quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tonny.
Tonny? Tonny wie?
Ja, van Pommelen, natuurlijk.
Bij mijn cursus Kunstgeschiedenis werd wel van E.H. Gombrich Eeuwige Schoonheid: Inleiding tot de kunstgeschiedenis aanbevolen. Maar dit boek ken ik niet van hem.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:20 schreef OpenDeur het volgende:
Ik heb dit boek besteld.
The story of Art
E.H. Gombrich
[afbeelding]
Ik heb hem dus nog niet binnen en kan er nog niet veel over zeggen. Het schijnt een van de bekendste standaardwerken over kunst te zijn. Heeft iemand dit boek al gelezen?
Ik heb het boek zelf nog niet, maar "de tweede helft" schijnt een goed boek met veel info te zijn. Heeft een gele kaft dat weet ik dan weer wel, en is voor niet veel geld te koop bij de Slegte.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:34 schreef Augustina het volgende:
Nou, een tip over een Kunstboek wat uitgebreid over hedendaagse kunst gaat, kan ik goed gebruiken. Iemand wel eens tegen een dergelijk boek aangelopen?
Het is inderdaad hetzelfde boekquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:26 schreef Augustina het volgende:
[..]
Bij mijn cursus Kunstgeschiedenis werd wel van E.H. Gombrich Eeuwige Schoonheid: Inleiding tot de kunstgeschiedenis aanbevolen. Maar dit boek ken ik niet van hem.
Laat je weten of het wat is, zodra je hem hebt? Ben wel benieuwd namelijk.
Die heb ik ook moeten kopen van school.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:37 schreef skiczukie het volgende:
Mijn verplichte boek is trouwens 'Algemene kunstgeschiedenis' van Hugh Honour en John Flemming.
Dank je! Morgen ga ik naar Amsterdam en als ik in de buurt van de Slegte mocht komen, zal ik eens kijken of ze hem hebben liggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dit boek bedoel ik:
De tweede Helft
Bij de Slegt schijnt hij trouwens erg goedkoop te zijn...
Als ie minder dan 15 euro kost, wil je er dan 2 kopen???quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:41 schreef Augustina het volgende:
[..]
Dank je! Morgen ga ik naar Amsterdam en als ik in de buurt van de Slegte mocht komen, zal ik eens kijken of ze hem hebben liggen.![]()
Wat moet ik nou met 2 exemplaren.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als ie minder dan 15 euro kost, wil je er dan 2 kopen???
Je hebt toch 2 ogen??quote:
Okee, als ik in de buurt ben loop ik even naar binnen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je hebt toch 2 ogen??
Nou dan!
Zou ik fijn vinden!! Zo rond de 15 euro is wel het maximum wat ik op dit moment kan uitgeven voor een boek (doe maar 17,50 als absolute limiet![]()
AR, ik heb me gistermiddag de Kalverstraat overgewurmd, maar helemaal voor niets. Het boek was er niet te krijgen, helaas.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je hebt toch 2 ogen??
Nou dan!
Zou ik fijn vinden!! Zo rond de 15 euro is wel het maximum wat ik op dit moment kan uitgeven voor een boek (doe maar 17,50 als absolute limiet![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |