geschokt isquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
AR, wat moet je in vredesnaam in dat gehucht?
Wie moet de nieuwe opgave eigenlijk neerplempen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zeg stelletje kletsers... waar is de nieuwe opgave?
En over kunstboeken valt best wat te zeggen.
Tips kan ik namelijk ook wel gebruiken.
AR, wat moet je in vredesnaam in dat gehucht?
Gewoon open, en zien wat er gebeurtquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:07 schreef Augustina het volgende:
[..]
Wie moet de nieuwe opgave eigenlijk neerplempen?
Misschien is het een idee een bepaalde opzet te bedenken om een topic over kunstboeken toch ietwat leuk te laten lopen. Maar daar heb ik even weinig inspiratie toe momenteel. Misschien iemand anders?
Goedemorgen, AE.
Niemand moet... en wanneer er na het noemen van een titel, na een half uur geen nieuwe opgave is, is een ieder vrij deze te plaatsen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:07 schreef Augustina het volgende:
[..]
Wie moet de nieuwe opgave eigenlijk neerplempen?
Misschien is het een idee een bepaalde opzet te bedenken om een topic over kunstboeken toch ietwat leuk te laten lopen. Maar daar heb ik even weinig inspiratie toe momenteel. Misschien iemand anders?
Goedemorgen, AE.
Ja AR, daarom juist.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Jij woont er toch ook AE???
Anyway, ik ga daar ff naar school toe
Tja, het is natuurlijk niet veel in vergelijking met Oss (quote:
Kunstboekentopicquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik zou er ook in posten!!!
Alleen nu nog iemand die hem opent..., hmm![]()
A-tina??
Oss is nog een wereldstad vergeleken bij Breedjehier.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Tja, het is natuurlijk niet veel in vergelijking met Oss (), maar opzich is het niet slecht toch???
Wil jij een nieuwe opagve plaatsen AE???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |